Såg denna i närheten av Uppsala... Är det nån härifrån tro?
Såg denna i närheten av Uppsala... Är det nån härifrån tro?
Marcus stk600, Tomas rookie 600, Hampus rookie 1000.
Grattis till fina placeringar också
Haha.. Ja du kan väl gå o köpa ett gäng trisslotter på Ica på vägen hem imorgon om du inte redan har gjort det!?"Det bara RINNER igenom på två cylindrar".
Så jag är helt nöjd med mitt resultat, och att hojen höll ihop. Tack ändå till Roger (östersund) för att han ville låna ut sin hoj, utifall min inte skullje hålla, och tack för all hjälp med mekning och grillning och....ja några öl tog vi ju ivarge fall.
Så nu ska hojen rivas för att vara 110% inför nästa säsong, då ska vi köra lite mer race,
Jo om någon undrar så vart jag 17 man, av 24 startande, i stk600.
Ingen som va o gasade i tisdags?
hej pojkar
ingen som har ett (eller känner nån som har) ORIGINAL seatpipe till en CBR 1000RR 2004-2007 liggandes
bara burken då.
Hallå, ni upplysta.
Har ett "problem" jag funderat på hela sommaren, men har ännu inte kunnat bestämma mig. Sedan jag provade på bana var jag såld, och helt säker på att börja köra där istället för att härja på vägarna. har en en zx10r-06 samt en cbr600-97 som ren banhoj, men grejen är att kawan är så ofantligt jävla mycke roligare, att jag har svårt att motivera körning med hondan.
Efter en vurpa med kawan(tack och lov är den helförsäkrad) blev det inte lika roligt längre, hojen har nu stått på verkstad 2 månader. Frågan är alltså hur fan jag gör nu.. gör om kawan till banhoj helt och hållet med alla jävla kostnader det innebär, eller sälja och köpa en rr-hoj. Grejen är att det vore trevligt om man kunde ta den en sväng på vägarna ibland också..
Har även kollat kraschade zx10r i tyskland men det är ju väldigt mycket grisen-i-säcken..
Är lite kär i kawans motor och chassie, därför jag tjatar om den, vet dock inte hur jag ska göra.. förslag?
Tacksam för svar/olle
vet dock inte hur jag ska göra.. förslag?
Jag letar garage jag med.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |