Det är väl olika utbud i olika länder? Har själv funderat på Netflix och hört att utbudet i USA ska vara bra.
Hmm. Lite intressant faktiskt eftersom jag signade på Netflix när jag låg sjuk i NY. Fick följaktligen ett amerikanskt avtal, amerikanskt pris etc etc. Du menar alltså att jag skulle ha ett annat utbud? Eller kollas min IP av och så presenteras jag ett regionsspecifikt utbud? Jänkare som reser då?
Ja, utbudet skiljer. Och jag har hört att det är större och en liten aning mer modernt utbud på amerikanska Netflix. Mycket av materialet här är från åren 2000-2010. Oavsett om det gäller tv-serier eller filmer. Om man inte räknar med deras egna produktioner eller sånt som är så otroligt uselt att det inte ens är kul.Det är väl olika utbud i olika länder? Har själv funderat på Netflix och hört att utbudet i USA ska vara bra.
Har man sett på fanken. Det dök upp nya kategorier också. T.ex. "Gay och lesbiskt" och "Tro och andlighet"googla mediahint och lägg till det i firefox eller chrome så får du us/uk utbud i netflix.
Ska man får det att funka i TVn eller med apple tv får man byta dns i apparaten.
Har man sett på fanken. Det dök upp nya kategorier också. T.ex. "Gay och lesbiskt" och "Tro och andlighet"
Skumt att de inte visar en enda teaser på hemsidan. Viaplay verkar ju lista i princip alla serier och filmer de har utan att man behöver logga in.
Jag har redan haft netflix så jag lär ju inte kunna använda deras provmånad och jag skulle inte betala innan jag sett deras utbud.
Cheyen har netflix och lurade mig att börja kolla på stargate SG1.
När jag kollat hälften av säsongerna tog de bort serien.
Kul
Det är lugnt, de finns på TPB
www.swefilmer.com
Gratis streaming. Varierande kvalité. Oftast det senaste först. Svensk text på allt.
Så man måste alltså va en såndär jettefarlig åutlaw för å kunna se de man vill
Har ju netflix men det är mest grabben som glor. Skobydoo går hårt.
Varje gång jag velat sett nått så finner jag mest skit.
Så ofta funderar jag på att säga upp det, men va fan 79kr är inte ens en lunch på en landsorts pizzeria. Och grabben är ju glad.
Hade det funnits porr så kanske jag hade använt tjänsten mer. Men det finns ju på internet så vad är det att bråka om.
Finns det inte PORR!!? Varför försöker de ens då, det är ju som att gräva sin egen grav
Ungefär som de hotell som tar bort porren från sina tv-kanaler, vem vill bo där?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|