KennethN skrev:2199279Ja det där med banbokningar är lite klurigt. Jag har försökt få ihop folk att köra de senaste två veckorna och det har varit jag, Thomas och Johan som ville och kunde köra + nån ytterligare person respektive dag. Jag har heller inte tid att sitta och ringa runt till alla och fråga varje gång så jag förväntar mig att de som vill åka hör av sig till mig och då helst via mail eller här på sporthojforumet eller via pm eftersom jag oftare är lättare att nå där än på telefon. Så här på vårkanten har jag också tyckt att det har varit ofördelaktigt ekonomiskt för klubben att hyra banan för en träning på 3-4personer. De flesta vill heller inte köra när det är regn och prognosen har sagt regn förra Tisdagen och regn i morgon. Men jag kan hyra banan åt Tomas i morgon så att han blir nöjd om ni övriga tycker att det är ok.
Jag har också föreslagit till NRS att han skall ta över banbokningarna eftersom han kan tyda väder bättre än jag, garanterat har mer tid över att sitta och jaga folk samt är lättare att nå. Alltså bara bättre om han tar över jobbet.
Abloy skrev:2218317Chefen
750-R skrev:2218378Fräckt, ser ju riktigt kul ut dessutom. Synd bara att gubben (Sedin alltså) ä sleten å hojen i traser men det ser ljust ut på delfronten i alla fall.
Vi ses
GUZZ skrev:2220637Shysta bilder Abloy man blir inte alls sugen.........
(kanske på tisdag om jag får upp lystern i lacken)
Fräckt, ser ju riktigt kul ut dessutom. Synd bara att gubben (Sedin alltså) ä sleten å hojen i traser men det ser ljust ut på delfronten i alla fall.
Vi ses
Ska vi träna på Måndag 12/6 eller vänta tills tidagen nästkommande vecka innan vi tränar nästa gång, dvs 20/6?
ThomasS skrev:2221880Nästa tisdag 13/6 är banan upptagen vilket innebär att det inte går att träna då.
Ska vi träna på Måndag 12/6 eller vänta tills tidagen nästkommande vecka innan vi tränar nästa gång, dvs 20/6?
En av nackdelarna med att boka med kort varsel är att banan kan bokas av andra som nästa vecka, så vi kanske ska ta att boka tisdagar från och med nu?
Kom gärna med synpunkter på ett vettigt upplängg.
Mvh Thomas!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |