GasLars
www.hmck.se
Licenskörning
Hej jag jeppe och jocke tänkte komma om regnet håller sig borta. Är det 17-21 som gäller?
//Lars
Hej jag jeppe och jocke tänkte komma om regnet håller sig borta. Är det 17-21 som gäller?
//Lars
GasLars skrev:2248609Hej jag jeppe och jocke tänkte komma om regnet håller sig borta. Är det 17-21 som gäller?
//Lars
RJ skrev:2248621Skriv gärna hur vädret verkar!
RJ skrev:2249411Det är väl bara att erkänna, jag är vek! Ställer in i kväll! Surt när jag hade lastat och allt, fasen kanske man har råd att äta sig mätt ikväll nu när jag "slapp" åka till H-sand...
Jag tar nya tag nästa vecka!
Daniel-San skrev:2249537Nä nu går jag fan ut på rälsen och ställer mej och väntar på tåget....
Annelie75 skrev:2264670Hejsan
Jag tänkte åka upp på träningen idag, men det kommer inte funka så jag blir tvungen att hoppa över det. Är det träning som vanligt nästa tisdag och är det utökad träning med starter då?
Abloy skrev:2264771Banan är bokad för NRS räkning alla Tisdagar fram till september, förutom den 25/7. Första tisdagsträningen varje månad siktar NRS på utökad träning så troligtvis blir det sådan nästa Tisdag.
Annelie75 skrev:2265656Fint! I'll be there, nu ska jag till garaget och slipa mina plastade krachkåpor! Hoppas det går bra för er att köra idag, ska ägna en tanke till er när jag slipar!
Ses nästa tisdag!
//Annelie
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!