Norra Roadracing Sällskapet

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Kul att filmen väcker lite minnen från sommaren och sug efter banåkning.

Om någon vill ha filmen i dvd format och på en vanlig dvd skiva, skicka ett PM med namn och adress så skickar jag ett ex med posten.:tummenupp

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Hej på er! En fundering bara!

Nån som vet vad han kallas eller heter på sporthoj eller ännu bättre ett telnummer. Apriliakillen 250 gul-svarta kåpor typ Huddik eller därikring, skulle behöva lite beg.däck till grabbens motard-moppe helst 130-150 bakdäck. Eller om nån annan har liggandes 125-250 däck mönstrat helst.:tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Nån som vet vad han kallas eller heter på sporthoj eller ännu bättre ett telnummer. Apriliakillen 250 gul-svarta kåpor typ Huddik eller därikring, skulle behöva lite beg.däck till grabbens motard-moppe helst 130-150 bakdäck. Eller om nån annan har liggandes 125-250 däck mönstrat helst.:tummenupp

Jag har ett 190/60 liggandes, det blir riktigt fett:yoparty

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Klart du ska tomas . . . det är ju såå jävla kul på banan.
Själv så hoppas jag på mer bantid i år, nu när man slipper vara på prematuren med lilla Elias under den bästa tiden på sommaren :yoparty
Sen måste man bort med en del extra kilon :arsele för att komma i skinnstället :tummenupp

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Hehe . . . ja man skulle ju kunna önska sej det :huvet

Synd bara att alla muskler har satt sej runt midjan då :va

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Nice man kanske ska slå till i år då....

Klart du ska Tomas, har du efter så många år förståt vad jag har menat med att ta licens o leka på banan, o att det är där man ska hålla sig på somrarna!? hehe.. :D
Som sagt, dags att våldta banan istället nu nästkommande 20-30 åren.. :tummenupp

Hehe . . . ja man skulle ju kunna önska sej det :huvet
Synd bara att alla muskler har satt sej runt midjan då :va

Det är muskler i vila, du har bara valt att inte utnyttja dom till din fördel för våran skull, eller hur!? :tummenupp
Kul o se lite livstecken ifrån dig oxå.. ;)

Alex R1100S

Numer bosatt i Norr
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR-06 & CB500 -77
Mitt! bara mitt!

Nu slipper man stå på gatan och meka :)

Bifogat

• Garage_1.jpg
    Garage_1.jpg
    51.1 KB · Visningar: 114

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Nu slipper man stå på gatan och meka :)
Fan det där ser ju riktigt proffsigt ut ju!! :yoparty
Till skillnad mot för det garage jag har min i, nån sån bild törs jag inte lägga ut.. haha.. Ser ut som om man har kastat in ett tjog handgranater o stängt porten där inne.. :D

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
Längesen

Hej mina vänner. Jag har just tittat på Abloys film ifrån 2007 och jag satt med ett stort leende på läpparna och saknade alla nunor jag såg på filmen. Det ser ut som att ni håller ställningarna bra där uppe och jag saknar verkligen att vara där uppe med er och köra runt, runt, runt och jaga sekunder, haha. Nu har jag tagit mitt ansvar och tänker på återväxten av RR-förare och har därför en liten knutte/knutta i magen som kommer ut till sommaren. Jag lovar att komma upp och säga hej till er alla i sommar innan bebben kommer ut. Sköt om er, kram ifrån mig!:)
//Annelie

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
:rullandeu grattis!! :) eller vad man ska säga :cpparty

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Nu har jag tagit mitt ansvar och tänker på återväxten av RR-förare
//Annelie

Grattis!

Sen ska vi inte glömma att många kvinnor blir snabbare efter en graviditet, men att du var så fanatisk i jakten på sekunder trodde jag inte, hade ju varit enklare med ett hojbyte :hihi

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
Jakt på sekunder

Ja, vad gör man inte för att bli ännu lite snabbare. Det återstår väl att se när jag gör come-back om 2 somrar, hehe.. :yoparty
Vi var på ultraljud igår och kunde konstatera att det är en kille, ser ni hur han kryper ihop i äkta roadracing-stil! ;)

Bifogat

• ultra2_copy.jpg
    ultra2_copy.jpg
    197.5 KB · Visningar: 77
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha