Vad tyckte frun om matchen?Chargers - Chiefs sågs på plats på Qualcomm stadium i torsdags. Tyvärr inga höjdarlag (även om hjärtat klappar för Chargers) men ett j*vla publiktryck och bra platser gjorde sitt till upplevelsen! Fegisboll på Ullevi står sig ganska slätt i jämförelse...
Vi får väl hoppas att den där MRI scanningen inte visar på någon allvarlig knäskada, såna har förstört karriären för många. Det ser inte bra ut på videon när knäet ger sig.Såg tyvärr bara första Q på Redskins-Seahawks men RG3 öppnade otroligt starkt, men korkat. Ge killen lite rutin så komme han bli en legend.
Ojojoj, du skulle hållit ut. Det var sjukt jämnt och spännande väldigt länge. Extra länge, till och med Jag satt som på nålar
Såg en sammanfattning och jag fattar vad du menar! Tyckte dock Broncos skulle ha tagit hem det hela. Battle of the Birds gick inte heller av för hackor!Ojojoj, du skulle hållit ut. Det var sjukt jämnt och spännande väldigt länge. Extra länge, till och med Jag satt som på nålar
Den matchen var ju aldrig spännande, jisses vilken överkörning. Brady hade full kontroll och fick gott om tid i fickan. Gillade hans set up i 4Q när Patriots får tillbaka bollen och han behöver ett spel för TD. Han går in, ställer upp, tar bollen, passar, done.TYST!
Patriots matchen har ju börjat nu
Även om den inte började så kanon direkt.
Den matchen var ju aldrig spännande, jisses vilken överkörning. Brady hade full kontroll och fick gott om tid i fickan. Gillade hans set up i 4Q när Patriots får tillbaka bollen och han behöver ett spel för TD. Han går in, ställer upp, tar bollen, passar, done.
58 yds field goal från från Texans var lite imponerande men om man måste ta det för att scora så är man inte direkt med.
Baltimore Ravens - New England Patriots
SF 49ers - Atlanta Falcons
Det kan bli trevliga tillställningar!
Det är rätt lag att hålla på tror jag. De ser starka ut fast det gör även 49ers. Och Falcons och Ravens...Nej det var ju ingen fara på taket där. Men kul att titta på ändå när man håller på Patriots
Det är rätt lag att hålla på tror jag. De ser starka ut fast det gör även 49ers. Och Falcons och Ravens...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|