Maxout
Mr
Det vet du! Säg bara till när...Clifton skrev:2100682Finns inte ord över hur tungt det känns just nu.
Men tänkte höra ifall det är fler som vill följa med o lägga ett ljus o lite blommor vid platsen.
Det vet du! Säg bara till när...Clifton skrev:2100682Finns inte ord över hur tungt det känns just nu.
Men tänkte höra ifall det är fler som vill följa med o lägga ett ljus o lite blommor vid platsen.
Jag kommer åka ner imorgon och tända ett ljus och lägga blommor.Clifton skrev:2100682Finns inte ord över hur tungt det känns just nu.
Clifton skrev:2100682Finns inte ord över hur tungt det känns just nu.
Låter bra för migClifton skrev:2100813Tänkte att vi kunde åka dit vid 16 nånting. Åka från McOrvars vid 16
Clifton skrev:2100876Behöver juh inte ta hojarna. kommer nog själv ta bilen. Låter hojen stå ett tag
Bjork skrev:2100966Tänkte bara se om vi skulla samla ihop lite till en kondeleans blomma till föräldrarna som vi själva skickar med en hälsning?
MostWanted skrev:2100984Var god att respektera detta:
Det kommer komma en insamling till minne av Marting Ljung, som går till blomster å lite annat. Då Clifton bett mig att ta på mig detta så ber jag er att inte skicka några PM till varken mig eller Clifton förns vidare info kommer.
Mvh
Jimmy Andersson
Vi kommer 16:00 och är gärna med ang blommorna.Bjork skrev:2100966Tänkte bara se om vi skulla samla ihop lite till en kondeleans blomma till föräldrarna som vi själva skickar med en hälsning? vore fint tycker jag, men vet inte vad ni tycker? vi skulle ju kunna prata om det imorgon?
Spikar vi Mc Orvars Kl:16:00?
MostWanted skrev:2100984Var god att respektera detta:
Det kommer komma en insamling till minne av Marting Ljung, som går till blomster å lite annat. Då Clifton bett mig att ta på mig detta så ber jag er att inte skicka några PM till varken mig eller Clifton förns vidare info kommer.
Mvh
Jimmy Andersson
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy