NOoooooooooo!!!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Apropå det, vad är det där helvetet egentligen? Jag trodde det var din så jag ville inte vara taskig och fråga förrän nu.

Tack, det var hänsynsfullt av dig, men det är en kåpa som finns att köpa i tyskland, bilden kom till när någon försökte sälja en hoj med en sån kåpa på blocket, och det startades en tråd om det här på SH.

Jag snodde helt enkelt bilden som avatar, det är den ökända "Bart Simpsson" kåpan.

Dock skulle jag om jag får tag på en billig risig hoj kunna tänka mig att köpa en sån kåpa bara för att jag har haft den så länge som avatar.
 

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
Tack, det var hänsynsfullt av dig, men det är en kåpa som finns att köpa i tyskland, bilden kom till när någon försökte sälja en hoj med en sån kåpa på blocket, och det startades en tråd om det här på SH.

Jag snodde helt enkelt bilden som avatar, det är den ökända "Bart Simpsson" kåpan.

Dock skulle jag om jag får tag på en billig risig hoj kunna tänka mig att köpa en sån kåpa bara för att jag har haft den så länge som avatar.

Din avatar är ju det sjuk-läckraste fighting-facet jag sett på en båge. En riktigt sur E.T. är vad jag ser...
 

spookedbones

Porcus ludens
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Hallsberg
Hoj
TRIUMPH SPEED TRIPLE -04 med clip-on så man får ligga
GuW; skrev:
Tack, det var hänsynsfullt av dig, men det är en kåpa som finns att köpa i tyskland, bilden kom till när någon försökte sälja en hoj med en sån kåpa på blocket, och det startades en tråd om det här på SH.

Jag snodde helt enkelt bilden som avatar, det är den ökända "Bart Simpsson" kåpan.

Dock skulle jag om jag får tag på en billig risig hoj kunna tänka mig att köpa en sån kåpa bara för att jag har haft den så länge som avatar.

Jag tycker den ser lite POKEMON ut.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
För övrigt är "street fighter" det töntigaste jag vet, som att köpa en krockad ford sierra och ta bort lite skärmar och säga att det är en hot rod bara för att man lackar den "fint". :dummer

Amen. Och samtidigt tro att den då fått förfinade egenskaper mot orginalhojen som testats av 9000 japaner i vindtunnel.

En annan fantastisk observation Jag gjort är att i de flesta fall så läggs strijfajterprojektet ut på blocket efter redovisning i byggtråd på sh. Vad är poängen då.:va
 

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
H-O-R-R-I-B-E-L-T :död

(Du skulle ha satt en varningstriangel i rubriken på tråden!)
 

CAPTAIN AWESOME

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2007
Ort
Oslo
Hoj
Gixxer 750
Han är säkert en duktig hantverkare....men likförbannat vill jag döda honom!!!

Den ser ut som tyskt überbög rövsmör....bokstavligen...det gör fan ont i ögonen och i hjärtat när man ser vad i hela j-vla hisingen han har gjort, förmodligen är det hans farfar som fick dieselförgiftning och en ordentlig omgång av laddstaken i sketan i stridsvagnen under 2:a världskriget och har sedan fört vidare redan fucktup dna till sina nästa generationer och detta blev resultatet 70 år senare...DÖ din jävel!!!
 

Dr Ksp

Riktiga män flyger med rotor
Gick med
20 Nov 2008
Ort
Malmö
Hoj
Hypermotard 1100S
Han är säkert en duktig hantverkare....men likförbannat vill jag döda honom!!!

Den ser ut som tyskt überbög rövsmör....bokstavligen...det gör fan ont i ögonen och i hjärtat när man ser vad i hela j-vla hisingen han har gjort, förmodligen är det hans farfar som fick dieselförgiftning och en ordentlig omgång av laddstaken i sketan i stridsvagnen under 2:a världskriget och har sedan fört vidare redan fucktup dna till sina nästa generationer och detta blev resultatet 70 år senare...DÖ din jävel!!!

:rofl
 

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Vissa sönderavlade specimen borde avlivas direkt efter födsel av ren välvilja.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Amen. Och samtidigt tro att den då fått förfinade egenskaper mot orginalhojen som testats av 9000 japaner i vindtunnel.

En annan fantastisk observation Jag gjort är att i de flesta fall så läggs strijfajterprojektet ut på blocket efter redovisning i byggtråd på sh. Vad är poängen då.:va

Finns ytterligare en sjukt knasig grej.
När någon har en hyfsat ny hoj som de har ej orig lack på utan att kommentera varför.

"R1 2007 med mycket snyggare svart lack med pärlemoeffekt"

Oftast så ger en sådan "premiumlack" även ett "premiumpris".

Detta påminner om när jag köpte en Audi 80 1999 och slängde på ett par 17" och trodde jag kunde plussa 25.000 när jag skulle sälja den ett år senare. :rofl
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top