Nettan
Nettan
- Gick med
- 28 Oct 2003
UrbanTiger skrev:Jo, men man får väl ta och sansa sej lite![]()
SH kommer att bli som ett kloster från och med nu![]()
Ja, nåt ställe ska väl finnas där munkarna platsar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UrbanTiger skrev:Jo, men man får väl ta och sansa sej lite![]()
SH kommer att bli som ett kloster från och med nu![]()
Klart att han gör....Bikerbitch skrev:Välkommen Nettan!![]()
Din sambo pratar väldigt mycket om valfett, kan du kanske utveckla det..?Gör han så hemma också?
Bikerbitch skrev:Välkommen Nettan!![]()
Din sambo pratar väldigt mycket om valfett, kan du kanske utveckla det..?Gör han så hemma också?
Nettan skrev:Njää, det där med Valfett e nån grej som har uppkommit med honom på SH o ska jag va ärlig så vet jag inte så mycket om det nej, det får han nog ha för sig själv, han snackar inget om det annars, men han e en rättså knasig (otroligt rolig) prick ändå..Kör du hoj själv?![]()
Rocco skrev:Du har iaf kommit så långt att du sitter bakpå och då kan jag säga att det är bra mycket läskigare än att köra själv...... Min kvinna hatar hojar så att få henne och förstå varför min "hobby" kostar så mycket är väldigt svårt må jag säga..... Nåväl, välkommen var det man skulle säga![]()
//Anders
Bikerbitch skrev:Ah, tänkte om ni kanske använda valfett där hemma till nåt![]()
Ja, jag kör själv. Satt bakpå i ett år ungefär, men tröttnade oehört då han som satt vid styret struntade i vad jag tyckte och körde precis som han brukade göra när han var själv. Jag ledsnade på han och tog körkortet förra sommaren. När är det din tur då?![]()
UrbanTiger skrev:Snart toppar Nettans Nykomling-tråd ligan i "Jag är ny - forumet"![]()
Värsta spamämnet![]()
Nettan skrev:Tja ba..ja jag e ny här o det e tack vare min sambo jag hamnade här. Han har en Honda fire blade cbr -95, som jag åker med bakpå. Hade aldrig förut ens suttit på en hoj men sedan hösten -02 ( när vi blev tillsammans, så har det blivit några vändor för mej med) Har fresten införskaffat mej ett super-snygt skinnställ nyligen det e svart-gult med lite vitt o silver i. "Dainese" Har även svart o gul hjälm.
Så om ni ser nåt som ser ut som en geting ( ha ha ) som far förbi, då e det bara jag som e ute och gasar med sambon o hojen.
Ha en härlig vår, stora kramar Nettan![]()
kle1991 skrev:Om ni vet var mc-frälsta i Köping med omnejd brukar träffas så mottages förslag tacksamt, från en nybliven bikers.![]()
jocke i köping skrev:det var ett tag sedan det var något organiserat åkande i köping,,,,,,
det finns inte ens en träffpunkt här,,skulle vara polisstationen kanske,,,.
Annars så är ju onsdagar en dag som man ofta åker till 3-kanten o fikar eller brostugan om man orkar det.(3-kanten = mariefred).
Vi kanske skulle göra något upprop framöver om det är så att några vill med på en tur,,,,men då får väl din sambo slita ut det sista av sin CEBEÄRR om den ska orka det.
vad trir ni ?
MrTL skrev:men jocke då...![]()
har du fått hem hojen föressten..
Samma sak här...Nettan skrev:Tja ba..ja jag e ny här o det e tack vare min sambo jag hamnade här.
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |