Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Så va händer nästa helg då. Har ni fixat nåt ställe?.
Clifton skrev:Så va händer nästa helg då. Har ni fixat nåt ställe?.
Clifton skrev:Så va händer nästa helg då. Har ni fixat nåt ställe?.
sajk skrev:CLIFFAN VA I HELVETTE????? Nu asså, BRUDEN HAR FAN INTE STÄLLET I 48 TIMMAR HAR DU HÖRT TALAS OM FREDAGAR?`ELLER ÄR DET KANSKE LÖRDAGAR DU SAKNAR? EN AV DAGARNA FÅR DU KASTA UT KÄRRINGEN ANNARS KOMMER JAG DIT Å GÖRT ÅT DIG! TA EN SMÄLL FÖR GÄNGET NU SÅ KANSKE JAG UPPDATERAR NÅT VIKTIGT OM DIG NÅNSTANS.
ROBBAN, JAG KAN BARA SÄGA URSÄKTA MIG OCH ÅTERKOMMA SÅ FORT JAG TAGIT TAG I MITT FATTIGA LIV.
FZ1, JAG VET INTE OM JAG SKA ÄLSKA ELLER HATA DIG. DEN GULA HAR VARIT VINTERNS RUNKOBJEKT. I'M BULLSHITTING YOU NOT.
OM NI ANDRA SOM GILLAR IDÉN OM EN ALLDELES EGEN KLUBB HÄR I STAN SKULLE TA Å FÅ ÄNDAN UR OCH REKRYTERA LITE BRA FOLK SÅ KANSKE VI KUNDE TA Å BILDA EN FÖRENING, FÅ BIDRAG, TA UT EN KLUBBAVGIFT OCH SKAFFA EN KLUBBLOKAL MED MC GARAGE TILL ALLA OCH ÖLKVART I HÖRNET.
Det var väl allt från mig för denna gång.
Till alla er som verkar bli färska i den nya gruppen för säsongen 06 vill jag bara säga välkomna och att jag faktiskt brukar va sån som jag verkar i texten ovan, HÅRD MEN RÄTTVIS!
/sajk
Bjork skrev:
Robban Nr1 skrev:Hm, bara sporthojar? ja som tänkt mig skaffa en sådan där motard
Bjork skrev:nej skoja bara, sajk har ju oxå en sån liten leksak och han får va med=)
Bjork skrev:nej skoja bara, sajk har ju oxå en sån liten leksak och han får va med=)
Clifton skrev:Blaha blaha blaha. Lös problemet med ställe nu istället. Är inte många dagar kvar nu
Clifton skrev:Festen vi skulle ha. Den planeras till lör men vi har ingenstans att vara
PiEn skrev:attans I'm still in GBG på lördag
Clifton skrev:Festen vi skulle ha. Den planeras till lör men vi har ingenstans att vara
Clifton skrev:Verkar inte som så
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |