Norra Roadracing Sällskapet

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Men inte nog med det, köpte mig en Sea-Doo RXP 2006 också i förrgår...

För er som inte vet, men som ändå är nyfikna. kan jag berätta att det är en ,vattenskoter på 1500 kubik, 4-takt, med kompressor och intercooler = 215 hk...

Måtte det bli sommar snart...

Låter som en rolig liten sak:tummenupp

Fixar de inte dräneringen efter rakan på mittsverige så kan du varva mellan vattenskoter och r6 på mittsverige i sommar:yoparty

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Brudar!

Jag gillar tjejer, gör ni?

Här kan ni läsa om en tjej som minsann inte är rätt för lite skit under naglarna: www.mortec.se :tummenupp

Bifogat

• Anettehopp.JPG
    Anettehopp.JPG
    129.4 KB · Visningar: 97

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Tjackat Superbike GSXR 1000cc K7

Rubriken säjer väl allt i stort sett.

Fick tag på Kim Raes Jenses hoj. Hojen var mycket imponerande men det som kanske imponerade mest var den förre ägarens kunskaper om rr. Samt även den sköna personligheten.

Han kör upp brevid min bil. Vevar ner rutan.

K: Är det Jonas???
J: Ja
K: Det finns ett maaaadstelle her borta. Ska vi spise maaaad??!?

(Ja, han är Dansk)

Så det blev mat och affär på samma gång.

260mil på mätaren, gått 5 race i Nordic Superbike 2007. Samt lite andra bankörningar.

-Micron helsystem
-Wilbergs bak
-Wilbergs gaffelkitt fram (Som han plockat isär 15ggr innan han tyckte att det var bra nog)
-2st kåpset varav ett av dem i kolfiberplast (hela settet väger som en dagstidning ungefär)
-Yoshimura databox (tydligen så går det inte med power commander på suzuki, den ska tydligen nolla mappningen efter 20min)
-Annan insprutning (Yoshimura det med tror jag)
-1st oanvänt originalsystem

183hkr på Osten(läs bakhjulet om du inte bor i stlm) enl papprena

Enl herr jensen den bäst intrimmade Kosuki K7 i sverige (jo, dom säjer tydligen kosuki i danmark)

Bifogat

• Superbike1.JPG
    Superbike1.JPG
    67.8 KB · Visningar: 106
Last edited:

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5

Fick tag på Kim Raes Jenses hoj. Hojen var mycket imponerande men det som kanske imponerade mest var den förre ägarens kunskaper om rr. Samt även den sköna personligheten.

Han kör upp brevid min bil. Vevar ner rutan.

K: Är det Jonas???
J: Ja
K: Det finns ett maaaadstelle her borta. Ska vi spise maaaad??!?

(Ja, han är Dansk)

Så det blev mat och affär på samma gång.

260mil på mätaren, gått 5 race i Nordic Superbike 2007. Samt lite andra bankörningar.

-Micron helsystem
-Wilberger bak
-Wilberger gaffelkitt fram (Som han plockat isär 15ggr innan han tyckte att det var bra nog)
-2st kåpset varav ett av dem i kolfiberplast (hela settet väger som en dagstidning ungefär)
-Yoshimura databox (tydligen så går det inte med power commander på suzuki, den ska tydligen nolla mappningen efter 20min)
-Annan insprutning (Yoshimura det med tror jag)
-1st oanvänt originalsystem

183hkr på Osten(läs bakhjulet om du inte bor i stlm) enl papprena

Enl herr jensen den bäst intrimmade Kosuki K7 i sverige (jo, dom säjer tydligen kosuki i danmark)

FETT helt enkelt, grattis till ett bra köp!!! :tummenupp :yoparty
Blir den rosa?? ;)

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81

Grymt shoppat, börjar lukta rokkie 1000.

Såg WSBK från down under i helgen, vilka race, makalöst:yoparty

Biaggis uppkörningar var grymma, synd att det inte höll hela vägen, men vill man vinna så måste man våga.

http://www.youtube.com/watch?v=HoPhd7ELHck

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
KUNGLIGT Gulleplutt!!! Den där hojen är en riktig raket. Rolig story förresten :) Kim är en härlig kille. När han moonade till TV kameran i Knutstorp är ju en riktig höjdare :)

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
KUNGLIGT Gulleplutt!!! Den där hojen är en riktig raket. Rolig story förresten :) Kim är en härlig kille. När han moonade till TV kameran i Knutstorp är ju en riktig höjdare :)

Ja, han är onekligen skön. Jag skulle kunna berätta en del roliga saken han hade för sig, men det känns inte rätt att hänga ut honom på det viset (även om det i mina ögon bara är positiva egenskaper). Jag nöjer mig med att konstatera att han är rätt cool.

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Ot

Kanske e lite väl OT. Men iaf. Ligger här och är förkyld. Vad gör man då? Jo, eftersom nya hojen är penselmålad svart så funderar jag på vilken färg det ska bli.

Helst skulle jag vilja ha den rosa. Men tjejen säjer NEJ!!!. Så frågan är. Vilken färg ska det bli?

Nån som har ett smakfullt förslag?

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
I helgen brakar Moto-GP igång för säsongen, på med skinnställ och hjälm och sätt er gränsle över dammsugaren så åker vi:yoparty

TV tider på Eurosport:

Fredag 7/3
21:00 Moto GP Träning
22:00 250 Träning

Lördag 8/3
20:45 Moto GP Kval
22:00 250 Kval

Söndag 9/3
17:30 Intro
17:45 125 Race
19:00 250 Race
21:15 Moto GP Race

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Kanske e lite väl OT. Men iaf. Ligger här och är förkyld. Vad gör man då? Jo, eftersom nya hojen är penselmålad svart så funderar jag på vilken färg det ska bli.

Helst skulle jag vilja ha den rosa. Men tjejen säjer NEJ!!!. Så frågan är. Vilken färg ska det bli?

Nån som har ett smakfullt förslag?
Enhetlig färg, eller olika? Dekaler?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
På tal om färg, så här kommer jag att se ut i år: www.mortec.se
:tummenupp
Shysst Roger :tummenupp Vi ar också börjat att lägga ut bilder på racelacken 2008 i vårt bildgalleri på N-TRADE RACING webben www.n-trade.se/racing
Om hojarna är hela efter resan till Ungern nu i Påsk :) så kommer ni säkert kunna se lacken LIVE på öppethus helgen hos Moped & Motortjänst sista helgen nu i Mars.

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Sådärja, filmen hemma (tack för den Abloy!) och asfaltslängtan är långt mycket större än innan jag såg den. Fasen, motardköpet verkar inte lika smart nu som tidigare. Får ta ut den på skoterspåret en sväng så att jag kommer ihåg tanken med bytet. Bah, ingen som har en superstock 600 över?

Enligt osäkra källor går det visst bra för Snabb-Roger i Ungern. "8 av 61 inkvalade idag" lyder nyhetstelegrammet.

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Sådärja, filmen hemma (tack för den Abloy!) och asfaltslängtan är långt mycket större än innan jag såg den. Fasen, motardköpet verkar inte lika smart nu som tidigare. Får ta ut den på skoterspåret en sväng så att jag kommer ihåg tanken med bytet. Bah, ingen som har en superstock 600 över?

Enligt osäkra källor går det visst bra för Snabb-Roger i Ungern. "8 av 61 inkvalade idag" lyder nyhetstelegrammet.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Vi i N-TRADE RACING samt ett gäng andra svenskar var som ni vet nere i Ungern över påsk och tränade och tävlade där nere, och nu har vi som vanligt lagt ut massor av bilder (ca 300st) i vårt stora bildgalleri.
Ni hittar dem på www.n-trade.se/racing i bildgalleriet under Album:2008 och sedan Album: Pannonia-Ring påsken 2008

Mycket nöje önskar vi er :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...