Robban Nr1
Team Sajk
sajk skrev:vem ær kung då? øøøøøøl
Jag? är hög just nu när hela huset lucktar av lagningen på toppkåpan.
sajk skrev:vem ær kung då? øøøøøøl
Bjork skrev:Själv äger jag ingen SH tröja ska köpa några tshirts isället
Men ha den på så ska jag leta man kan ju inte gå en hel dag och glo på custom!!!!
sajk skrev:akta så du inte ramlar omkull...
JAG VILL ÅKA TILL 2HJUL Å TRÄFFA BRUDAR!!! =) ELLER VÄNTA, Å TRÄFFA EN BRUD!
Bjork skrev:Nu får det snart vara nog, hållt till här på SH ett tag nu och vet bara att det har annornats en fest Kan vi inte hitta på nåt nästa lördag????
Har alla så taskigt med stålar så ni inte ens har råda med lite sprit, popcorn och kolla lite nice Mc film????? Kan vi inte samla oss nästa vecka och sällskapa lite ?? ljuga ihop oss lite inför säsongen osv. Annars får jag börja pola med moppe grabbarna i Finspång
Nu tycker jag att vi nästa lördag???
VAD SÄGER NI??
Clifton skrev:Varför tar du inte taxi leg robban. Är inga problem att få jobb. Är inte det perfekta jobbet direkt. Men lätta pengar o när du sen fått nytt jobb så är det juh prefekt att ha som extra inkommst o bara köra lite extra
Clifton skrev:Jag fick jobb direkt. Behövde bara ringa 1 bolag o fick jobb direkt.
Bjork skrev:Nu får det snart vara nog, hållt till här på SH ett tag nu och vet bara att det har annornats en fest Kan vi inte hitta på nåt nästa lördag????
Har alla så taskigt med stålar så ni inte ens har råda med lite sprit, popcorn och kolla lite nice Mc film????? Kan vi inte samla oss nästa vecka och sällskapa lite ?? ljuga ihop oss lite inför säsongen osv. Annars får jag börja pola med moppe grabbarna i Finspång
Nu tycker jag att vi nästa lördag???
VAD SÄGER NI??
MostWanted skrev:FZR var å kollade på dina rettor idag =) retro hojen är en vacker pjäs. hann även med att klämma å känna på r6an, oj vad sugen man blir...
sajk skrev:VAD SNACKAR DU OM?????? BERÄTTA? SKA HAN SÄLJA EN PRIVAT SAMLING ELLER?
shit, fixa plejs? VI E JU HOS CLIFTON SÅ KLART!!!!!! vafan snackar ni om han har det perfekta plejset, om han bara lovar å inte lira massa happy hardcore å eurodance blir det kalas! vad säger du cliffan? de blir la bra?
BRA då var det bokat hos cliff då!
ØØØØØØØØØL!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati