Här demonstrerar de sitt topphemliga kamouflage.
Det är svårt att ta de här killarna på allvar. Tycker synd om dom.
http://www.youtube.com/watch?v=3mg6_GDANFk
...och vapen som klickar....
Dom pratar som det lät när man var liten och snurrade Trazan&Banarneskivorna baklänges..
Ingen större skillnad mot Sverige...
Well, de kanske inte hade behövt ha med det i sin propagandavideo !?
View attachment 382775
Det räcker att de får iväg en enda atombomb som når sitt mål för att katastrofen ska vara en faktum vilket de flesta inte tycks förstå.
Att sedan USA har varit i krig kontinuerligt sedan WW2 verkar inte höra hemma i diskussionen, jag undrar mest vem krigshetsaren egentligen är med tanke på att all info som kommer ut går via västmedia?
Propaganda är en flera tusen år gammal företeelse...
Jag menar helt enkelt bara att vi hör bara en sida av historien inte svårare än så.
Jag menar helt enkelt bara att vi hör bara en sida av historien inte svårare än så.
Hursom så är ju inte det där smurflandet det egentliga problemet, det är bara gnistan som kan starta en stor brand.. Det som oroar mig är vad Kina hittar på vid en ev. krigshandling..
Precis!
Nordkorea är inte problemet i min värld utan hur Kina hanterar det, skådespelet tar ju trots allt plats på deras bakgård.
Blandar Kina sig in i leken rent fysiskt så kan vi nog gå och kamma oss, de har all teknologi vi har, om inget annat så tillverkas den där och ovanpå det har de en ytterst välmotiverad försvarsmakt.
Att skoja bort Nordkorea som marionett känns inte riktigt läge.
Japan har infört högsta krigsberedskap och ryska flottan har tömt Vladivostok på allt vad båtar heter, de flesta ser riktigt allvarligt på vad som komma skall.
Läsförståelse?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |