Norrköping!

Kawa6

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Ingen för tillfället
ER6n var det..en hoj som växer ju mer man kör med den tycker jag..eller också är det jag som växer som förare och bättre kan nyttja hojens potential =) Är inne på andra säsongen med den här trevliga hojen!
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Hallå alla Norrköpingsbor!

Nog måste det väl hända något i denna stad. Är ju jättedött här på forumet...

Nån som ska ut o köra i helgen?
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
2932259 Hallå alla Norrköpingsbor!

Nog måste det väl hända något i denna stad. Är ju jättedött här på forumet...

Nån som ska ut o köra i helgen?
Mm jag håller med! Händer ju nästan aldrig nått här i tråden.
Jag tänkte nog åka en sväng på söndag och lite sällskap och vägvisare skulle vara trevligt!!
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Jag sticker nog ut en sväng idag om nån/några timmar. Vore trevligt med sällskap. Har iofs inga blinkers på för tillfället, men va fan... :rolleyes:
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Idag hinner jag inte ut nåt men i helgen lär jag inte kunna hålla mig om det blir hyfsat väder. Skriver här om jag ska ut!
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Hur vågar ni ens nämna körning!!

Jag menar nu när de snott hojen för mig och jag inte kan åka med...:(
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Vafalls? Berätta, vad har hänt!

Jag blev väckt kl 3 förra lördagsmorgonen av en polis:
-Äger du en motorcykel?
-Ja, det gör jag väl?
-Saknar du inte den?
-Nee, sluta nu!
-Vi har gripit några yngre killar här på centralbadets parkering som...
-Är ni där nu??
-Jo..?
-Jag kommer nu på en gång.

Hoppade in i bilen och rejsade dit. Där var ett par patrullbilar, något ungdomsgäng i bakgrunden och min hoj, med startkablar dragna till en bil.
Stjärnorna hade brutit upp den och "släpat" den till parkeringen, gjort inbrott i en bil och försökt starta den. Någon i grannskapet hade sett dem och larmat polisen, som kom till platsen och tog dem på bar gärning.
De misstänkte är fyra killar i 20 års åldern som hade passerkort till garaget och nyckel till cykelrummet. :fatta!

Lite tråkigt när man till slut fått ihop hojen och inte hunnit köra något i år än. Vad jag såg i mörkret så var den rätt illa tilltygad. :mad:

Å andra sidan så är det väl skönt att tjuvarna åkt dit och kommer (förhoppningsvis) få sitt straff...:brynad
 

franka

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
norrköping
Hoj
ER6N
Blev en sväng på 12 mil! Tror det var firefox vi såg vid halvars strax innan 19. Vore najs om det blir lite mer folk, speciellt om det finns några mer er6:eek:r!
Idag var det jag och Doable som tog en sväng.
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Blev en sväng på 12 mil! Tror det var firefox vi såg vid halvars strax innan 19. Vore najs om det blir lite mer folk, speciellt om det finns några mer er6:eek:r!
Idag var det jag och Doable som tog en sväng.

Såg er allt... men jag hade inte hojen... den måste servas lite innan jag kan åka... men lovar att jag ska åka med er. :tummenupp
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
2939380 Blev en sväng på 12 mil! Tror det var firefox vi såg vid halvars strax innan 19. Vore najs om det blir lite mer folk, speciellt om det finns några mer er6:eek:r!
Idag var det jag och Doable som tog en sväng.
Jag såg er oxå men tyvärr satt jag i en bil :(
Men nån annan gång är jag gärna med och härjar lite! :tummenupp
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Blev en sväng på 12 mil! Tror det var firefox vi såg vid halvars strax innan 19. Vore najs om det blir lite mer folk, speciellt om det finns några mer er6:eek:r!
Idag var det jag och Doable som tog en sväng.

Nja, tränade till kl 19.30 men var ute vid 20. Var det en annan R6 före mig så var det jag. Vi tog en "abstinessväng" igår för att få bort det värsta!

Imorn efter jobbet är vi 3 st som tänkte ta en sväng. Då utgår vi iof från Finspång o ser var vi tar oss. Hör av er om ni är sugen på hänga på. runt 16-17 tiden.

I helgen blir det garanterat ut o köra bara det blir väder! Så vi får försöka få ihop en gemensam tid vi kan träffas o köra!
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Imorn efter jobbet är vi 3 st som tänkte ta en sväng. Då utgår vi iof från Finspång o ser var vi tar oss. Hör av er om ni är sugen på hänga på. runt 16-17 tiden.
Jag o franka snackade om att ta en tur idag igen. Vi skulle ju kunna samordna nåt. Ju fler desto roligare :)
 
Last edited:

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Jag o franka snackade om att ta en tur idag igen. Vi skulle ju kunna samordna nåt. Ju fler desto roligare :)

Ja, idag kan funka oxå. Tänkte heja på alla brudarna :tuttar i vår ruset vid 19 men före eller efter det kan funka för mig. När tänkte ni fara ut?

Skicka gärna ett sms om ni bestämmer er för att åka ut! (070-301 89 92)
 
Last edited:

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Ja, idag kan funka oxå. Tänkte heja på alla brudarna :tuttar i vår ruset vid 19 men före eller efter det kan funka för mig. När tänkte ni fara ut?

Skicka gärna ett sms om ni bestämmer er för att åka ut! (070-301 89 92)
Missuppfattade och trodde det var idag ni skulle utgå ifrån Finspång.
Idag blir d nog inget mer åka för min del. franka o jag har precis varit ute i lite drygt 4h o kört. Var det dig vi körde förbi o vinkade åt vid biblioteket i eftermiddags?

Vore skoj om vi var lite fler som träffades till helgen. Så kom igen nu gott folk o ha hojarna färdigservade till helgen :7peta Robban Nr1, bl.a.
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Missuppfattade och trodde det var idag ni skulle utgå ifrån Finspång.
Idag blir d nog inget mer åka för min del. franka o jag har precis varit ute i lite drygt 4h o kört. Var det dig vi körde förbi o vinkade åt vid biblioteket i eftermiddags?

Vore skoj om vi var lite fler som träffades till helgen. Så kom igen nu gott folk o ha hojarna färdigservade till helgen :7peta Robban Nr1, bl.a.

Ok. Ja det är imorn vi åker efter jobbet. Näe, har inte kört nåt idag men jag har sett en kille med likadan hoj som mig men han har svart/vitt ställ.

O jag håller med. I helgen får vi ta o dra samman Norrköpings sporthojar ut o köra!!:tummenupp
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
SJÄLVKLART!!!!! imorgon ska Ugge o jag ut på en sväng... efter jobbet o senare.. kommern og vara ute hela dagen. men som sagt, ska pilla lite på hojen o sen ut ut ut.... mer info imorgon... McOrvas samlig. :tuttar
men som sagt... inga motorvägar... gärna små som man kan leka lite på.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top