Norrköping!

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
tror jag måste avstå. Trodde jag skulle känna mig bättre, men bakfyllan har inte försvunnit som jag hoppades på.
Kommer fler helger.
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Såg min gamla hoj idag. O han har klotat den :(. Inte så farligt men lite uppskrapad på sidan. O min hoj som va så fin
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Idag kl. 16 tänkte de tuffa ER6-killarna ut o köra. Vi träffas på McOrvars om nån vill hänga med.
Är d nån som vill men inte hinner, står mitt nr. på sid. 139.
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
...Är d nån som vill men inte hinner, står mitt nr. på sid. 139.

Besserwisser mode on:

Använd gärna inlägg # istället för sid nr, då man i de personliga inställningarna kan ange hur många poster som skall visas per sida...

Besserwisser mode off.
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Hallo killar! är det ingen av er som åker hoj längre???? nu får ni ta o ge er!:fatta! på er alla... kan tyvärr inte åka något i helgen eftersom jag är i umeå, men nästa helg ska jag ut o fara... hoppas att ni kan då. har ny digital kamera... :yoparty
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Trafikövning Sviestad måndag, 28/5

Tänkte kolla om det är några härifrån som tänkte åka till Sviestad på trafikövningen idag. Jag åker, förutsatt att det inte regnar, från Norsholm (ICA) vid 16. Har för tillfället inga bågebegåvade vänner så nya bekantskaper välkomnas! :)

/Marcus
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Under förutsättning att det är uppehåll skall Sviestad besökas, dock annan färdväg. Andreas åker väl också från Norsolm?
 

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Ort
Mellan lkpg och nkpg
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
Har för tillfället inga bågebegåvade vänner så nya bekantskaper välkomnas! :)

/Marcus

Nu får du förklara vad du menar, antingen så är jag inte din vän eller också menar du att jag inte har någon båge?
Så det är dags att köra bana. Jag blir inget sugen:machinegu får se om jag kollar förbi en sväng.
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Jo, han gör väl det, har dock inte sett till honom idag, än iaf, så vi får väl se...

/M

Nu får du förklara vad du menar, antingen så är jag inte din vän eller också menar du att jag inte har någon båge?
Så det är dags att köra bana. Jag blir inget sugen:machinegu får se om jag kollar förbi en sväng.

Haha, jaså gjorde jag en blunder...:rodnar Har dock för mig att du inte skulle köra bana med din! Men om du kommer lovar jag att du får köra nåra varv med min! :)
 
Last edited:

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Vem har ramlat i eneby?.
Hoppas allt är ok med dig.

Strax före 06:30 inträffade en motorcykelolycka vid Eneby kyrka i Norrköping. Enligt uppgift så körde föraren in i en stolpe så motorcykeln klövs i två delar. Föraren som fick underbenet avslitet fördes till Vrinnevisjukhuset.
 

Ultraboy

Oldie
Gick med
20 May 2007
Ort
norrköping
Hoj
YAMAHA R6 -99
hmm , som man kan se på bilden (www.nt.se) är det en husa motard. Man vet inte än om föraren är ägaren. Man får väl hoppas att det är en tjyvjävel som klöv sig. Brr, låter ruggigt iaf......
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Robban här har juh en sån hoj med precis de svarta skydden vid styret. O inte har han sin mob på heller
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Usch då :( Låter inget vidare... Ser ut att ha varit en ganska rejäl smäll. Hoppas d inte var Robban.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top