bilder från licenskursen
Trevligt med bilder, hoppas att det gick bra för alla idag, kunde tyvärr inte vara med och hjälpa till.
Här kommer en trevlig film från USA
http://www.fastbikes.se/index.php?option=com_content&task=view&id=1147&Itemid=167
bilder från licenskursen
får man köra träningarna utan kåpor på hojen?
Kör i kväll utan kåpor.
Antar att du har kollat så det inte läcker någonstans efter vurpan, samt inte har glykol i kylaren.
Hade inte Johan kåpor som du kunde köpa?
WHAT???Här finns mer än så, har en hel cykel till salu
om nån har en C-nyckel för att dra åt fjädern till bakdämparen så vore det snällt om ni kunde låna ut den åt mig några skunder ikväll.
Det visade sig att jag åkte 2st 59r. Och när jag ändå höll på så åkte jag även 2st 58r
tack å bock
Tänkte blogga lite....
Kom till träningen tuggandes på en räkmacka med ägg. Började med å vända däck å sedan så brann däckvärmarna för 8:e gången. Fick gå ut bakom hampus på kalla däck å värma några varv. Det flöt på bra men jag kände mig slö så jag gick i depå igen. 1:00:51. Sen stod jag å ljög med alla andra ett tag och insåg att det faktiskt var bra väder, jag hade en tankad hoj med kassa däck. Vad mer kan man begära???
Banan var tom så jag värmde några varv lyfte blicken högt upp i kurvorna å nötte på några varv. Tyckte det gick väldigt bra å när som på några missar. Kollade på laptimern innan jag bromsa inför chikanen. 00:59:xx...äntligen var jag under den där minuten. Fortsatte några varv i hopp om att kunnna åka en till 59:a. Det visade sig att jag åkte 2st 59r. Och när jag ändå höll på så åkte jag även 2st 58r
totalt fyra varv under minuten.
00:59:34
00:59:34 (japp, på samma hundradel)
00:58:91
00:58:88
Gissa om jag blev glad.
Känslan i körningen var en helt annan och nu sticker jag ut hakan och säjer att jag vet att det finns en 57:a nånstans i min kropp. Jag ska ta fram stora spaden och gräva å se om jag inte kan hitta den.
Nu blir det svårt å sova ikväll.
Hej så länge
Tänkte blogga lite....
Gissa om jag blev glad.
WHAT???
Vad ska du nu göra
Ingen som vet nått?Någon som vet vart man kan se de 700 bilderna som skulle läggas ut här på SH från licenskursen? Inte de av N-Trade grabbarna utan de bilderna som den andra killen hade fotat i E4a böjen?
Med vädret vi hade måste ju bilderna ha blivit bra
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |