newbie

*Hugo*

öka takten sista kvarten.......... :-)
Gick med
7 Jul 2004
Hoj
meanstreak 02
LILLA DIV skrev:
hej hej!

Är ny här på SH, håller på att ta körkort o hoppas få lite hjälp o tips här.. Är intresserad/letar efter en streetfighter :Bugar , så kom gärna med tips om det! :tungan

hej å välkommen...

Vad söker du för streetfighter då?

Solid snake

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Jobbar du med Emmi?? Tänkte på att du bodde i Jönköping precis som hon....

Välkommen :hej
Ja för i jönköping bor det bara 10 st. :rolleyes:

Välkommen!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Solid snake skrev:
Ja för i jönköping bor det bara 10 st. :rolleyes:

Välkommen!
Ja bara undrade, det va inte så jag menade, men det verkade som att hon hade liknande jobb som ullis på hennes profilbild + att hon skrev "vad gör man inte för jobbet" här i tråden. Därför undrade ja.....

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Miss_Orchidee skrev:
Ja bara undrade, det va inte så jag menade, men det verkade som att hon hade liknande jobb som ullis på hennes profilbild + att hon skrev "vad gör man inte för jobbet" här i tråden. Därför undrade ja.....
Jobbar Emmi som grädd ätare???
Välkommen föressten (By the way är det Ullis eller Emmi vi pratar om eller è Miss Orchidee bara förvirrad??)

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Dragon skrev:
Jobbar Emmi som grädd ätare???
Välkommen föressten (By the way är det Ullis eller Emmi vi pratar om eller è Miss Orchidee bara förvirrad??)
Nej, men ja tänkte att det kanske va nån "kulig" jobb grej.... Sorry för man frågade, va nyfiken bara ju :(

EDIT: jag är bara jävligt förvirrad.... :3freak

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Miss_Orchidee skrev:
Jobbar du med Emmi?? Tänkte på att du bodde i Jönköping precis som hon....

Välkommen :hej

Svarar ist för henne, men ja, hon jobbar med Emmi ibland.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
LILLA DIV skrev:
är van att åka med på bakhjulet, ser fram emot när jag själv kommer wheelandes.. måste man ha en "söt ducati" bara för att man är tjej?! :fatta!

Hej Baby!
Hrrm, var du inte sugen på en Ducce Monster och skulle ha en sån.:confused: Jaja, fighter e betydligt bättre. :tummenupp

Du borde kanske skaffa dej körkort & utrustning me först... :7peta

Miss O, jag & Emelie jobbar ibland ihop fast vi jobbar nästan aldrig i Jönköping.

Och killar, lägg ner, hon är sambo me Goffe! :mattias
//Emmi

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Emmi skrev:
Hej Baby!
Hrrm, var du inte sugen på en Ducce Monster och skulle ha en sån.:confused: Jaja, fighter e betydligt bättre. :tummenupp

Du borde kanske skaffa dej körkort & utrustning me först... :7peta

Miss O, jag & Emelie jobbar ibland ihop fast vi jobbar nästan aldrig i Jönköping.

Och killar, lägg ner, hon är sambo me Goffe! :mattias
//Emmi
Då förstår ja, är det kul jobb??

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Miss_Orchidee skrev:
Då förstår ja, är det kul jobb??

Haha, det beror på. Fotograferingar e tråkigt, gör inte såna längre helst. Värdinnejobb är sådär, kul ibland beroende på vilka man jobbar med.
Gogojobb är skitkul!

Jag & Emelie har väl mest gjort värdinnejobb ihop och nåt gogojobb. Träffades genom jobbet och har vart polare i 1½ år nu, hon träffade Goffe genom mig. :pannkyss

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Emmi skrev:
Haha, det beror på. Fotograferingar e tråkigt, gör inte såna längre helst. Värdinnejobb är sådär, kul ibland beroende på vilka man jobbar med.
Gogojobb är skitkul!

Jag & Emelie har väl mest gjort värdinnejobb ihop och nåt gogojobb. Träffades genom jobbet och har vart polare i 1½ år nu, hon träffade Goffe genom mig. :pannkyss
Men på det stora hela så är det ett kul jobb eller? Själv tycker ja det verkar intressant, men jag har ju både Scenskräck så det visslar om det + att ja inte är speciellt lång och "ståtlig" ......

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Miss_Orchidee skrev:
Men på det stora hela så är det ett kul jobb eller? Själv tycker ja det verkar intressant, men jag har ju både Scenskräck så det visslar om det + att ja inte är speciellt lång och "ståtlig" ......

du är snygg endå. :tummenupp :pannkyss

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Miss_Orchidee skrev:

Visst är det kul, jag gör inga tråkiga jobb. I början tar man väl vad man får, nu kan man sålla lite iaf...
Jag har sjukt kul när jag står och rockar på scen till bra musik, sån härlig känsla! En av de bästa grejerna jag vet.

LILLA DIV

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
får väl se va de blir för hoj
hållundan skrev:
Fräckt. Hoppas du kommer att köra en riktig tysk fighter, högröv och maffiga pryttlar!

:yoparty

Välkommen förresten...
hmmm.... känner mej lite vilsen... men va e en riktig tysk fighter??? :confused: (frågar men inget får man inget veta e mitt försvar)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...