NOoooooooooo!!!

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
det första jag tänkte på när jag såg fronten va...
 

Bifogat

  • robiwan20050102016jo.jpg
    robiwan20050102016jo.jpg
    149.1 KB · Visningar: 179

Dr.Bike

Guest
Stackars Teo!

Hade det varit en Honda hade jag åkt ner till Tyskland och mulat den djäveln...nu var det "bara" en suka...
Men herrejävlar vad ful den blev!
Det fanns inte ETT enda rätt på den!
Helgerån, kulturmord, sorgesam vanställning, misslyckat skämt, vanhelgande av ikon... ja inga ord känns tillräckligt starka.

Jag lider med dig Teo...
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ujuj vilken styggelse. Att så många arbetstimmar, dessutom med hög hantverksskicklighet och därtill så många dyra komponenter kan resultera i ngt som är så estetiskt kväljande. Det enda som är i närheten av tyskrövar i genren obegriplig kapitalförstöring tycker jag är bosozoku-hojar :gnissla

Bosozoku.jpg
 

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag fattar inte vad det är för fel på tyskarna och deras djupt rotade instinkt att bygga skitfula fajters så fort de får chansen.
Varför ta en hyfsad cykel, kapa upp den i småbitar, garanterat betala sjuuukt med pengar för lackjobb och extrabling bara för att den i slutändan ska se ut som ett jävla halvtaskigt överpretantiöst tokjobb som hämtat ur Starwars.

Vem vill ha en sån hoj?

Only in Germany...


...nazi motherfukk..

:krama
 

ICEMANnen

Koi-karpar är fina fisken
Gick med
21 Feb 2004
Ort
mest hemma
Hoj
None whatsoever
HAhah draåtHelveT vicket jobb han/det lagt ner, det är nog det mest felknullade skit jag sett.

lollboll !!
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Japsarna har jallafall humor. En sådan pjäs skulle Jag köra med ett smile!

Sant! :D Vad tyst det skulle bli på Rosenhill en solig lördagseftermiddag om man i ensam majestät hoppar av en sån där och världsvant jonglerar med nycklarna när man glatt kvistar mot uteserveringen. Alla gästerna skulle skruva på sig och knäppa sina händer under bordet i en tyst bön att man satte sig bredvid ngn annan :D
 

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Sant! :D Vad tyst det skulle bli på Rosenhill en solig lördagseftermiddag om man i ensam majestät hoppar av en såndär och världsvant jonglera med nycklara när man kvistar mot uteserveringen. Alla skulle skruva på sig och knäppa sina händer under bordet i en tyst bön att man inte satte bredvid dem :D


Utfryst borde vara ordet du söker!? ;)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag är vilsen, fumlar i ett mörkt töcken, hör röster. Det där tog hårt!


Eller vänta nu, jag kanske bara är bajsnödig.:va

Ut i garaget, vrid upp pinnsvetsen på fullt och bränn ett paket OK48'or utan svets-skärm så kanske du inte tänker så mycket på den där skapelsen när du ska sova...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Japp, jag vet, det är som att glida in på en tjejster kan jag säga:
För fjolligt för HD-folket och för gubbigt för sporthojsfolket :D

Nåja Jörgen, du torde nog vara så pass välkänd bland sporthojsfolket att dom vet att gubbstämpeln är borta på ditt bygge!

Har du kvar någon gammal fin Nolan Jet-hjälm till ditt kommande Bozo-japanbygge? :hihi
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Sant! :D Vad tyst det skulle bli på Rosenhill en solig lördagseftermiddag om man i ensam majestät hoppar av en sån där och världsvant jonglerar med nycklarna när man glatt kvistar mot uteserveringen. Alla gästerna skulle skruva på sig och knäppa sina händer under bordet i en tyst bön att man satte sig bredvid ngn annan :D

Då ska Jag knalla runt och vara "hej å du med hela gänget".

http://www.blocket.se/vi/21105137.htm?ca=19_s

Där har du en... Fast nu vet jag inte hur dom ligger i pris och har inget med annonsen att göra...

Jo Jag har snackat med honom i dag. Har en annan Jag vill åt hellre med ägaren har hållt sig utom räckhåll.
 
Last edited:

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag förstår inte hysterin?!
Bygg nåt häftigt av något lite annorlunda?
Kanske jag ska knäcka tyskröv på aprilian och digga Hasselhoff hädanefter..
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top