Ni som rakar skallen....

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Aldrig. Möjligen kepa för att inte bränna bort huden när solen tittar fram. (Tro mig, jag har stundtals bränt mig vansinnigt mkt på skallen och det gör sanslöst ont :näsblod)

varför inte peruk? fyller samma funktion som keps SAMT att det återigen blir som att gå omkring med hår igen (du skulle t.o.m kunna ha annan färg på peruken för att testa).

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
varför inte peruk? fyller samma funktion som keps SAMT att det återigen blir som att gå omkring med hår igen (du skulle t.o.m kunna ha annan färg på peruken för att testa).

Ska jag ha hår på skallen, då ska det vara eget annars kan det vara. Dessutom, efter alla år UTAN hår så skulle det se sanslöst vidrigt ut att komma med en fet kalufs igen.

Mitt egna hår kommer definitivt inte att kunna växa ut självmant mer. Möjligen lägga sig som en ring runt huvvet och det vill jag inte ha.:gnissla

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Spara ut håret runt om och kamma över. Ingen kommer att märka nånting.

Precis!
Funkar kanon!

comb-over2.jpg

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Ska jag ha hår på skallen, då ska det vara eget annars kan det vara. Dessutom, efter alla år UTAN hår så skulle det se sanslöst vidrigt ut att komma med en fet kalufs igen.

har du provat?

jag tror att det mest handlar om fördomar gentemot peruker, tupéer osv. det kan faktiskt lösa många knutar. dessutom kan du ha en helt annan färg än den du är van vid, en uppsättning olika peruker för olika tillfällen, samt fantisera om att du är en annan person när du använder en viss peruk. du ser, det finns ju bara fördelar egentligen.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
:mattias med peruk lär det BLI knutar på skallen...utan hår = inga knutar :hihi
Nä, inte provat men jag håller mig till en len, rakad skalle! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:D:D:rofl:rofl:D:D

Passande tråd, idag skulle jag oxå raka mig då jag brukar göra det ett par ggr om året iaf. Tar med maskinen till polaren för jag var tvungen att rusa iväg och när vi höll på så dör maskinen efter typ 2min så jag hann inte få rakat mer än bakre skallen....

Jag fick gå runt och se ut som en jävla idiot resten av midsommarkvällen men det var la bra att vissa kunde få skratta och må bra :näsblod

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
DSC00921.jpg

Snyggt? :confused:

Jaja skratta på jag började bli van framåt kvällen igår :huvet

hahahah tur att ni inte börja med mittbena, brukar alltid börja framifrån när ja rakar killkompisar. fy fan va ja hade flabbat ihjäl mig då!

:tummenupp :D

Dani

Khalo Dani®
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
Kawasaki ER6
Haha det har du rätt i det tänkte jag inte ens på. Ska göra en lista man får följa så att man slipper se FÖR dum ut :tungan

Dani

Khalo Dani®
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
Kawasaki ER6
Jo Fusion Power haha, har råkat ut för det med men då handlade det bara om ansiktet.

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
jag funderar på att börja köra maskin istället för att gå till frisören för 400/månen... Men det är bara att man är så rädd om kalufsen nu när man har tjockt och fint hår. :tungan Jag får dra ihop några polare, lägga maskin på bordet, supa mig redlös och däcka... Sen får det bli vad det blir... eller om jag skiter i det, eller om jag rakar av det, eller om jag skiter i det, eller om jag ra.............

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC