Norra Roadracing Sällskapet

smell the smoke

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda CBR 600 RR
Fotograf i söndags

Det var någon som låg i buskarna runt banan ock fotograferade under NRS bandag i söndags. Vem var det? och har du några bilder som du kan lägga ut?

Tack till RJ som drog upp mig till nytt PB och en tid under minuten! YESSSS!!!:tummenupp

Tommy

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
KennethN ska du sluta köra eller ska du byta hoj? la märke till din annons http://www.blocket.se/vi/13468786.htm?ca=4_s bara

Ha, ha, ha... Med mig vet man aldrig helt säkert ;)
Annonsen kanske är en ren marknadsföringsgrej och bara ett asbilligt sätt att för 90:- exponera sponsorlogotyperna för hela sverige och att jag behåller hojen till nästa år. Det beror också mycket på vilken deal sponsorerna ger oss till nästa år mm. Enl. vår hemsida är det 195 dagar kvar till 1:a April 2008. Du får ställa frågan igen då så får vi se vad svaret blir :)

Om vi får till en deal med Mittsverigebanan så blir det billiga heldagsbankörningar de närmsta veckorna precis som tidigare år. De har möte på Torsdag och efter det får vi se. Håll utkik på N-TRADE RACING webben. Där finns alltid senaste informationen om vad som händer.

Mvh

/ Kenneth
Superbike #22

Last edited:

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Tack ska Ni ha...

...allihopa för ett par trevliga dagar! Tänk om alla årsmöten man besöker vore så pass trevliga och välarrangerade:tummenupp

Och det var trevligt för en gammal långsam stöt att försöka hålla sig ur vägen/ lära sig lite av Er raketer på banan:D Imponerande körning Ni ger och i princip utan omkullåkningar!

Jag hoppas jag inte saboterade för mycket tider för Er i alla fall - själv är jag i alla fall helnöjd med mina modesta prestationer...

Ha en trevlig höst:)

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Det var någon som låg i buskarna runt banan ock fotograferade under NRS bandag i söndags. Vem var det? och har du några bilder som du kan lägga ut?

Tack till RJ som drog upp mig till nytt PB och en tid under minuten! YESSSS!!!:tummenupp

Tommy

Det var jag...ja, jag fick ju lite tid över medans ni andra körde.

Jag har sällan hört så många missade växlingar under så kort tid. Kolla RJ tex...ha blåstirrar rätt in i kameran å har ingen aning om var vägen är. Fokuseringen på kameran är total. Men han e väl gammal i gemet å vet att man måste offra lite för att få bra bilder. Å ni andra var inte bättre ni heller.

Grattis till att du kom under minuten.

Bifogat

• bild 1.JPG
    bild 1.JPG
    99.7 KB · Visningar: 96
  • bild 2.JPG
    bild 2.JPG
    130.6 KB · Visningar: 88
  • bild 3.JPG
    bild 3.JPG
    128.7 KB · Visningar: 100
  • bild 4.JPG
    bild 4.JPG
    122.3 KB · Visningar: 91
Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
fler bilder

Bifogat

• bild 5.JPG
    bild 5.JPG
    127.4 KB · Visningar: 92
  • bild 6.JPG
    bild 6.JPG
    138.2 KB · Visningar: 87
  • bild 7.JPG
    bild 7.JPG
    137.4 KB · Visningar: 102

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
AIM Laptimers

Många har sagt att de vill göra gruppköp av laptimers för att få rabatt samt slippa betala extra frakter och postförskottsavgifter mm.
Nu är det fixat och förhandlingen klar. 8st AIM Mychron Light Laptimers är undanbokade och finns för omgående leverans för de som är intresserade. Maila i så fall mig på ntrade@hotmail.com Några av dessa 8 är redan bokade så det är först till kvarn som gäller på resterande.

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Har lite svårt att tänka mig att säsongen redan är slut...!
Iof har man redan börja skrapa rutorna på mornarna, men i helgen och fram
genom nästa vecka ser det ut att bli skapligt väder...

Ingen mer körning bokad på banan....?

