dainesebiker
Medlem
Ja det blir väl till att sälja rettan då
jag gjorde detdainesebiker skrev:Ja det blir väl till att sälja rettan då
Teo skrev:Äh, på med crossdäck! förutom stoppies går det lika bra att leka dån och DÅ kan man verkligen lajja av vägen!
blom skrev:jag gjorde det
Zeb_Macahan skrev:Då kommer ju genast motfrågan (utan att reta dig): Din hoj måste ju vara astråkig,, jämfört med ZX10an är den ju
¤ Seg
¤ Tråkig
¤ Gungig
¤ svajig
¤ Gammal och touringlik
Allt handlar inte om hastighet..... jag har insett att jag har ett sug efter överlevande, jag vill ha något roligt i låga hastigheter. Motarden bjuder på fartkänsla under 200 km/h, något som sporthojen inte gör....
Att motorn skakar glömmer man fort och vridet är att dö för.... sen att det är lättare att ha roligt på den är ju bara ett plus!
Som långfärdsvagn är den astråkig, men det funkar iallafall...
//jaG
Rigge skrev:Jag har precis fått körkortet tillbaka och jag tycker nästan det är otäckt att åka fort, men som bushoj så är den inte alls nåt av det du skriver, effekt finns och blir över, dessutom går den att transportera sig med trots drevningen, bekväm är den också, dessutom är den snyggare än ZX10.
Återigen försöker jag inte vara dryg, bara förstå nöjet med motarder. Speciellt som lekhoj, banåka kan jag mycket väl tänka mig är skitkul.
Hagster skrev:Det är kul tills man inser hur jävla lätt det är, sen är det liksom ingen utmaning längre...
Zeb_Macahan skrev:Som bushoj blir den billigare och det är enklare allting.. kostar inte så mycket att laga om man skulle gå omkull heller. helt plastset kostar 1400 spänn. Jag jämför inte med din rena stunthoj utan med en lika fin sporthoj. Jämfört med den så är min 660 rena spargrisen...
Rolig är den, men du kanske inte har upptäckt "det" när du har provat på det.... eller så är motard inget för dig, precis som HåDe inte är nått för mig...
Rock on
//JaG
Kyckling skrev:Sluta skriv och ge sig ut och öva istället.
Jag vill se bild på en reg-skylt som försvinner i ett regn av gnistor.
Sen undrar jag hur fasen folk har råd med både sporthoj OCH ny fin motard.
Jag har ju för fasen knappt råd med sporthoj jue.
Zeb_Macahan skrev:Sen ska man börja lära sig nya saker. Jag har målet torsvik - Jönköping innan vintern (1,4 mil)
Sen ska det gå långsamt med och skylten ska i,.. mycket man ska lära sig...
//jaG
en sporthoj är "lugn" en SM är mer "galen" helt olika personligheter i hojarna.. så tycker ja det är iaf när man jämför med min husa.. visst går sporthojen som ett skollat ollon men fartskännslan kommer vid 200 på sporthoj på min husa är det vid 100 svårt å förklara.. men det känns som att Husan är mer brutal medans en sporthoj är vindsnabb..Goffe skrev:suck.. hur kul är motard egentligen.. de ja kan med motard kan ja med sporthoj.. fast ilte fortare bara.. så, de är bara att öva mera o köra långsammare med sporthojen ist.
(tack för lånet igår Zeb, 660:n är ok )
satsa du på ban racing? ja då får man räkna med sådana utgifter!! om du hade sådana utgifter för privat körning så vet ja inte va du pyssla med riktigt..peter the great skrev:förlora 32.000:- på min motard karriär på 1år. billigt om du säger det så
Japp det gjorde vi, hur kunde du veta det? kortserierna?Sillen skrev:jag tror att dom använde en fujifilm FinePix S5000...
wdac skrev:satsa du på ban racing? ja då får man räkna med sådana utgifter!! om du hade sådana utgifter för privat körning så vet ja inte va du pyssla med riktigt..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|