Wagge
Kiruna?
Är nästa startträning nu på tisdag eller nästa?
Nu på tisdag den 1:a!Är nästa startträning nu på tisdag eller nästa?
Då missar jag detNu på tisdag den 1:a!
Riktigt bra kört Som jag skrev tidigare i denna tråd kommer han att göra mycket bra ifrån sig i Rookie och kan även klassa upp sig till Superbike om han vill.Ursäkta språkvalet men jävligt imponerande.
4:e plats R1000
25 Hampus Lange
Bästa tid 59.6
Honda CBR 1000 RR
Norra RS
Grattis Hampus
Du glömde berätta vad du var bäst på den här helgen...Tackar!!
Det blev en kalas race helg, kom 4a på Lördag och 3a på söndag.
Som tur är så fick vi 2 tränings pass på fredagen, annars tror jag inte resultaten skulle se lika ut.
Det var riktigt hårt i toppen, 3 pers. kvalade in på 59or.
och 2 pers på 58or.
En sak är säker, det var sista gången jag tältar på en tävling.
Tror jag sov 3 timmar på 3 dygn.
Jag hadde en race partner, som snarkade så att en gammal traktor skulle bli tyst.
Det var ju skönt att höra! Hur är det med din fot?Vilka race det var på banan igårkväll Alla körde fort och jag tror många satte nya personbästa. Hampus har verkligen fått upp en grym fart och vi hade en del fina fighter. Riktigt, riktigt kul var det Synd bara att vi krokade ihop på slutet och att jag inte lyckades att få till den där magiska 56:an denna gång heller. Hampus kanske lyckades få till en 56:a för han hade satt 57,02 precis som jag tidigare under kvällen. Pratade med Hampus på sjukhuset imorse och han hade kraftiga smärtor i nacke, var öm i kroppen och hade ont. Tydligen visades inga brott på röntgen och det var ju positivt i alla fall. Vi hoppas att han kryar på sig snabbt så vi får se honom på banan igen nu när han har fått upp farten
Pratade med Hampus på sjukhuset imorse och han hade kraftiga smärtor i nacke, var öm i kroppen och hade ont.
Det var riktigt tight så vi krokade ihop nånstans efter krönet innan E4böjen (efter min "highsiderkurva") och det blev en riktig åktur på asfalten och sen rakt ut i sandfållan i E4böjen. Hampus hade redan satt 57,02 på något av de tidigare racen och jag satte också 57,02 på sista racet (varvet innan vi gick av) Jag har ingen koll på vad Hampus körde sista racet men han körde fort så det kan ha varit bättre.Verkar som det händer grejor när man är borta.... 57:02 och crash?!?!?!?!?
var vurpade ni?
Ja tyvärr fick ondfoten också sig en smäll. Även höger ben och rygg är blåslaget. Fingrarna verkar tydligen också ha fått sig lite stryk. Där hade jag redan haft ont i högerhanden ända sedan vurpan i Anderstorp men jag har ju kört ändå, så det blev sämre. Öm i kroppen överlag. Men annars är det braDet var ju skönt att höra! Hur är det med din fot?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|