Norrköping!

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
... Ledsen JoUh, blir nog att åka en sväng på söndag med men senare på eftermiddan. Kordinationsförmågan måste komma i fas efter lördagskvällen först. Kommer förmodligen att bli ett jäfla :cpparty med massor av:öl . Har jag tur kanske jag får klämma lite på frugans:tuttar :D oxå...

Ingen fara alls! :tummenupp Lite trist att missa alla körningar när man är bortrest på jobb bara.

Lycka till med klämmandet!:)
 

Keysersoeze

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Norrköping
Hoj
1995, Honda cbr 1000f
Eftersom jag redan blivit en del av detta forum - i vart fall som samtalsämne - så känner jag att jag måste regga mig så att jag kan försvara mig och min transa. Eller så länge som jag har henne. Är redan sugen på vfr:en jag egentligen ville ha... men det får vänta lite.

ska bli kul att köra lite på lördag!

Ska jobba lite nu..

O'hoj o Skepp!
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
...försvara mig och min transa. Eller så länge som jag har henne.
henne??? honom menar du väl? eller hon var en han, eller hur var d nu? :D
Sååå svårt att inte smasha på upplägg...
Kul att du äntligen köpt en hoj, synd att Petter gått o sålt sin nu bara. Vi får ta en tur sen, eftersom jag inte kan hänga med på lördag.
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Det är mc-träff i Norsholm ikväll. Vi är ett par hojar som åker ifrån McOrvars kl. 17. Några fler som vill hänga på så är d bara o dyka upp.
 

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Vilken tid börjar mc-träffen i norsholm? :D
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Hej hopp alla!
Kom precis hem från uppsala och såg att det var några som skulle åka till Norsholm. synd att man inte kunde åka med men jag var tvungen att köpa ett nytt skinnställ, det gamla hade ,host, snörvel, host, blivit lite för litet. Djäfla koskinn att krympa... för det kan ju inte vara all pilsner i sommar.:. eller hur??
Hörs på lördag
ringensmiskarn
 

theRocker

Flug- & Myggdödare
Gick med
29 Jul 2004
Ort
Norrtjööööping
Hoj
Dekaltrimmad ZX-10R -04
Hej hopp alla!
Kom precis hem från uppsala och såg att det var några som skulle åka till Norsholm. synd att man inte kunde åka med men jag var tvungen att köpa ett nytt skinnställ, det gamla hade ,host, snörvel, host, blivit lite för litet. Djäfla koskinn att krympa... för det kan ju inte vara all pilsner i sommar.:. eller hur??
Hörs på lördag
ringensmiskarn

Vad var det nya stället gjort av då? Belgian Blue-skinn?? :D :hoppskrat :hihi

Vi ses vid 11 på McOrvars imorrn då.

Nu ska jag ut å byta bromsbelägg och ta bort bakdäcket. Jag köpte ett däck av FZ1 idag som jag tänkte byta imorrn bitti, sen :cdevil ska det bli åka av.
 

Keysersoeze

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Norrköping
Hoj
1995, Honda cbr 1000f
Ja nog jävlar blev det åka av! Så mycket att jag kände att bonden behövde ha hjälp med att ploga sina diken. Och när vi ändå är ute o far så måste man ju hjälpa till?! Resten är historia...

I skrivande stund sitter de flesta av er på Mc Orvars o några är med Max uppe på sjukan. Hoppas det går bra med hans hand.. resten av eftermiddagen ska jag spotta och svära över skadorna på transan

Det mumlades en del tips om verkstäder som var bra, men jag la dem inte på minnet. Plita gärna ned tipsen så att man kan kolla upp dem!

tjo
/magnus
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Ännu en trevlig tur om man bortser från fadäsen vid Åtvid :huvet . Trevligt folk och roliga vägar. Hoppas ni kan lappa ihop era hojar så vi får se er på fler turer. Max, krya på dig och hoppas att det inte är så illa med handen.
Keysersoeze, kolla med ditt bolag om Hockey på Biketech är godkänd att ta emot försäkringsskador. Han är duktig.

Om vädret är bra så gaaaaaaasar vi lite nästa helg mé. skulle kunna avslutas med lite grillning och intagande av sunda drycker. Häger får väl inte :D ska väl hem till svärmor som vanligt:blah .
Ha det.

P.s., en del ska ju bara äta när vi är ute på tur d.s.
muuuuaaahhhaaaa
 

Bifogat

  • matrast.JPG
    matrast.JPG
    78.9 KB · Visningar: 65
Last edited:

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Trevlig tur idag! Bortsett från incitenten med våra två glade "enduroåkare!" Jag nämner inga namn, men krya på er Eightbug och Keysersoeze!
Nästa helg kör vi igen!
:1pajas
 

eightbug

Medlem
Gick med
16 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
2002, Honda, CB900F Hornet
Tjena, det lär bli pekfingervalsen här på forumet ett tag.:huvet Handen är endast stukad men lite svullen. Tur i oturen. Självrisk är 6000:-. Vad tror ni? Går det att komma billigare undan?

Hur som helst var det riktigt kul att åka med er. :tummenupp

Typiskt att härmapan Keysersoeze hängde med ner i diket, totalt onödigt. Trodde att transalp var en en terränghoj men jag kan ha fel.:confused: Hornet är ju uppenbarligen inte gjord för dikesröjning.

Tack för eskorten till sjukan...:tummenupp

Nu återstår bara att ordna med transport av hojen hem till stan igen... men först ska jag ta mig en eller två bira. :yoparty
 

Bifogat

  • sh1.jpg
    sh1.jpg
    91.4 KB · Visningar: 77
  • sh2.jpg
    sh2.jpg
    117.8 KB · Visningar: 86
  • sh3.jpg
    sh3.jpg
    90.7 KB · Visningar: 63
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top