Ngn här som custar v-twin glidare?

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Re: Re: ???

gunnaR1 skrev:
jo, för att om nån är så puckad att han inte ens fattar hur blåst han är om han köper en customhoj så behöver han saklig upplysning om det :p

´Men nu vart jag ilsk alla får väll gilla det dom gillar eller ska alla bara älska sporthojar :confused:

Jág respekterar customfolk, rrfolk , bakhjulfolk, å fram hjulare. alla har sin åsikt, även fast jag inte riktigt fattar fransfolket så respekterar jag dom

Fantômas

I'm going as wide as I can
Gick med
8 Jun 2003
Hoj
KTM 990 Superduke
Jag förstår anti custom inläggen och att många tycker att det inte har här inne och göra.

Jag tycker oxå att customhojar är :zpy .... speciellt japanska wannebe HD hojar ....

Men varför inte bjuda in killen till lite vettiga diskussioner istället, snacka om det roliga med sporthoj och omvända honom. Det borde ju inte vara omöjligt eftersom vi all här inne vet hur roliga sporthojar är och hur tråkiga customhojar är :D

Det hade dessutom varit bra för försäkringarna med fler som körde sporthoj. Jag förutsätter att killen ej är stuntare då han gillar customs ;)

M@ZE

Jorå så att e ....
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Inte direkt en sporthojj dårå :)
Alla som klagar : Att ni ens orkar bry er .. skit i tråden istället för fan, eller spring hem till mamma och grina. Fan va folk har attityder mot stackarn som råka göra ett inlägg fel.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Cato skrev:
...p.s Bingo läs "Stalingrad" "Berlin" och "Spanish Civil war" av Anthony Beevor.
intressant läsning för historie intresserade... där står den lilla strofen du skrivit som signatur... d.s...
Strofen är från en aria i en operett av Franz Lehar (minns ej vilken) och blev lite av 6:e arméns egen lilla signaturmelodi. Jag tycker att strofen är charmig.

"Stalingrad" och "Berlin" har jag läst. Tycker inte att de skiljer sig nämnvärt från andra verk som behandlar respektive ämne. En bred framställning blandad med lite individuella öden. Precis som vanligt altså. Betydligt bättre, och mer originell, är "Liv och öde" av vad-han-nu-hette (finns i källförteckningen i Beevors bok, verkar faktiskt vara en av de viktigaste källorna trots att den på det stora hela är ett skönlitterärt verk).

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Usch!
Det är ultra-fjantigt att ni kan klaga på en sån sak!
Låt stackarn va!

Henken

Guest
Jippie, det regnar ute

Edit: "Ultra-fjantigt" är inget manligt ord :fakta

LC4ever

Biig Badabom
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
KTM 990 Adventure -09
eisbaer skrev:
Är det du som avgör vad som ska pratas här och vem som får vara här?
På sporthoj.com snackas det förutom sporthojar även motard och 125or. Varför skulle inte han kunna starta en tråd om customs. Skärpning.

Varför :confused: Det finns ju Bike.se och MCNytt.se, räcker inte dessa.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0