Norrköping!

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Vaknade upp kl08:21

Vaknade vädret är klockrent, jag tänker inte vänta med att köra tills solen är borta ni andra som är LEDIGA kan ju slå mig en signal om ni är sugna på att köra. 0708-793609 Martin Björk

ps. Sajk det finns säkert nåt om Jesus eller nåt annat roligt att titta på om du inte kan va med och leka :D har du tur lite GP kanske....
ses där ute......
 

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
625SC Offroad/Motard
Frredde skrev:
2083528 *haha*

Den herrn har faktiskt vuxit till sig verkar det som. Enda gången han drar på nu, är om jag gör det :hihi

På det stora hela e han riktigt duktigt :)

Ska du med oss ut på lördag eller söndag kanske...?

Låter ju bra :) Ang helgen vet i fan.. Har ju fullt upp, dra iväg ett sms innan ni åker (om ni nu inte redan gjort det alltså) ;)
 

KAS-CBR900RR

Egen värld!!!
Gick med
14 Nov 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Retta
Bjork skrev:
2086742 Vaknade vädret är klockrent, jag tänker inte vänta med att köra tills solen är borta ni andra som är LEDIGA kan ju slå mig en signal om ni är sugna på att köra. 0708-793609 Martin Björk

ps. Sajk det finns säkert nåt om Jesus eller nåt annat roligt att titta på om du inte kan va med och leka :D har du tur lite GP kanske....
ses där ute......

ska ut om en stund o åka så jag hänger gärna på !!!! mob nr 0707146316 o solen skiner :Bugar
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
God damn vad surt att bara ha en person att övningsköra med. En sån här fin dag som det varit idag borde det ju vara olagligt att inte fara ut om man har en hoj. Går iofs rätt bra med körningen, men det e dax att få lite mer körvana/ryggmärgskänsla nu. Ska ju köra upp 18e maj... :gnissla
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
idag såg jag en en snubbe med svart och vitt a-star ställ och en rostbrun/bronsfärgad sukka gsx r nånting, såg ut som en 03 eller 04. VHEM VHA DHET?
 

FRiLLA

Kalas
Gick med
11 Oct 2004
Ort
Östergötland
Hoj
Zx6R/Bana . 2009.
hmm det var iaf inte mig du såg sajk =P Var i stan en sväng men såg inte en hoj =( . Men mot hjortkvarn kom det hojar i parti o minut =) . Han med årets första buuuurnis osså =P . Fick poå en pungkrossar whhhhheeelliiiieee osså =)
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Såg också en kopparfärgad gixxer. Har inte sett den förut. Vet inte om det är den som funnits i stan ett tag.
 
Last edited:

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Vårtur!

Vårens första samlade tur?

Möt upp imorgon 17/4 kl12.00 vid McOrvars så drar vi till Statoil Norsholm där Linköping möter upp 12.40 så tar vi en sväng...
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Jobbar till 18 imorgon tyvärr. Men det skulle tydligen bli rätt kasst väder imorgon.

Men på tis slutar man 16 så då blir det nog en tur.
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Clifton skrev:
Jobbar till 18 imorgon tyvärr. Men det skulle tydligen bli rätt kasst väder imorgon...
Clifton den sanna optimisten, idag skulle det vara 8°C och regn enligt prognosen...säsongens finaste dag blev det, har du inte lärt dig att inte lita på SMHI!!!

Vi har fortfarande inte sett en enda röken av den där gixxern...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top