Kawa6
Ny medlem
ER6n var det..en hoj som växer ju mer man kör med den tycker jag..eller också är det jag som växer som förare och bättre kan nyttja hojens potential =) Är inne på andra säsongen med den här trevliga hojen!
Mm jag håller med! Händer ju nästan aldrig nått här i tråden.2932259Hallå alla Norrköpingsbor!
Nog måste det väl hända något i denna stad. Är ju jättedött här på forumet...
Nån som ska ut o köra i helgen?
Hur vågar ni ens nämna körning!!
Jag menar nu när de snott hojen för mig och jag inte kan åka med...![]()
Vafalls? Berätta, vad har hänt!
någon som ska ut i eftemiddag? åker ut nu och blir borta ett par timmar.
Blev en sväng på 12 mil! Tror det var firefox vi såg vid halvars strax innan 19. Vore najs om det blir lite mer folk, speciellt om det finns några mer er6r!
Idag var det jag och Doable som tog en sväng.
Jag såg er oxå men tyvärr satt jag i en bil2939380Blev en sväng på 12 mil! Tror det var firefox vi såg vid halvars strax innan 19. Vore najs om det blir lite mer folk, speciellt om det finns några mer er6r!
Blev en sväng på 12 mil! Tror det var firefox vi såg vid halvars strax innan 19. Vore najs om det blir lite mer folk, speciellt om det finns några mer er6r!
Jag o franka snackade om att ta en tur idag igen. Vi skulle ju kunna samordna nåt. Ju fler desto roligareImorn efter jobbet är vi 3 st som tänkte ta en sväng. Då utgår vi iof från Finspång o ser var vi tar oss. Hör av er om ni är sugen på hänga på. runt 16-17 tiden.
Jag o franka snackade om att ta en tur idag igen. Vi skulle ju kunna samordna nåt. Ju fler desto roligare![]()
Missuppfattade och trodde det var idag ni skulle utgå ifrån Finspång.Ja, idag kan funka oxå. Tänkte heja på alla brudarnai vår ruset vid 19 men före eller efter det kan funka för mig. När tänkte ni fara ut?
Skicka gärna ett sms om ni bestämmer er för att åka ut! (070-301 89 92)
Missuppfattade och trodde det var idag ni skulle utgå ifrån Finspång.
Idag blir d nog inget mer åka för min del. franka o jag har precis varit ute i lite drygt 4h o kört. Var det dig vi körde förbi o vinkade åt vid biblioteket i eftermiddags?
Vore skoj om vi var lite fler som träffades till helgen. Så kom igen nu gott folk o ha hojarna färdigservade till helgenRobban Nr1, bl.a.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |