Norrköping!

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
akta så du inte ramlar omkull...

JAG VILL ÅKA TILL 2HJUL Å TRÄFFA BRUDAR!!! =) ELLER VÄNTA, Å TRÄFFA EN BRUD!
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Nu är jag trött på Norrköpings folket!!!!

Nu får det snart vara nog, hållt till här på SH ett tag nu och vet bara att det har annornats en fest :huvet Kan vi inte hitta på nåt nästa lördag????
Har alla så taskigt med stålar så ni inte ens har råda med lite sprit, popcorn och kolla lite nice Mc film????? Kan vi inte samla oss nästa vecka och sällskapa lite ?? ljuga ihop oss lite inför säsongen osv. Annars får jag börja pola med moppe grabbarna i Finspång :huvet
Nu tycker jag att vi :fyllisar :hihi :banana :D :tuttar :brinnerup nästa lördag???
VAD SÄGER NI??
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Bjork skrev:
Nu får det snart vara nog, hållt till här på SH ett tag nu och vet bara att det har annornats en fest :huvet Kan vi inte hitta på nåt nästa lördag????
Har alla så taskigt med stålar så ni inte ens har råda med lite sprit, popcorn och kolla lite nice Mc film????? Kan vi inte samla oss nästa vecka och sällskapa lite ?? ljuga ihop oss lite inför säsongen osv. Annars får jag börja pola med moppe grabbarna i Finspång :huvet
Nu tycker jag att vi :fyllisar :hihi :banana :D :tuttar :brinnerup nästa lördag???
VAD SÄGER NI??

Jo men visst kan vi det tycker ja!... själv sitter jag o söker jobb, är arbetslös och faan så ensam om dagarna så.... btw jag väntade ju på att det skulle bli en sh fest ju! :banana
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Varför tar du inte taxi leg robban. Är inga problem att få jobb. Är inte det perfekta jobbet direkt. Men lätta pengar o när du sen fått nytt jobb så är det juh prefekt att ha som extra inkommst o bara köra lite extra
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Clifton skrev:
Varför tar du inte taxi leg robban. Är inga problem att få jobb. Är inte det perfekta jobbet direkt. Men lätta pengar o när du sen fått nytt jobb så är det juh prefekt att ha som extra inkommst o bara köra lite extra

aaa... inte tänkt på det... du är ju det? kan vi ju snacka brudar o mc via radio... haha... nä men lite mer allvar då. hur satan fixar man ett taxi leg? svårt? har väl ett rätt bra hum om lokal sinne o så... men inte det bästa.
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Centrala trafik skola har utbildning. kostar runt 3-4 tusen
Lokalsinnet kommer sen inga problem
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
aha... ok.
hm, kanske skulle ta o kolla upp det. men är det lätt att få tjänst sen eller är det typ brist på det som alla andra jobb?
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Bjork skrev:
Nu får det snart vara nog, hållt till här på SH ett tag nu och vet bara att det har annornats en fest :huvet Kan vi inte hitta på nåt nästa lördag????
Har alla så taskigt med stålar så ni inte ens har råda med lite sprit, popcorn och kolla lite nice Mc film????? Kan vi inte samla oss nästa vecka och sällskapa lite ?? ljuga ihop oss lite inför säsongen osv. Annars får jag börja pola med moppe grabbarna i Finspång :huvet
Nu tycker jag att vi :fyllisar :hihi :banana :D :tuttar :brinnerup nästa lördag???
VAD SÄGER NI??


Det kommer har bara lite fullt upp, isdäcken blev klara igår och sen är det 30 års fest sen är det Tåström sen... Jag jobbar för att hitta en lucka. Ska ta en djup titt i schemat i veckan och se om jag hittar en helg.

björn
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
FZR var å kollade på dina rettor idag =) retro hojen är en vacker pjäs. hann även med att klämma å känna på r6an, oj vad sugen man blir...
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Fest!!

ok, då var vi tre en så länge!
jag, clifton, Robban, sajk är nog med oxå=) för han har filmerna :Bugar
vi kan va hos mig men det är så jävla långt hit, (utanför skärblacka) mitt tips är stan? Någon som känner sig manad???
komigen nu!
vi behöver bara en dvd filmer dricka tar man med sig själv. så kan ju alla köpa nåt snacks så är det klart :tummenupp
obs bra bilder från mässan ska visas om jag hinner ta några=)
 
Last edited:

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
MostWanted skrev:
FZR var å kollade på dina rettor idag =) retro hojen är en vacker pjäs. hann även med att klämma å känna på r6an, oj vad sugen man blir...

VAD SNACKAR DU OM?????? BERÄTTA? SKA HAN SÄLJA EN PRIVAT SAMLING ELLER?

shit, fixa plejs? VI E JU HOS CLIFTON SÅ KLART!!!!!! vafan snackar ni om han har det perfekta plejset, om han bara lovar å inte lira massa happy hardcore å eurodance blir det kalas! vad säger du cliffan? de blir la bra?

BRA då var det bokat hos cliff då! :)

ØØØØØØØØØL!
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Festen

sajk skrev:
VAD SNACKAR DU OM?????? BERÄTTA? SKA HAN SÄLJA EN PRIVAT SAMLING ELLER?

shit, fixa plejs? VI E JU HOS CLIFTON SÅ KLART!!!!!! vafan snackar ni om han har det perfekta plejset, om han bara lovar å inte lira massa happy hardcore å eurodance blir det kalas! vad säger du cliffan? de blir la bra?

BRA då var det bokat hos cliff då! :)

ØØØØØØØØØL!


faan sajken vilken player, kan alltid räkna med honom. de ä re la en bra kompis.... :fyllisar
------------------------------------------------------
Följande:

FEST 28/1-06 Hos Clifton.
Ta med dricka, alla köper lite snacks var så har vi det med!
Sajken tar med sig filmer!
Clifton städar hemma!
Jag, Robban + alla andra kommer.......
Bra så va!!
Sajk säg till clifton att vi ska ha fest hemma hos honom på lördag! :tummenupp :D
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Haha blir tajt grappar. Min lägenhet är redan uppbokad. Den jävla kärringen tar över mer o mer. Hon ska ha massa tjej kompisar här nästa helg
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top