Som alla vet så är säsongen långt ifrån över. Tänkte hålla lite koll på vädret nästa lördag eller söndag. Blir det bra väder så kanske jag hyr banan om det blir nog många som anmäler sig.
Som alla vet så är säsongen långt ifrån över. Tänkte hålla lite koll på vädret nästa lördag eller söndag. Blir det bra väder så kanske jag hyr banan om det blir nog många som anmäler sig.
Lördag ser väl mumsig ut! http://www.yr.no/sted/Sverige/Västernorrland/Härnösand/helg.html
Vad tror du GP ska vi börja hjälpas åt att hitta deltagare till en bandag, vilken dag har du tänkt?
Söndag såg ju också bra ut men klart väder tyder på kall natt, lite mulet vore nog perfekt för temperaturen. 14 grader på lördag, har det varit varmare i sommar?
Kanon Jonas att du styr upp det här
Tänkte att det vore bra att lägga en notis även utanför NRS-tråden då det säkert är några ickelicenserade som är sugna att åka, eller vill du att körningen endast ska vara för licensierade?
Nog skulle då jag vilja ha sopat då det handlar om vår egen säkerhet.
Väldans vilket liv det var i den här tråden då
Ska vi köra lite silly season snack inför 2009?
Vilka kommer på ny cykel nästa år?
Vilka nya är det som kommer att börja köra?
Vilket team ska du köra för?
Kontaktet är inte påskrivet ännu så vi vill inte gå ut offentligt med det innan alla pusselbitar ligger där dom ska.
Jag förstår precis......väntar men spänning på det officiella pressmeddelandet.
Har hört rykten om nåt med Repsol, kan det stämma?Det enda jag kan säga i dagsläget är att det är snuskigt mycket pengar det rör sig om.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|