RJ
God & glad kexchoklad!
Är det så skulle det vara grymt!Går man in på Banåknings hemsida och klickar på att boka midlanda 8-9 juni så kommer iaf alternativet "Backlund racing academy" upp i menyn. Därav antog jag att han skulle komma hit.
Är det så skulle det vara grymt!Går man in på Banåknings hemsida och klickar på att boka midlanda 8-9 juni så kommer iaf alternativet "Backlund racing academy" upp i menyn. Därav antog jag att han skulle komma hit.
Helgen 21-22 Mars blir det Motormässa i Sundsvall. Inte idrottsmässa.På tal om mässan, hur blev det med mässan som Kenneth pratade om som arrangeras i Sundsvall i Mars (eller när det var)? Det var en idrottsmässa eller något.
Har varit utomlands ett par veckor och kom hem inatt. Har nu läst det du skrivit Roger och det ser bra ut. Speciellt det där med att det bör samarbetas mer och att det borde gå att hitta andra lösningar att få bort buller. Ex: bullervallar/plank (i stället för att vi typ skall skurva ur motorerna ur hojarna) Jag skulle även lagt till att vi i NRS är miljömedvetna och aktivt arbetar med miljöfrågor samt att vi också har en utsedd miljöansvarig person i föreningen.Skulle vilja att fler läser och kommer med kommentarer, det är viktigt att vi står för detta. Uppdaterar länken om någon har missat den: http://www.mortec.se/page.php?67
bra skrivet! en fundering jag haft de senaste dagarna är hur mycket jobb är det som krävs på banan för att arrangera tävlingar t.ex på mittsverigebanan? Som jag förstått är det väll säkerhetsfrågor det gäller?Skulle vilja att fler läser och kommer med kommentarer, det är viktigt att vi står för detta. Uppdaterar länken om någon har missat den: http://www.mortec.se/page.php?67
Då är man anmäld och betald till Filip Backlund Racing School Academy!
Ska bli spännande.
Är det några NRS:are som ska ner med Northbikes buss på lördag?
Finns några platser kvar, funderar själv på att åka med.
Thomas, vad kostar resan??
Micke, fan va najs!!
Jag är ju bekväm av mig, så jag är gärna med på ett gruppköp, för en sån väska kan vara bra att ha med sig även i bilen man åker i privat med familj och allt!!
Fan va mina gamla godispapper ska känna sig tryggare nu när jag ska grejja en "First Aid Kit"-väska!! =)
Då är man anmäld och betald till Filip Backlund Racing School Academy!
Ska bli spännande.
Är det några NRS:are som ska ner med Northbikes buss på lördag?
Finns några platser kvar, funderar själv på att åka med.
Såg ju ut och vara i fint skick!I dessa bistra tider tänkte jag passa på att läska med en liten solskenshistoria.
Transporter (LONG)
1998
14.000mil
2,4D
74hk
Toppfart 115km/h
0.99L/Mil
Och jag äger 100% av aktierna i denna sköna skapelse.
I dessa bistra tider tänkte jag passa på att läska med en liten solskenshistoria.
Transporter (LONG)
1998
14.000mil
2,4D
74hk
Toppfart 115km/h
0.99L/Mil
Och jag äger 100% av aktierna i denna sköna skapelse.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|