Idag ska gulleplutt köra 56r annars ska han bjuda alla på glass
Smaskens med glass
Idag ska gulleplutt köra 56r annars ska han bjuda alla på glass
Det beror på att vi måste ha sjukvårdspersonal som bokat in sitt schema långt i förväg.
Sedan är det så att när man köper klippkort/årskort så vet man inte under vilka förutsättningar man kan träna. Kör vi en onsdag tex så kanske vissa jobbar då. Å andra sidan så är det ju ändå ingen som kör i regn.
Sen är det så att vi lägger in bokningen på torsdagar för att banbolaget ska ha hela fredagen på sig att bekräfta körningen för att vi ska kunna lägga upp infon på hemsidan under helgen. Skulle vi lägga bokningen på måndag så hinner vi knappt få ut infon vilken dag bet blir.
Denna fråga har ställts av fler än dig och är kanske bra att ta upp på årsmötet tex. Men det är inget vi kan ändra på i år.
Hehe ja jag funderade varför inte ni var där... Sa till jocke att om jag hade haft ditt nummer så hade jag slagit en signal!
Vad är det som gäller med betalningen nu för tiden om man vill komma och träna en tisdag ?
Ta med dit eller sätta in på konto och vilken summa ?
Är det någon som har en passande insexnyckel för att ta loss framhjulet på en Suzuki. Det är en 24mm insex som krävs. Jag har för mig jag har haft en men jag hittar den inte. Lånar gärna innan körningen imorgon om det är någon som har då jag hade tänkt byta däck och lyckades inte få loss axeln. Jag har letat över hela Ö-vik idag utan att få tag på någon.
Är det någon som kan tänka sig att låna ut sin däckskrängare en stund också är jag tacksam.
Ja det var det jag gjorde men axeln satt så hårt. Jag har insex på ena sidan och bara ett hål på andra sidan där jag låter M10-orna sitta åt för att hålla i axeln. Jag har ett verktyg som har funkat tidigare men nu satt det för hårt.Du behöver ingen insex. Det räcker med att du inte lossar de tå M10 som klämmer åt runt axeln. Man lossar dem bara på muttersidan. Annars har jag sån Insex tror jag. Men jag e inte 100 på att jag kommer upp.
Ja det var det jag gjorde men axeln satt så hårt. Jag har insex på ena sidan och bara ett hål på andra sidan där jag låter M10-orna sitta åt för att hålla i axeln. Jag har ett verktyg som har funkat tidigare men nu satt det för hårt.
Jag ska leta vidare idag men hittar jag inget får jag ställa in.
Har varit på kundbesök hela dagen och har inte hunnit fråga någon. Har jag tur finns det någon som kan förbarma sig. Jag passerar Sundsvall imorgon så jag får åka in och köpa en då så jag har till nästa gång.art nr 82-419 på biltema. 49kr
Du kan ju be nån ta med en sån upp för ni har väl inte biltema där ute i skogen?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|