Såg Falcons - 49ers och jag trodde inte mina ögon i första halvleken, var fanns laget som bara plockade ner GB? 17 - 0 ett tag och det såg inte bra ut men de ordnade till det till slut. Undrar om inte Matt Ryan blev lite tagen av stundens allvar?Jaha, divisionsfinaler. Sitter på jobbet en lugn söndagsnatt och har betalt för att se Pats ta farväl av Ray Lewis' Ravens. Många missade passar så här långt (Q1)
Tänkte fokusera på kvällsmatcherna (börjar runt 19) om det inte är nåt extraordinärt som vankas. Nattsuddet får vänta till slutspelet.
Sänder de på söndagkvällarna som vanligt? Tv10 alltså?
Vill man hålla sig uppdaterad så är nfl.com riktigt bra, ibland räcker ett väldigt kort sammandrag.
Såg första quartern av Broncos vs. Raiders igår. Vilken total dominans av Manning.Broncos verkar starka tycker jag efter de 2 matcherna jag sett.
Fortfarande inte hunnit se någon Patriots match men det ser ju bra ut i resultatlistorna
Såg första quartern av Broncos vs. Raiders igår. Vilken total dominans av Manning.
Broncos första drive var helt sanslös och han satte tonen för matchen där. Sen har han ju bra hjälp också, fickan håller hela tiden så han kan måtta in sina fantastiska passningar. För mig seglade Broncos upp som stora favoriter och de kommer att stå på ena sidan i Super Bowl
Såg sammandraget på nfl.com precis. "Intressant" var ett understatement!! Shitpomfritt, vem skall stoppa Manning och Broncos i år?!Skit att man inte orkar/kan se Broncos - Eagles, det kan bli intressant.
Såg sammandraget på nfl.com precis. "Intressant" var ett understatement!! Shitpomfritt, vem skall stoppa Manning och Broncos i år?!
52 - 20, med 4 td pass av Manning och han får grymt skydd hela tiden.
Videoklipp och sammanfattning:
http://www.nfl.com/news/story/0ap2000000252819/article/can-any-team-beat-the-denver-broncos
Det är mycket snack om Broncos och Manning men jag tror vi får hålla ett öga på Patriots också även om en av skribenterna redan gett Super Bowl bucklan till Broncos. De plockade Atlanta Falcons igår och Brady ser stabil ut.Fan det ser verkligen bra ut för Broncos.
Och ja seahawks gjorde ju en jävla vändning igår. Stod väl 20-3 som värst och ändå blev det vinst.
Det är mycket snack om Broncos och Manning men jag tror vi får hålla ett öga på Patriots också även om en av skribenterna redan gett Super Bowl bucklan till Broncos. De plockade Atlanta Falcons igår och Brady ser stabil ut.
Detta är rätt skön läsning och intervjusession (om man gillar Broncos)
http://www.nfl.com/news/story/0ap20...denver-broncos-defy-logic-doubters-with-start
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|