Norrköping!

KAS-CBR900RR

Egen värld!!!
Gick med
14 Nov 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Retta
Bjork skrev:
tänkte kolla lite om det är nån mer som bläddrat i nått nr av mc folket och sett att de anordnar en kryssning för mc folket enbart :yoparty
nån som har funderingar på att åka?
30-31 mars kostand typ 500 spänn exklusive stark saft :)


båten värkar vara najs!!! tror att det blir av!!!skulle vara kul o se vilka ni är!!! :fyllisar
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Vad säger ni gubbar ska vi bestämma och boka nåt med kryssningen???

Det verkar finnas lite intresse, men skulle vara kul om vi kunnde sticka iväg och supa oss redlösa med utan att behöva tänka på att inte repa lacken på hojen :)
Är det nån av er som är smc medlem?
Sajk du brukar ju vara bra på att få ihop folket, work your magic :Bugar
Om det verkar intressant kan ni ju kladda ner namnet här!!

1)Björk :fyllisar :tuttar :hihi :va
2)
3)
4)
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjork skrev:

tjena, har inte hunnit ta del av detta riktigt, vilket datum är det? jag är rätt fattig som det är och har en båge som kräver en jävla massa stålar om jag ska kunna köra i sommar å jag kör hellre en säsong en åker på en kryssnign, vore skitkul å träffa alla å kryssa å så men som sagt, när är det? hinner jag råna riksbanken?

btw, tack för ditt förtroende björk!
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Sitter lite i samma sits som sajk där. Går juh åt lite pengar till säsongen speciellt om vi nu ska ner till tyskland en sväng. Sen så funderar jag på en ny bil med. Så behöver lite cash. Men får se va plånboken säger
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
sajk skrev:
tjena, har inte hunnit ta del av detta riktigt, vilket datum är det? jag är rätt fattig som det är och har en båge som kräver en jävla massa stålar om jag ska kunna köra i sommar å jag kör hellre en säsong en åker på en kryssnign, vore skitkul å träffa alla å kryssa å så men som sagt, när är det? hinner jag råna riksbanken?

btw, tack för ditt förtroende björk!

Resan är i slutet av mars har jag för mig, det är bäst du svarar på mina sms annars blir jag ledsen :fatta! Men skitsamma för är det bara tre fyra som vill åka så är det ju bajs. ville ju dra ihop minst 8pers. Ang sms:et igår då? 2 hjul mässan? lördag 26 jan.???? Någon som vill dit då? :Bugar
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Ska du inte sälja R1:an längre bjork. Har för mig att jag såg på din profil att det stog till salu?
 
Last edited:

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Clifton skrev:
Ska du inte sälja R1:an längre bjork. Har för mig att jag såg på din profil att det stog till salu?


nja eller jo eller va faan kanske :va
Hade den ute under hösten men fick bara oseriösa köpare tex folk som vill byta mot klockor stereo osv. Men den är väl till salu, vill ju ha nåt annat till sommaren. Ska sätta ut den en gång till snart :( Ska dra på mässan i slutet av månaden och kolla vad det finns för roligt att köpa :hihi Säg till om du har nån som är seriösköpare:tummenupp
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
sorry bjorken jag läste det när jag gick å la mig å tänkte jag skulle svara när jag vaknade men glömde det! sorry sorry... det låter skitkul med mässa var på en i sthlm för några år sen som var pangbra, det är ju cashen dock, hur mkt kostar det? är vi 5 pers är ju det en full bil så vi kan splitta soppa. behöver ju inte kosta massor.

vilka är det som vill åka då?
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Whats up!!

Whats up!!

Tänkte se om det verkligen inte är fler från stan som ska på 2 hjul mässan??? Vore kul med lite mer folk från stan, vi sticker dit på fredag, tyvärr är bilen redan full men som sagt 4 pers är väl inte omöjligt att hitta???
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Bjork skrev:
Whats up!!

Tänkte se om det verkligen inte är fler från stan som ska på 2 hjul mässan??? Vore kul med lite mer folk från stan, vi sticker dit på fredag, tyvärr är bilen redan full men som sagt 4 pers är väl inte omöjligt att hitta???

Vi skall dit. Åker på torsdag eller fredag :tummenupp
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Bjork skrev:
Whats up!!

Tänkte se om det verkligen inte är fler från stan som ska på 2 hjul mässan??? Vore kul med lite mer folk från stan, vi sticker dit på fredag, tyvärr är bilen redan full men som sagt 4 pers är väl inte omöjligt att hitta???


Jag ska dit :tummenupp
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
ska hålla utkik!!!

PiEn skrev:
hehe.. ja bara du kommer ner så :)

SH tröjan kommer självklart va på här :tummenupp


Själv äger jag ingen SH tröja :( ska köpa några tshirts isället :banana
Men ha den på så ska jag leta :3freak man kan ju inte gå en hel dag och glo på custom!!!! :hihi
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top