Ni som har vanucciställ!!

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Är ni nöjda med kvaliten? Dom är ju tokbilliga iaf. Är dom "normala" i storlekarna?
Funderar på att köpa ett sånt här (se bild) eftersom det finns i min storlek nu (tror jag iaf, size 52 borde väl passa mig? Är 183cm/76kg)
Var inne på ett 2delat ställ först, men eftersom jag sparar ett par tusen om jag köper detta, så går det kanske lika bra med ett helställ eller?

(Kan tillägga att det blir mitt första skinnställ :))

Bifogat

• 208450_150_FR_04.JPG
    208450_150_FR_04.JPG
    15.4 KB · Visningar: 435

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Hinweis
Bitte bedenken Sie, daß Restposten schnell ausverkauft sein können, insbesondere dann, wenn es sich um eine extreme Preissenkung und dazu noch um gängige Konfektionsgrößen handelt. Die Bestände werden im Internet werktags von 7.00 bis 20.00 Uhr stündlich aktualisiert, das gibt Ihnen eine hohe Sicherheit bei der Verfügbarkeit der Produkte. Restposten sind nicht in den Filialen erhältlich!

"FUBAR"

Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
MostWanted skrev:
Hinweis
Bitte bedenken Sie, daß Restposten schnell ausverkauft sein können, insbesondere dann, wenn es sich um eine extreme Preissenkung und dazu noch um gängige Konfektionsgrößen handelt. Die Bestände werden im Internet werktags von 7.00 bis 20.00 Uhr stündlich aktualisiert, das gibt Ihnen eine hohe Sicherheit bei der Verfügbarkeit der Produkte. Restposten sind nicht in den Filialen erhältlich!
Spiika schwenska :fatta!

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Reference Please you that residual items fast can be sold off, consider in particular if it concerns an extreme price reduction and in addition still around usual Konfektionsgroessen. The existence are updated in the InterNet on workdays from 7.00 to 20,00 o'clock once per hour, give you a high security with the availability of the products. Residual items are not available in the branches!

"FUBAR"

Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
morlock skrev:
Är ju i princip gratis. gav det dubbla för mitt A.Ness.
Var det inte Vanucci och Clover som var ungefär samma ställ?
Dom är typ identiska till utseendet iaf, kvalitetsmässigt har jag inte en aning, men tror nästan clover har högre kvalle :va

"FUBAR"

Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
morlock skrev:
Reference Please you that residual items fast can be sold off, consider in particular if it concerns an extreme price reduction and in addition still around usual Konfektionsgroessen. The existence are updated in the InterNet on workdays from 7.00 to 20,00 o'clock once per hour, give you a high security with the availability of the products. Residual items are not available in the branches!
Ålrajt ängellska wåårks!!

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
FUBAR skrev:
Dom är typ identiska till utseendet iaf, kvalitetsmässigt har jag inte en aning, men tror nästan clover har högre kvalle :va
Det kanske är en "Berik VS Arlen Ness" variant här också.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Storlekarna: Smala/tjocka som respektive vanliga ställ, dock längre armar och ben... Alltså om man är 52, och köper 52, så tycker man armarna och benen är något längre.
Har kört några rundor med mitt nu iaf och är helnöjd. Käns bra! Kvalitativs på alla sätt och vis egentligen. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln