LILLA DIV skrev:hmmm.... känner mej lite vilsen... men va e en riktig tysk fighter??? (frågar men inget får man inget veta e mitt försvar)
Tanx!!crazy88 skrev:Bara att säga välkommen då.. you go girl
hmmm.... skulle ja gärna göra om ja visste hur man gör serruE22 skrev:Bygg en... som alla andra gör..
Förövrigt.*mummel* välkommen hehe!
LILLA DIV skrev:kanske de men de e goa pengar
Långa farbron skrev:Gött då gifter vi oss,säg inget till Mary bara.
Miss_Orchidee skrev:Ja du ska ju flytta till Nol ryktas det tsss....
LILLA DIV skrev:är van att åka med på bakhjulet, ser fram emot när jag själv kommer wheelandes.. måste man ha en "söt ducati" bara för att man är tjej?!
yonsson skrev:
Här har du en tysk fighter!
Notera den uppböjda baken och den lilla framkåpan.
Välkommen!
Här har du en till med bättre vinkel
Big D skrev:Tjaba ju fler desto roligare! Lycka till med lappen.
jaaaaaa... du får gärna ge förslag på ngt halvsnällt*Hugo* skrev:hej å välkommen...
Vad söker du för streetfighter då?
hej hej!!! nu har ju alla andra redan svarat åt mej men.... kul att man e välkommen iafMiss_Orchidee skrev:Jobbar du med Emmi?? Tänkte på att du bodde i Jönköping precis som hon....
Välkommen
tihi......hihih..... joe monster skulle d eju vatt men upptäckte att de är dyrare och ja ju inte ekonmiskt oberoende hör och häpna....så...Emmi skrev:Hej Baby!
Hrrm, var du inte sugen på en Ducce Monster och skulle ha en sån. Jaja, fighter e betydligt bättre.
Du borde kanske skaffa dej körkort & utrustning me först...
Miss O, jag & Emelie jobbar ibland ihop fast vi jobbar nästan aldrig i Jönköping.
Och killar, lägg ner, hon är sambo me Goffe!
//Emmi
tjena!!! jo dej minns ja allt.... "oj va de snurrar och kan inte stå själv martin" hihihi... välkommen på fler festerNSR_Martin skrev:Och där dog denna tråden
Välkommen Emelie
EDIT: Du känner nog mer igen mig som fjunis
LILLA DIV skrev:mmmmm...me like , men i o me att ja e newbie, e de snälla...?
JAAAAA tänk för att ja gör de!Emmi skrev:Tycker du serijävlaiöst att de hojarna är snygga?
LILLA DIV skrev:JAAAAA tänk för att ja gör de!
hahahaha.. Martin.. ja visste det... du är en liten alkis innerst inne....LILLA DIV skrev:tjena!!! jo dej minns ja allt.... "oj va de snurrar och kan inte stå själv martin" hihihi... välkommen på fler fester
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |