Nordkorea - USA När smäller det?

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Jag hörde på radion att överste rådgivaren var farbror till Kin Jong Il, han hette visst Mentally Il...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
NK har tydligen bara soppa tillräckligt för att hålla gång sin krigsapparat i några få dagar. Det innebär att dess soldater skulle få promenera till Seoul. Utan mat dessutom :hihi:hihi:hihi

Nej, fram för ett enat Korea och förnedrande straff för makteliten i NK.

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
NK har tydligen bara soppa tillräckligt för att hålla gång sin krigsapparat i några få dagar. Det innebär att dess soldater skulle få promenera till Seoul. Utan mat dessutom :hihi:hihi:hihi

Nej, fram för ett enat Korea och förnedrande straff för makteliten i NK.

Jag undrar vad Kina har för åsikt om det?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Undrar om nks ev robotar når över 1km innan ett visst raketbatteri sänker dem. Festligt fyrverkeri, på sin höjd...

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Undrar om nks ev robotar når över 1km innan ett visst raketbatteri sänker dem. Festligt fyrverkeri, på sin höjd...

Hur funkar nukes? Måste dom smälla på destinationen eller kan man smälla dom när fienden skickar anti-robotar?

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Ja det beror ju på om man tar dom elaka sakerna bland det ösregn med leksaker han tänder stubinen på.

Att underskatta idioter är ödesdigert.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Nu tycker Fidel Castro att Kim Jong Un har gått för ång med sina hot.

Nja läser man vad han egentligen skriver så ber han bägge att besinna sig.

Men det är iaf en vädjan till att inte kliva vidare i trappan, han vet han har varit där och nästan klantar sig tillsammans med samma antagonist.

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Som svar på tråden, ju förr desto bättre.

Ska man likna NK vid en "lillebror" så måste det väl bli som att han har kommit ut ur trailern, muckar med den materiellt mest fullskitne överklassgrabben i kvarteret medan KimJongtjongs enormt biffiga men smått efterblivne storebror som heter Kina står bakom honom och försöker förstå situationen.

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Undrar vad den sydkoreanska befolkningen tycker om 24 000 000 nya bidragstagare? :näsblod

Dom behöver inte oroa sig för Moderaterna och Miljöpartiet med Reinfeldt i spetsen kommer välkomna dom hit om de blir krig.

Och skulle kriget dröja ca 2 år till efter valet här i Sverige. Så kommer Socialdemokraterna och miljöpartiet med Löfven i spetsen att välkomna dom hit. (om nu Sossarna vinner valet)

Det är en "win win sitoation" för Nord och Sydkorea.

:näsblod

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Dom behöver inte oroa sig för Moderaterna och Miljöpartiet med Reinfeldt i spetsen kommer välkomna dom hit om de blir krig.

Och skulle kriget dröja ca 2 år till efter valet här i Sverige. Så kommer Socialdemokraterna och miljöpartiet med Löfven i spetsen att välkomna dom hit. (om nu Sossarna vinner valet)

Det är en "win win sitoation" för Nord och Sydkorea.

:näsblod

Om sossarna vinner så flyttar jag till Nord Korea.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Jag tycker vi anfaller Norge och kapitulerar till Norrmännen 10 sekunder senare. :)
Dvs kapitulerar innan Nato hinner reagera. :gnissla

Japp,sen blir vi alla norska medborgare. Vi startar ett "Svenskt parti" och ställer upp i valet. Då det är fler svenskar än norrmän vinner vi valet och vips så har vi kontroll över oljemiljarderna.:fyllisar

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Här demonstrerar de sitt topphemliga kamouflage.
Det är svårt att ta de här killarna på allvar. Tycker synd om dom.

Fast jag gillar den där uppiskade dramatiska tonen nordkoreanerna använder hela tiden, alltid med en knuten näve. Undrar om de använder den privat med? Ska testa den nästa gång jag förklarar för frugan att det behövs en hoj till i garaget. Tror hon gråtande av glädje kommer att kasta rosenblad på mig när jag släpar in den.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati