Netflix eller liknande, utbud?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Såg just trailer för en garanterat bra serie, True Detective.
Lutar åt HBO Nordic således. :)

Ta på dig spenderarbyxorna och shoppa även en gratismånad på Netflix.

House of cards säsong 1 är grym, och nästa vecka släpps hela 2an.
[video=youtube;SseGZNMujXs]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=SseGZNMujXs[/video]

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Har ju netflix men det är mest grabben som glor. Skobydoo går hårt.
Varje gång jag velat sett nått så finner jag mest skit.

Så ofta funderar jag på att säga upp det, men va fan 79kr är inte ens en lunch på en landsorts pizzeria. Och grabben är ju glad.
Hade det funnits porr så kanske jag hade använt tjänsten mer. Men det finns ju på internet så vad är det att bråka om.

Vill minnas att det finns på viaplay :tummenupp

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1
Utbudet av tv-serier är bra, filmer något sämre, MEN inga andra lagliga alternativ är så mycket bättre. Beror ju så klart på vad man personligen gillar också... Jag har två Apple TV, en för svensk Netflix och en för amerikansk och Netflix USA har bättre utbud, men långt ifrån komplett. En stor nackdel med Netflix (i varje fall på Apple TV) är att sökfunktionen suger.

Prova en månad. Så dyrt är det inte... :)

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Tycker att både det svenska och amerikanska utbudet hos Netflix var ganska dåligt så jag slutade använda det när gratismånaden hade gått ut.

Brukar kolla på www.sweflix.com ibland. Inte så bra utbud där heller men det är gratis och dom har nya filmer (fast sidan är ju så klart inte laglig). Fast Piratebay är väl fortfarande det som är bäst. Ska man se nån specifik film så finns den nästan aldrig på streamingsiterna.

Hejhå

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2012
Hoj
Rasad mille kraschad xt, g450x
Som sagt.
Har du avföring i form av barn under tio år alt. om ni befinner er i offentlighetens rampljus eller har tänkt söka er dit, skaffa.
Annars inte.

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Finns det inte PORR!!? Varför försöker de ens då, det är ju som att gräva sin egen grav :va
Ungefär som de hotell som tar bort porren från sina tv-kanaler, vem vill bo där?

Hotell säger att dom tar bort porren för att verka PK, men när alla surfar på porr siter istället för att betala för fyra dubbade tyska porrfilmer så lönar det sig inte längre!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Utbudet av tv-serier är bra, filmer något sämre, MEN inga andra lagliga alternativ är så mycket bättre. Beror ju så klart på vad man personligen gillar också.
Jag hoppades att Netflix skulle våga vara lite annorlunda och välja serier efter kvalitet.
Skaffade för att titta på "Doctor Who","Black books", "Klovn", "Spaced" och brittiska "Shameless".
Men det kommer inte några nya, bra.
I stället kommer det halvgamla, "populära" serier, som naturligtvis alla redan sett.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO