Norrköping!

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Jag är så fruktansvärt ledsen för er skull...

Jag hann ju aldrig träffa honom. Hade tänkt dyka upp på kommande festen, å träffa er alla. Såg fram emot det. Speciellt att träffa Martin. Fick intrycket att han verkligen var en kanonkille. Å han verkade verkligen försöka få mig att känna mig välkommen. Som en i gänget...

När det gick upp för mig vem det gällde, å sen slutligen det slutgiltiga beskedet, så började jag darra. Jag hade som sagt aldrig träffat honom. Inte pratat med honom. Bara växlat ord med honom över SH.
Men tårarna började rinna, å rinner lite nu oxå. Jag känner mig helt tom. Att det dessutom händer på min födelsedag känns bara så... bissart!

Jag hoppas att ni som känner honom väl hälsar hans familj från oss på SH oxå. Att det är MÅNGA som tänker på honom, på er, å hans familj.
 

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha * X
Clifton skrev:
2100682 Finns inte ord över hur tungt det känns just nu.

Men tänkte höra ifall det är fler som vill följa med o lägga ett ljus o lite blommor vid platsen.
Jag kommer åka ner imorgon och tända ett ljus och lägga blommor.
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
Jag vill gärna följa med och lägga blommor och ljus.

Mvh Magnus

Clifton skrev:
2100682 Finns inte ord över hur tungt det känns just nu.

Men tänkte höra ifall det är fler som vill följa med o lägga ett ljus o lite blommor vid platsen.
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Riktigt riktigt tråkig läsning om sajk. Han och hans anhöriga finns i tankarna.
Sköt om er grabbar.
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
imorgon kl 16

Clifton skrev:
2100876 Behöver juh inte ta hojarna. kommer nog själv ta bilen. Låter hojen stå ett tag


Tänkte bara se om vi skulla samla ihop lite till en kondeleans blomma till föräldrarna som vi själva skickar med en hälsning? vore fint tycker jag, men vet inte vad ni tycker? vi skulle ju kunna prata om det imorgon?
Spikar vi Mc Orvars Kl:16:00?
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Var god att respektera detta:
Det kommer komma en insamling till minne av Marting Ljung, som går till blomster å lite annat. Då Clifton bett mig att ta på mig detta så ber jag er att inte skicka några PM till varken mig eller Clifton förns vidare info kommer.

Mvh
Jimmy Andersson
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
MostWanted skrev:
2100984 Var god att respektera detta:
Det kommer komma en insamling till minne av Marting Ljung, som går till blomster å lite annat. Då Clifton bett mig att ta på mig detta så ber jag er att inte skicka några PM till varken mig eller Clifton förns vidare info kommer.

Mvh
Jimmy Andersson

Bra val, tänkte just på det med en gemensam blomma. håll mig uppdaterad när något är bestämt.

ska försöka smita från jobbet tidigare så att jag sprikar 16.00, faan ta om ni åker tidigare och utan mig. vore inte snällt.
 

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha * X
Bjork skrev:
2100966 Tänkte bara se om vi skulla samla ihop lite till en kondeleans blomma till föräldrarna som vi själva skickar med en hälsning? vore fint tycker jag, men vet inte vad ni tycker? vi skulle ju kunna prata om det imorgon?
Spikar vi Mc Orvars Kl:16:00?
Vi kommer 16:00 och är gärna med ang blommorna.
 

Freon_leon

Johan
Gick med
31 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Snart en R6
Även om jag aldrig har träffat er personligen så har jag följt tråden länge och känner mig ledsen när någon "bekant" har lämnat oss. Såg verkligen fram emot att få träffa er på festen... Alla tankar till familj och vänner...
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
Hoj eller bilbärande ?
jag har ingen bil längre men jag åker väl med clifton...
Någon som pratar med föräldrar om dom kanske vill följa med ?
 

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
625SC Offroad/Motard
MostWanted skrev:
2100984 Var god att respektera detta:
Det kommer komma en insamling till minne av Marting Ljung, som går till blomster å lite annat. Då Clifton bett mig att ta på mig detta så ber jag er att inte skicka några PM till varken mig eller Clifton förns vidare info kommer.

Mvh
Jimmy Andersson

Kan inte medverka vid 16:00 för ev blommläggning etc på platsen, är själv på begravning då..

Beglagar verkligen det som hänt sajk, helt sjukt.. Är med på vad Frredde skriver, jag kände inte sajk irl dock snackat endel med han via forum pm osv.. Jääävligt trist att detta ska inleda hojåret!!

Blir det insamling etc är jag gärna med å slantar etc bara att hojta! Hälsa familj och vänner från alla på sporthoj å beklaga!

R.I.P Martin aka sajk!!
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
overkligt

Hej Norrköpingsvänner,
jag blev oerhört chockad och ledsen när jag nyss läste att det var Sajk som var den skadade från olyckan igår och att han inte överlevt.
Jag kan inte förklara i ord hur ledsen jag blev. Jag minns Sajk från förra årets (22 maj) stora samåkning när NKPG och LKPG-gänget körde tillsammans till Borensberg, det var en kanondag, stort härligt gäng och ett fint minne från mina MC-dagar. Jag pratade lite med Sajk då (var första gången jag träffade honom) och han var så trevlig och sjysst, berättade att han körde motard men helst ville köra sporthoj. Därför hade jag inte ens misstänkt att det var han då "han kör ju motard".
Jag sålde min hoj för några veckor sedan och har varit inställd på att köpa en snart, men jag har verkligen seriösa tankar på att sluta köra på gata som jag känner mig nu. Jag har hela förra året grubblat över om riskerna och jag har varit så kluven.
Jag tittade precis på korten från förra årets samåkning, det känns bara så overkligt och orättvist att Martin inte finns bland oss nu.

Mina tankar går till anhöriga vänner och familj till Martin. Jag ber en bön för honom. :(

Med tårar i ögonen,
Karam
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top