Norrköping!

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Fasen, det har inte gått något bra för hojåkare i Norrköping de sista åren, och det här året verkar ju inte trenden vända.

Robban, det kommer vara en lång uppförsbacke men förr eller senare planar det ut, bara du ligger i och inte ger upp!
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
2984746 Fasen, det har inte gått något bra för hojåkare i Norrköping de sista åren, och det här året verkar ju inte trenden vända.

Robban, det kommer vara en lång uppförsbacke men förr eller senare planar det ut, bara du ligger i och inte ger upp!
Nej usch, misstänkte det när man inte fick tag på han i mobilen. Stackars Robban, hoppas han repar sig bra! Om någon härifrån träffar han hälsa gärna från oss som åkt med han genom åren.

:(
 

Berra_83

Per
Gick med
12 May 2005
Ort
Vetlanda/Värnamo
Hoj
ett par r6:0r
Motardkraschen

Det finns en separat tråd öppnad efter kraschen, kika där för mer info.

Info som kan ges idagsläget är att det är robban som kraschat, jävligt ledsen robban. Han har inte livshotande skador men problem med benet.

Lider med dej och hoppas på en bra rehab.

/Per, Berra_83, lkpg
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
aaaaah, killar! jag blir helt rörd när jag ser er skriva allt detta!
tyvärr var det jag som var med i olyckan.. men som sagt jag har det "toppen". och tur i oturen... doktorerna tyckte jag borde varit med min vän Sajk... men med benat kan jag klara av det mesta igen säger dom.. till och med åka mc. :tummenupp

*tack Martin, vet att det var du som vakade över mig*
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Faan va skönt att du verkar ha klarat dig skapligt iaf!! Vad var det som hände egentligen?
/Jens
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
åkte som avnligt o puttrade i 40 o hejjade på en arbetskolega som cyklade... efter att jag åkt om honom så var det dags att åka upp till 50 som det lagliga... men jag antar att hjulet måste lyckats lyfta någon cm så att jag kunde setta styret fel... och detta ledde till wobbel.

någon som vet vad min krasch tråd heter? skulle vilja läsa
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Jävligt skönt att höra att de är bra med dig robban. Fan när man läste de på nätet. Försökte få tag på dig direkt. Hade bara en känsla att de va du. Satt o jämförde bilder på din hoj o den krashade. Hoppades in i de sista att de inte va du när de va gula blinkers på 1 av bilderna medans du hade vita på din bild.
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Vilket skitväder!!
Här har man gått och köpt en ny hoj, så kan man inte ens köra den!
Midsommar har redan varit och jag har bara hunnit med en enda körning i år! :huvet
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Hallå alla Norrköpingar!
Är tillbaka i stan under en kortare period igen. Hur är det med körningar tillsammans? Fungerar det denna sommar eller kör alla var för sig?

Edit: Ska köra hoj under veckorna 29-31 men inte på någon mc-semester.
 
Last edited:

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Tja,

Är tyvärr rätt segt här på sidan. Inte många som hänger med även om man försöker få ihop ett gäng. Har bara en vecka kvar till semestern och drar till alltifrån Umeå till Ängelholm på hojen så det blir inte så mkt Norrköping förrän i Augusti. Men då får vi försöka ta några rundor!!

Hej hopp!

Ha trevliga semestrar!!

Hallå alla Norrköpingar!
Är tillbaka i stan under en kortare period igen. Hur är det med körningar tillsammans? Fungerar det denna sommar eller kör alla var för sig?

Edit: Ska köra hoj under veckorna 29-31 men inte på någon mc-semester.
 

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Gbg
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
finns det nån frivillig att valla runt mig på kurviga vägar ikväll??

Jag är i stan tllfälligt o jobbar o har hojjen med mig...
 

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Gbg
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Jag hittade goa vägar utan er:mad: fast det hade juh vart roligare med fler... hittade även till RR-träningen i linköping, skoj o se lite riktig körning:)
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top