Nettan, ny här på sporthoj

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Välkommen Nettan! :tummenupp

Din sambo pratar väldigt mycket om valfett, kan du kanske utveckla det..? :va Gör han så hemma också?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Bikerbitch skrev:

Din sambo pratar väldigt mycket om valfett, kan du kanske utveckla det..? :va Gör han så hemma också?
Klart att han gör....

Urban är knasig, både här åd rä.... :va

:hej

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
Honda cbr blade -95 (min man gasar o jag sitter bakpå)
Bikerbitch skrev:

Njää, det där med Valfett e nån grej som har uppkommit med honom på SH o ska jag va ärlig så vet jag inte så mycket om det nej, det får han nog ha för sig själv, han snackar inget om det annars, men han e en rättså knasig (otroligt rolig) prick ändå..Kör du hoj själv? :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Nettan skrev:
Njää, det där med Valfett e nån grej som har uppkommit med honom på SH o ska jag va ärlig så vet jag inte så mycket om det nej, det får han nog ha för sig själv, han snackar inget om det annars, men han e en rättså knasig (otroligt rolig) prick ändå..Kör du hoj själv? :)

Ah, tänkte om ni kanske använda valfett där hemma till nåt :tungan
Ja, jag kör själv. Satt bakpå i ett år ungefär, men tröttnade oehört då han som satt vid styret struntade i vad jag tyckte och körde precis som han brukade göra när han var själv. Jag ledsnade på han och tog körkortet förra sommaren. När är det din tur då? :rock

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
Rocco skrev:
Du har iaf kommit så långt att du sitter bakpå och då kan jag säga att det är bra mycket läskigare än att köra själv...... Min kvinna hatar hojar så att få henne och förstå varför min "hobby" kostar så mycket är väldigt svårt må jag säga..... Nåväl, välkommen var det man skulle säga :)

//Anders

Men har hon åkt med nån gång? Knappast troligt, annars skulle hon förstå vad det e för tjusning, när fast det beror ioförsig på vad man får kickar av, jag tycker det e skitkul, farten, pirret i magen. Sen är det ju x-tra härligt om det e kanonväder.
Nej jag har aldrig varit rädd bakpå känner mej trygg (bra förare) ha ha.
Jo första gången, då var jag som spagetti i benen ett bra tag före o ett bra tag efter jag åkte. Men adrenalinkicken var sån häftig känsla att jag på en gång frågade om jag inte kunde få åka i morn igen.
/ Nettan :banana

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Ah, tänkte om ni kanske använda valfett där hemma till nåt :tungan
Ja, jag kör själv. Satt bakpå i ett år ungefär, men tröttnade oehört då han som satt vid styret struntade i vad jag tyckte och körde precis som han brukade göra när han var själv. Jag ledsnade på han och tog körkortet förra sommaren. När är det din tur då? :rock

Ja, har väl tänkt tanken själv många gånger, har vanligt körkort.
Det e tufft av dej måste jag säga. Har bara kört moppe när jag va 15 o sedan vespa i Grekland i somras, då höll jag nästan på att ramma en parkerad bil.
Men har ju inte åkt bakpå så länge än, men intresset kommer mer o mer så vi får se. Tycker det e otroligt häftigt i alla fall.
/ Nettan

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Välkommen :)

Skaffa en billig nybörjarhoj så kan du ju övningsköra med urban. Det är svårt att sluta när man väl börjat :tummenupp

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
Åk aldrig på något äldre än 04:a
osbakk,,,,,, ja inte kryllar det av köpingsfolk här direkt.
:tomten

Nettan skrev:
Tja ba..ja jag e ny här o det e tack vare min sambo jag hamnade här. Han har en Honda fire blade cbr -95, som jag åker med bakpå. Hade aldrig förut ens suttit på en hoj men sedan hösten -02 ( när vi blev tillsammans, så har det blivit några vändor för mej med) Har fresten införskaffat mej ett super-snygt skinnställ nyligen det e svart-gult med lite vitt o silver i. "Dainese" Har även svart o gul hjälm.
Så om ni ser nåt som ser ut som en geting ( ha ha ) som far förbi, då e det bara jag som e ute och gasar med sambon o hojen.
Ha en härlig vår, stora kramar Nettan :yoparty

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Köping

Om ni vet var mc-frälsta i Köping med omnejd brukar träffas så mottages förslag tacksamt, från en nybliven bikers. :rolleyes:

Kneedrag

Guest
hej hej kul att en tjej till hitta hit
Ska du skaffa mc kort snart ???det är ju roligare att åka själv :D :D

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
det var ett tag sedan det var något organiserat åkande i köping,,,,,,
det finns inte ens en träffpunkt här,,skulle vara polisstationen kanske,,,.

Annars så är ju onsdagar en dag som man ofta åker till 3-kanten o fikar eller brostugan om man orkar det.(3-kanten = mariefred).

Vi kanske skulle göra något upprop framöver om det är så att några vill med på en tur,,,,men då får väl din sambo slita ut det sista av sin CEBEÄRR om den ska orka det :tomten .

vad trir ni ?

kle1991 skrev:
Om ni vet var mc-frälsta i Köping med omnejd brukar träffas så mottages förslag tacksamt, från en nybliven bikers. :rolleyes:

MrTL

To old for this shit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Harley & Husqvarna TC450
jocke i köping skrev:
det var ett tag sedan det var något organiserat åkande i köping,,,,,,
det finns inte ens en träffpunkt här,,skulle vara polisstationen kanske,,,.

Annars så är ju onsdagar en dag som man ofta åker till 3-kanten o fikar eller brostugan om man orkar det.(3-kanten = mariefred).

Vi kanske skulle göra något upprop framöver om det är så att några vill med på en tur,,,,men då får väl din sambo slita ut det sista av sin CEBEÄRR om den ska orka det :tomten .

vad trir ni ?

men jocke då... :3freak

har du fått hem hojen föressten..

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
Welcome :D

Nu är det så j-a fint väder här så jag tror f-n jag slutar tidigare och ger mig ut med tolvan... :hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati