zeal
102.99dB är inte 103dB
WestW skrev:Tråkigt.
Hade du köpt några puckar och framför allt hade du skruvat dit dom?
nope, dom ligger här hemma dom..
/z
WestW skrev:Tråkigt.
Hade du köpt några puckar och framför allt hade du skruvat dit dom?
JoS skrev:Jodå. Men du blir tvungen att slåss om västarna direkt med de andra "kursarna" efter teorin. Du får hoppas att det inte kommer så många...
Hade du gått kursen igår hade du kunnat hämta ut en väst på en gång nästa måndag.
tobbe skrev:Hm , skäms lite för att jag inte gav mig ut i regnet...En undring betyder ovanstående att det inte är nån ide att ta sig ut TIDIGT till Rörken nästa måndag om man inte har gjort kursen? Kursen lär väl inte börja förrän 18 och om man sen ska slåss med alla andra kursare så...jag ni fattar frågan.
TomK skrev:Ja, inte så stor idé att försöka vara först på plan. Dessutom var det en bra grej att de första numrena på västar som delas ut - blir de som ska vara flaggvakt. Det bör kanske dämpa entusiasmen att hänga på låset
tobbe skrev:O fan! De var tydligen ännu en ny regel men jag håller me om att den nog är bra. Är det några andra nya regler som man borde veta om?
JoS skrev:Hojen skall vara besiktningsbar.
Alltid gillat att lära mig saker.Taz skrev:Jag kan tänka mig att hålla ett extra utbildningspass (obligatoriska teorin) för hugade folk på lördag. Detta för att underlätta köandet och registrerandet för att få åka på Rörken på måndagen efter.
Känner ni er intresserade så hör av er, jag kollar av den här tråden imorgon, finns det intresse så bestämmer jag tid och plats strax därefter och så ses vi på lördag.
//D
JoS skrev:ALLA skall gå teorin innan man får köra. Teorin sker 1 ggn per säsong.
Taz skrev:Jag kan tänka mig att hålla ett extra utbildningspass (obligatoriska teorin) för hugade folk på lördag. Detta för att underlätta köandet och registrerandet för att få åka på Rörken på måndagen efter.
Känner ni er intresserade så hör av er, jag kollar av den här tråden imorgon, finns det intresse så bestämmer jag tid och plats strax därefter och så ses vi på lördag.
//D
Förtydligande: Man måste ha gått teorin en gång innan man får förtroendet att köra på banan. Utbildningstillfälle ges varje måndag, men platsbrist i grupperna kan hindra att man får köra samma kväll.Sb skrev:Ja du, då blir det inte många som får köra på Rörken denna sommar, hur många var ni som var med på det enda teoripasset denna säsong?
(eller har jag tolkat fel nu igen =)
TinaTjejen skrev:1. Fredda66
2. Sb (med reservation för att jag kanske får tebax tank och kåpor från lack på lördag och isåfall måste spendera lördagen med att fundera ut hur alla andra konstiga delar som jag tog bort för x antal månader sedan ska sitta... så att jag kan vara med på avrostningen på söndag)
3. Tinatjejen(om vi inte åker hoj åt nått annat håll)
4. WestW(om vi inte åker hoj åt nått annat håll)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |