Idag har jag och lakebeachen skruvat element och joniz har fixat taket vid skorstenet. Så nu e de inte så möe kvar, lite lister å sån skt.
vilken dag kom spimaskinen.?
Den kommer när du har fixat taklisten.
Angående Taklisten.
Kolla med ädelträ, där har vi köpt den till golvet. Det är frågan om lackad 15 mm kvartslist i ek. Kan inte på rak arm säga hur många meter som behövs. Hänvisa till NMCK när ni pratar med Willy Förster.
Ok, men det går att ringa honom imorgon på förmiddagen och åka upp o köpa lite list då?
//Fishi
Nej för faen allt är stängt, ta det nästa vecka istället. Har det inte varit bråttom innan så är det ingen fara nu heller. Som Joniz sa skulle det nog snarare behövas en insats av en saneringskunnig på nedervåningen istället. Golven, borden och köket är en skam för mc-kulturen. MEN! Skaffa skithuspapper måste ändå stå först på listan över saker att göra Kanske torka bort råttskiten i köket som nr två då jag har hört att stadsfolk kan vara lite kinkiga. Sen kan det vara smart att plocka bort ömtåliga, värdefulla och farliga verktyg. Eventuella skjutvapen kan vi lägga i garderoben på övervåningen och ammunitionen under källartrappen.
vist fan folk ska vara lediga o krabba imorgon.. men byggmax lr nått annat kanske är öppet..? lr kanske inte..
gallret borde väl ligga där?
Ses vi vid kl 00,30 då!
//Fishi
Nä halv två var det ju rasrob var ju tvungen att käka lite, men ska jag på möte mäste jag hämtas, tar mig några kalla påsköl nu
SKÅL
Nej för faen allt är stängt, ta det nästa vecka istället. Har det inte varit bråttom innan så är det ingen fara nu heller. Som Joniz sa skulle det nog snarare behövas en insats av en saneringskunnig på nedervåningen istället. Golven, borden och köket är en skam för mc-kulturen. MEN! Skaffa skithuspapper måste ändå stå först på listan över saker att göra Kanske torka bort råttskiten i köket som nr två då jag har hört att stadsfolk kan vara lite kinkiga. Sen kan det vara smart att plocka bort ömtåliga, värdefulla och farliga verktyg. Eventuella skjutvapen kan vi lägga i garderoben på övervåningen och ammunitionen under källartrappen.
fixa nån som kör så kan vi väl ta ett möte nu.. tjat fiaJag vill vara med på möte
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|