Japp. Det kan lika gärna vara någon annan Apriliaverkstad som knyckt de där hojarna för att de tröttnat på att aldrig få hem några reservdelar.Jo men nu behöver det inte vara så!
Dumt att hänga ut dem när fakta saknas.
Japp. Det kan lika gärna vara någon annan Apriliaverkstad som knyckt de där hojarna för att de tröttnat på att aldrig få hem några reservdelar.
Mitt intryck är att ägaren varit en bra kille som gjort vad han kunnat för oss hojägare.
Han upplevdes ha koll på olika cyklar och även på många ägare. Det är rätt trevligt när man blir tilltalad med förnamn - och han vet vilken modell man har...
Att sedan behandlingen av reservdelar mm. från general agenten suger - är inte något som enskilda handlare skall behöva bära hundhuvud för.
Sen vill jag egentligen ha tag i AC personligen o lämna över kravet, annars blir det liggande i nån oöppnad brevhög där påståendet sedan är att "vi har inte fått något krav från dig". Sitter o väntar på att AC ska komma ut med nya dagar för "utlämning" av motorcyklar...men det kanske inte finns någon hoj kvar på verkstan där?
Jag har ännu inte skickat något kravbrev till AC, tänkte prata med LF's skadeutredare först, men den personen är på möte hela tiden så det går inte att få tag i denne.
Jag har ännu inte skickat något kravbrev till AC, tänkte prata med LF's skadeutredare först, men den personen är på möte hela tiden så det går inte att få tag i denne.
Jag hade hoppats på ett svar från honom typ "Jomen ta o skicka ditt krav till mig så pyntar jag"...ja, drömma går ju.
Om jag inte får tag i utredaren idag så får jag skicka ett krav till AC (jag vet, jag borde ha skrivit/skickat kravbrevet till AC redan i förra vecka, oavsett det faktum att jag försöker nå utredaren på LF).
Sen vill jag egentligen ha tag i AC personligen o lämna över kravet, annars blir det liggande i nån oöppnad brevhög där påståendet sedan är att "vi har inte fått något krav från dig". Sitter o väntar på att AC ska komma ut med nya dagar för "utlämning" av motorcyklar...men det kanske inte finns någon hoj kvar på verkstan där?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|