KentW

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Har lite svårt att tänka mig att säsongen redan är slut...!
Iof har man redan börja skrapa rutorna på mornarna, men i helgen och fram
genom nästa vecka ser det ut att bli skapligt väder...

Ingen mer körning bokad på banan....?

KentW

Se tidigare inlägg Kent :) I vårt fall pågår förhandling med Mittsverigebanan och besked lämnas nästa vecka. N-TRADE RACING har tidigare alltid kört 2 -3 bandagar i Oktober och det fungerar hur bra som helst. Du kan givetvis se bilderna i vårt bildgallari från dessa körningar tidigare år. Välj bara säsong 2005 eller 2006 i vårt bildgalleri. Det är helt overkligt att folk stänger säsongen efter Augusti typ.

Last edited:

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
.....Vi kan hyra direkt om det går att få ihop 10 pers eller fler så jaga ihop folk du och hyr banan. Jag är med.

Från Bollnäs kommer vi säkert 4-5st....sätt upp en lista så ringer jag runt
och ordnar folk härifrån.

KentW

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Hakar på jag åxå, om det blir av och jag får ledigt:)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Synd att prognosen visar regn i morgon annars hade det varit en perfekt bandag om vädret visat sig vara lika som idag. +16 och toksol hela dagen :tummenupp

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Synd att prognosen visar regn i morgon annars hade det varit en perfekt bandag om vädret visat sig vara lika som idag. +16 och toksol hela dagen :tummenupp

Inget regn lovat...!

http://www.sr.se/vader/

Härnösand kl 16 Temp:13°C, Nederbörd/timme:0mm

22/9 Lör........23/9 Sön
kväll.......natt.....morg....em.....kväll
9°..........4°.......5°........12°....10°
V............V..........V..........S........S
2 m/s.....1 m/s....1 m/s....3 m/s..3 m/s

Lite svårt att kopiera in infot...så läs själv på länken ovan.
Tisdag däremot...:huvet

KentW

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Kära Racingvänner!
Håller tummarna för att ni ska få åka bana idag!
Själv ska jag precis åka ner till Uppsala och tävla i submission wrestling, håll era tummar för att jag inte bryter nån arm eller två är ni bussiga! ;)

Good Luck Have Fun!! :)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ja jag kör gärna lite bana idag. Priset för banhyran är enl. listan 7500:- + moms. Just nu är vi 8st
Bollnäs 4st
Kenneth
Gulleplutt
sp2 + Lasse

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ny uppdaterad prognos för Tisdag.........

Tis 26/9

natt....morg.....em....kväll
10°.....11°......16°....12°
S..........S..........S.......S
5 m/s ..5 m/s...6 m/s...4 m/s

Vi från Bollnäs har c:a 2.5tim bilfärd upp till banan + att packa,
tror vi behöver veta lite tidigare för att det ska funka.

KentW

Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Ja jag kör gärna lite bana idag. Priset för banhyran är enl. listan 7500:- + moms. Just nu är vi 8st
Bollnäs 4st
Kenneth
Gulleplutt
sp2 + Lasse

Jag har ev en kompis som är intresserad..han har dock ingen licens men har åkt några bandagar så han vet ju hur det går till. Vet dock inte vad som krävs om vi hyr den privat.

Ska ni åka nån dag så e jag med iaf....ni når mig på 070-254 99 33
/Jonas

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Jag har ev en kompis som är intresserad..han har dock ingen licens men har åkt några bandagar så han vet ju hur det går till. Vet dock inte vad som krävs om vi hyr den privat.

Ska ni åka nån dag så e jag med iaf....ni når mig på 070-254 99 33
/Jonas

Det brukar inte krävas något alls när vi alla hyr tillsammans privat utan alla kan vara med, men man kör ju helt på egen risk och inga trafik- eller SVEMO raceförsäkringar brukar gälla.
Om ni funderar på att köra Tisdag eller Onsdag så kan inte jag för jag är helt fullbokad med arbete och kan omöjligtvis omboka. Men slutet på veckan kan funka och kommande helg men på helg är det ju dyrare att hyra. Vardag lågsäsong kostar 3000:- + moms

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning