Haha näe? Behöver inte vara just dom jag länkade. Tänkte mest visa vad en träpersienn är, tog första bästa jag hittade från google. Jag tror fortfarande på det. Iofs har inte jag någon nytta av det, inte en gardin heller för den delen. Nåja, det var bara ett förslag.
QUOTE]
Intressant brännpunkt. Jag tycker det är kul att vi har ställts inför ett visst dilemma, vad det verkar. I vad som nu borde kunna kallas slutfasen av renoveringsetapp 1 kan vi konstatera att arbetet har framskridit helt enligt den plan som fanns uppställd. Vi har fram till idag inte ställts inför några större dilemma och en liten trogen skara har fört övervåninigen från ett inredningsarkitekternas Åseda till ett operaälskarnas Wien på bara 2 veckor. Jag kan säga att jag under denna tid har lärt känna både en del av er och mig själv lite bättre. När de hemvändande semesteridkarna nu har kommit åter kanske det vore dags för ett litet uppsamlingsmöte för prata ihop oss lite? Vilket tillfälle vore inte bättre att också ta upp "gardinfrågan" för ett beslut. Fundera på ett datum som passar alla och tänk även på andra frågor vi kan tänkas behöva ta ställning till.