mr_rockster
www.jsfoto.com
Någon som har eller vet var man får tag på ett 8-bitars nintendo med massa spel (typ helst en kassett med massa spel på) till rätt pris! Jag behöver ett snarast!
- Johan
- Johan
Dåligt med sådana där. Borde ju finnas massor som har sådana liggandes hemma tycker man..-Lowrider- skrev:Kolla www.blocket.se finns säkert där.
mr_rockster skrev:Dåligt med sådana där. Borde ju finnas massor som har sådana liggandes hemma tycker man..
Jag har ett ifrån 88, funkar kanon och har 20 kassetter... men det är inte till salu, kultboxmr_rockster skrev:Någon som har eller vet var man får tag på ett 8-bitars nintendo med massa spel (typ helst en kassett med massa spel på) till rätt pris! Jag behöver ett snarast!
- Johan
Tjoffe skrev:Fixa en xbox o kör en emulator. Har alla spel som släppts till 8-bitarn.
Det en kille på jobbet här som hade en sån, köpte på en marknad nånstans.mr_rockster skrev:Det finns ju tydligen joystickar med massa 8-bitars nintendospel i. Någon som vet var man handlar sådana?
- Johan
Den som polaren hade verkade funka finfint och kvaliteten verkade vara helt okej med. Kanske inte som ett RIKTIGT 8-bitars nintendo. Vet inte hur de byggde de kontrollerna för de åkte inte i backen en gång...rainman skrev:Det en kille på jobbet här som hade en sån, köpte på en marknad nånstans.
Var lite halvtaskig kvalitet, men visst det funkar.
Silwer skrev:ibland kan det var roligast med äkta grejor.
Jag är själv en sån som gärna tar fram gammla datorer o skit.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|