Norra Roadracing Sällskapet

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Stannade hemma pga av vädret, har tidigare gjort några regnpass på mina recyklingbakdäck och det har ju hänt att det har kostat mer än det har smakat, förutom då smaken av grus och sand i munnen förståss:D

På Tisdag är jag bortrest, får bli ett pass med realroadracing som kompensation.

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Fan va skoj, önskar jag hade haft en extra uppsättning fälgar till regndäcken jag oxå.. Hade jag haft det så hade jag oxå varit där.. :3freak

På tisdag åker jag iaf upp oavsett regn eller sol.. Då blir det att kränga om ifall det regnar! :tummenupp
Längtar redan till tisdag, startträningar är så kul, hoppas vi blir många!! :yoparty
Och så blire ju korv.. ;)

Sen är det ju det där med onsdagsbuset den 20:e..
Dom ville ju att vi som tävlar skulle va med o köra runt i ett sprint race, med superpole kval/sighting lap/warmup lap/race!
N-Trade är ju desarmerade med Kenneth som har foten i paket, o Hasses växellåda med ras, Mackan vet jag inte om han har fått till hojen än, så det vill till att vi andra makar oss upp o styr upp detta om vi ska få chansen att få lite PR för klubben, o förhoppningsvis väcka större intresse för sporten!
Behövs även folk runt banan den kvällen, som flaggar osv. Gratis inträde för dom som är med o hjälper till är det ju såklart! :tummenupp

Anmälan görs till Pelle snarast!
per.ber@n-r-s.se

Hoppas att det inte är försent bara, men anmäl er ändå, så får vi se vad som händer! :)

Är lite avis jag med på lars och Roger som hade extrafälgar till regndäcken, själv fick jag ta skydd i Lars Cheva när jag krängde av slicksen och på med regnsulorna.

Sedan vill jag förtydliga att man absolut inte behöver tävla för att vara med 20/6 utan det räcker med att man har licens som jag fattat det.

Så tveka inte utan anmäl er till Per berglund så att vi får en chans att göra lite reklam för NRS.

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Sedan vill jag förtydliga att man absolut inte behöver tävla för att vara med 20/6 utan det räcker med att man har licens som jag fattat det.

Så tveka inte utan anmäl er till Per berglund så att vi får en chans att göra lite reklam för NRS.

Okej, my bad.. Jag fick för mig det.. :huvet
Som sagt, anmäl er typ igår på: per.ber@n-r-s.se!! :yoparty

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Jaa, det ser verkligen lovande ut för tisdagen, jag kommer utan tvekan ner och kör om vädret är ok. Har anmält intresse att köra den 20:e också, så får folk se att man kan ha kul med en ratbike oxå...

Åååhh, det här med sommar är lika kul som jag minns det!

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Så var premiären avklarad:tummenupp men imorgon får ni klara er utan mig, är tyvärr bortrest.

På väg till och från banan såg jag en bekant buss som campade efter timmervägen, undra vem det kan vara och varför han har valt just denna camping:va

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    94.1 KB · Visningar: 99

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Är det 17:00 som gäller imorgon 5/6 för träning, eller har man sån tur att man man komma in tidigare? Vem sköter upplåsningen? Kan man hjälpa till med något, hämta nycklar, köpa korv eller bara hålla sig ur vägen? Tänkte vara nere till 16:00 om det är någon vits.

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Är det 17:00 som gäller imorgon 5/6 för träning, eller har man sån tur att man man komma in tidigare? Vem sköter upplåsningen? Kan man hjälpa till med något, hämta nycklar, köpa korv eller bara hålla sig ur vägen? Tänkte vara nere till 16:00 om det är någon vits.

Tjenare!
Det är kl. 18:00 som gäller, men förhoppningsvis så kan vi kanske komma in lite tidigare (17-tiden) o få igång däcksvärmarna, antar att det är antingen Tomas eller Pelle som låser upp imorgon! :)

Det enda du behöver göra är att dyka upp med ett gott humör o åka runt banan, men tack ändå! :tummenupp

Vi ses imorgon gott folk! :hojraket

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Tjenare!
Det är kl. 18:00 som gäller, men förhoppningsvis så kan vi kanske komma in lite tidigare (17-tiden) o få igång däcksvärmarna, antar att det är antingen Tomas eller Pelle som låser upp imorgon! :)

Det enda du behöver göra är att dyka upp med ett gott humör o åka runt banan, men tack ändå! :tummenupp

Vi ses imorgon gott folk! :hojraket

OK, då ses vi!

El Maco

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
Söker något annorlunda, gärna ett lämpligt cafe racer objekt - med karaktär...
Jag pratade med ThomasS igår och det är han som kommer att låsa upp grindarna. Han skulle försöka vara där till kl 17.15 sa han igår iaf.

El Maco

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
Söker något annorlunda, gärna ett lämpligt cafe racer objekt - med karaktär...
Då antar jag att du kommer också då, så att jag får se din racer?

Nej, tyvärr inte... Skulle haft min efterlängtade premiär igår, men upptäcker då att dragkedjan man bytt ut i jackan på mitt ställ är precis lika kass som den som satt där tidigare... Fick lasta på hojen igen och åka hem...

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Nej, tyvärr inte... Skulle haft min efterlängtade premiär igår, men upptäcker då att dragkedjan man bytt ut i jackan på mitt ställ är precis lika kass som den som satt där tidigare... Fick lasta på hojen igen och åka hem...

Ajajaj vad surt, hoppas att det ordnar sig snabbt.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a

Silvertape? :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
IOM

"Helt grymt att fara fram mellan hus o murar i närmare 300 km/h på vissa partier, eller med nedlägg och trottoarkanter på 4 ans växel i 180 km/h. Även om känslan att vinna är obeskrivlig och ger välbehag så är inte detta så långt ifrån den känslan. Man känner onekligen att man lever och ruset i kroppen är extremt. Livsglädje!!
Snygga bakhjulsåkningar kunde jag kosta på mig varje varv ut ur Ramsey. Det står så mycket folk där och de vill ju se något som är fränt även om man inte heter John McGuiness."

Följ Miinins äventyr på IOMTT på http://blog.miinin.se/

John McGuiness smiska för övrigt banrekordet igen. Bara att hålla tummarna för att alla tävlanden överlever årets täövling.

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Så var premiären avklarad:tummenupp men imorgon får ni klara er utan mig, är tyvärr bortrest.

På väg till och från banan såg jag en bekant buss som campade efter timmervägen, undra vem det kan vara och varför han har valt just denna camping:va

Så det var där jag glömde den.
Tack Johan för att du visade mig vart den var:)

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Hur ser det ut inför morgondagen, eller snarare i morgonkväll!?
Är det nån mer än jag som tänker rulla runt banan X antal varv!? :yoparty
Finväder som idag är utlovat! :tuttar

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Jag kommer.

Någon som har ett par knäpuckar att sälja? Går bra med gamla och slitna bara fet finns kvar lite mer än kardborren.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning