Norrköping!

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
verkar ju skita sig som vanligt!!!

Clifton skrev:
Så va händer nästa helg då. Har ni fixat nåt ställe?.


jag kan bistå med ställe men en bra bit från stan :huvet så bästa alternativet är väl nån som bor i stan :tummenupp
ingen som känner sig träffad???????????
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
stormvarning

Clifton skrev:
Så va händer nästa helg då. Har ni fixat nåt ställe?.

CLIFFAN VA I HELVETTE????? Nu asså, BRUDEN HAR FAN INTE STÄLLET I 48 TIMMAR HAR DU HÖRT TALAS OM FREDAGAR?`ELLER ÄR DET KANSKE LÖRDAGAR DU SAKNAR? EN AV DAGARNA FÅR DU KASTA UT KÄRRINGEN ANNARS KOMMER JAG DIT Å GÖRT ÅT DIG! TA EN SMÄLL FÖR GÄNGET NU SÅ KANSKE JAG UPPDATERAR NÅT VIKTIGT OM DIG NÅNSTANS.

ROBBAN, JAG KAN BARA SÄGA URSÄKTA MIG OCH ÅTERKOMMA SÅ FORT JAG TAGIT TAG I MITT FATTIGA LIV.

FZ1, JAG VET INTE OM JAG SKA ÄLSKA ELLER HATA DIG. DEN GULA HAR VARIT VINTERNS RUNKOBJEKT. I'M BULLSHITTING YOU NOT.

OM NI ANDRA SOM GILLAR IDÉN OM EN ALLDELES EGEN KLUBB HÄR I STAN SKULLE TA Å FÅ ÄNDAN UR OCH REKRYTERA LITE BRA FOLK SÅ KANSKE VI KUNDE TA Å BILDA EN FÖRENING, FÅ BIDRAG, TA UT EN KLUBBAVGIFT OCH SKAFFA EN KLUBBLOKAL MED MC GARAGE TILL ALLA OCH ÖLKVART I HÖRNET.


Det var väl allt från mig för denna gång.

Till alla er som verkar bli färska i den nya gruppen för säsongen 06 vill jag bara säga välkomna och att jag faktiskt brukar va sån som jag verkar i texten ovan, HÅRD MEN RÄTTVIS!


/sajk
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Sajk: :klappar :klappar :klappar

underbart talat! ingen fara att du har ett fattigt liv, vem har inte det?.
men som sagt... bra talat. vi får värva mer o starta en klubb... blir gärna VD. :tummenupp
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
men lilla sajk!

sajk skrev:
CLIFFAN VA I HELVETTE????? Nu asså, BRUDEN HAR FAN INTE STÄLLET I 48 TIMMAR HAR DU HÖRT TALAS OM FREDAGAR?`ELLER ÄR DET KANSKE LÖRDAGAR DU SAKNAR? EN AV DAGARNA FÅR DU KASTA UT KÄRRINGEN ANNARS KOMMER JAG DIT Å GÖRT ÅT DIG! TA EN SMÄLL FÖR GÄNGET NU SÅ KANSKE JAG UPPDATERAR NÅT VIKTIGT OM DIG NÅNSTANS.

ROBBAN, JAG KAN BARA SÄGA URSÄKTA MIG OCH ÅTERKOMMA SÅ FORT JAG TAGIT TAG I MITT FATTIGA LIV.

FZ1, JAG VET INTE OM JAG SKA ÄLSKA ELLER HATA DIG. DEN GULA HAR VARIT VINTERNS RUNKOBJEKT. I'M BULLSHITTING YOU NOT.

OM NI ANDRA SOM GILLAR IDÉN OM EN ALLDELES EGEN KLUBB HÄR I STAN SKULLE TA Å FÅ ÄNDAN UR OCH REKRYTERA LITE BRA FOLK SÅ KANSKE VI KUNDE TA Å BILDA EN FÖRENING, FÅ BIDRAG, TA UT EN KLUBBAVGIFT OCH SKAFFA EN KLUBBLOKAL MED MC GARAGE TILL ALLA OCH ÖLKVART I HÖRNET.


Det var väl allt från mig för denna gång.

Till alla er som verkar bli färska i den nya gruppen för säsongen 06 vill jag bara säga välkomna och att jag faktiskt brukar va sån som jag verkar i texten ovan, HÅRD MEN RÄTTVIS!


/sajk


--------------------------------------------










nu får du lugna ner dig lite annars får jag ta dej i örat :fatta!
jag är en realistisk kapitalist med en helt vrickad förkärlek till prylar och ting, men om vi inte ens kan fixa en fest hur ska vi då kunna kalla oss en klubb :va
nej, jag tycker så här:
vi fixar festen ser till att bjuda en massa folk som gillar hoj!
vi kan väl kalla de vintermånader som är kvar för rekryterings månader??? men då måste man ha fest för att umgås :D
jag vill oxå få fart på speedbully, tänk vad maffigt i sommar med 15 sporthojar som är ute och lägger lakritsreamar över hela stan :hihi
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjork skrev:
nej skoja bara, sajk har ju oxå en sån liten leksak och han får va med=)


motard är la en slags sporthoj? det som utgår är speedway, trail, kromslädar, touringbågar och trehjulingar om dom inte har nån motor. å då menar jag dom små röda som har ett litet flak där bak. =)

naej men jag vill inte diskriminera nån egentligen. men jag är så bra på det så de e svårt å låta bli.
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Clifton skrev:
Blaha blaha blaha. Lös problemet med ställe nu istället. Är inte många dagar kvar nu

Vad är det ni håller på o tjatar om, försökt läsa i tråden men jag fattar inget :va
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Clifton skrev:
Festen vi skulle ha. Den planeras till lör men vi har ingenstans att vara

OK, jag kan inte på lördag. Men skall kolla upp om jag har nått för mig nästa helg och har jag inte det så kan vi vara hemma hos mig :fyllisar

Ps.
Är det ingen mer här än jag som har ett hem? Eller är ni andra kids och inte vågar ta hem polarna till morsan?
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Clifton skrev:
Verkar inte som så


MEN PENIS DÅ, ok, om medin säger han e på å ställer upp med plejs är det väl inte mkt å tjöta om. vi får la buga å planera om till nästa helg, så kan både medin och pien va me.

för övrigt, när är bästa dagen att va på 2hjul och varför?

jag tror jag drar på lördag! YEEEHAAA!!! Ska lätt se darius, HAN HAR/HADE DEN FETASTE 240Z'an nånsin!!!! dessutom är han rätt bra på å stunta. =)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top