Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Gott nytt år grabbar.
Ta det lungt ikväll med raket o sprit
Ta det lungt ikväll med raket o sprit
Clifton skrev:Gott nytt år grabbar.
Bjork skrev:tänkte kolla lite om det är nån mer som bläddrat i nått nr av mc folket och sett att de anordnar en kryssning för mc folket enbart
nån som har funderingar på att åka?
30-31 mars kostand typ 500 spänn exklusive stark saft
Bjork skrev:Det verkar
sajk skrev:tjena, har inte hunnit ta del av detta riktigt, vilket datum är det? jag är rätt fattig som det är och har en båge som kräver en jävla massa stålar om jag ska kunna köra i sommar å jag kör hellre en säsong en åker på en kryssnign, vore skitkul å träffa alla å kryssa å så men som sagt, när är det? hinner jag råna riksbanken?
btw, tack för ditt förtroende björk!
Clifton skrev:Ska du inte sälja R1:an längre bjork. Har för mig att jag såg på din profil att det stog till salu?
Clifton skrev:Va du bakis idag då sajko.
Bjork skrev:Whats up!!
Tänkte se om det verkligen inte är fler från stan som ska på 2 hjul mässan??? Vore kul med lite mer folk från stan, vi sticker dit på fredag, tyvärr är bilen redan full men som sagt 4 pers är väl inte omöjligt att hitta???
Bjork skrev:Whats up!!
Tänkte se om det verkligen inte är fler från stan som ska på 2 hjul mässan??? Vore kul med lite mer folk från stan, vi sticker dit på fredag, tyvärr är bilen redan full men som sagt 4 pers är väl inte omöjligt att hitta???
skönt att se att fler ska dit, jag har fått dela en bil med custom åkare men det får gå för den här gången!PiEn skrev:Jag ska dit
Bjork skrev:skönt att se att fler ska dit, jag har fått dela en bil med custom åkare men det får gå för den här gången!
PiEn skrev:hehe.. ja bara du kommer ner så
SH tröjan kommer självklart va på här
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand