Rätt trevlig känsla om man rakar med hyvel också. Hela huvudet känns som ett stort ollon
Ville raka bort håret men frisören vägrade. Gick därifrån lite snopen, med 6 mm hår kvar.
Den bästa rakmaskinen som går att få tag på är en rakmaskin med sladd från teknikmagasiet, märket är moser om jag inte minns fel för ca. 500kr. Håller i all evighet så man vet att den inte sviker en.
Hade min i 7år, den vart kass för jag tappade den i backen så en plastbit som håller i munstycket sprack. Annars svek den aldrig då man rakade huvudet ofta som liten grabb.
Före och efterbilder på mig
Från Östermalsbratt till semikriminell! vilken jävla resa!
Ser grymt bra ut, du passade klockrent i det! Killer!!
Före och efterbilder på mig
Gilette the best a man can get... med andra ord, jag använder hyvel.
Annars kan du börja med 3mm och gå nedåt... tycker själv det känns sådär när det blir några mm.
Tycker man har märkt av en trend på senare år.
Förbannat många män har har kastat in handduken för hår och rakat av det.
Särskilt de yngre vuxna. När jag frågat varför har svaret alltid varit "det är skönt". Den första känslan som slår en då är ju att de lika gärna kan ha mjukisbyxor på stan, eller som någon annan sade, sitta i rullstol.
Man får akta sig för att döma för snabbt förstås.
Personligen reser jag ragg om jag hör en rakapparat, och drömmer påfallande ofta mardrömmar om att vakna rakad i ett för polarna roligt skämt. Fy fan.
Klippte mig 2004-2005 nån gång till kort hår. Dog inombords tills det växte ut igen. Skärrande upplevelse.
25 cm långt vågigt, svart rockhår när det är som bäst. Brudarna älskar det, jag älskar det. Kanske borde döpa det?
5mm känns precis lagomt
...hur många av er som rakar skallen, brukar ändå gå i peruk, då och då? jag gissar på runt 20%...
Passande tråd, idag skulle jag oxå raka mig då jag brukar göra det ett par ggr om året iaf. Tar med maskinen till polaren för jag var tvungen att rusa iväg och när vi höll på så dör maskinen efter typ 2min så jag hann inte få rakat mer än bakre skallen....
Jag fick gå runt och se ut som en jävla idiot resten av midsommarkvällen men det var la bra att vissa kunde få skratta och må bra
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|