JoUh
Gudomlig sporthojare
Jomen, det kommer regna såklart eftersom jag tagit ledigt från jobbet och kan komma.
Så ni behöver inte oroa er med att spekulera och hoppas...
Så ni behöver inte oroa er med att spekulera och hoppas...
Klart bättre!...Var tvungen att kolla om det blev bättre resultat med kameran när jag nu har spännt fast den hårdare, och ja det blev en betydlig skillnad
...Kolla gärna på den och tala om vad ni tycker. Just nu redigerar jag filmerna genom Movie maker så kvaliten kan man önska mer av.
...Blev ingen bombarresa då det stundtals var ganska så blött på vägen men det var ju inte syftet med turen heller.
Hej på er.
Blev inget åka på dan idag då vädret var uruselt men det är väl bara jag som börjar bli gammal och bekväm. Tog däremot en tur senare på dagen upp till Jönåker och tillbaka. Var tvungen att kolla om det blev bättre resultat med kameran när jag nu har spännt fast den hårdare, och ja det blev en betydlig skillnad . Kolla gärna på den och tala om vad ni tycker. Just nu redigerar jag filmerna genom Movie maker så kvaliten kan man önska mer av.
Blev ingen bombarresa då det stundtals var ganska så blött på vägen men det var ju inte syftet med turen heller.
Komentera gärna då jag är novis på det här med redigering och filmning från hoj.
Länk till sidan: http://roger.madde.diinoweb.com/files/Mina Videos/
Filmen från idag är Strandvägen
Kommer att lägga ut mer från idag så fort det går.
Mycket nöje
Tyst som i graven de senaste dagarna
Själv mixtrar jag med kameran för att få till lite bättre ljud, det ska funka .
Så vad sägs, Smhi har ändrat sig fram och tillbaka de senaste dagarna men om det är torrväder blir det väl en tur på Lördag som vanligt, ELLER HUR.
Samling som vanligt vid Orvars 11:00 för avfärd mot obestämt mål kl; 11:30.
Vilka är på??
Kommer just från SMHI och de lovar 12°C och regn på lördag...men eftersom de inte haft många rätt den här sommaren (också) ser det nog ut som att man dyker upp.
Undrar om han Knypplarn™ också dyker upp och visar sina alster
Jag är hemma och kommer stå där kl11!! Spöade skiten ur theRocker i gokart ikväll så han har väl lite heder o ta tillbaka
Regn... tråkigt...
Vad sägs om att försöka imorn kl 11 istället?
Låter som en bra ide.
Ronny är snabbast i depån, det vet jag från pålitlig källa
Jag säger bara: "Det är larvigt att höra löss hosta"
Jag tänkte egentligen inte anmärka på det här, men när ni lagt upp för smash så....: Jag tycker du ska tala om för den breda publiken här på tråden vem som ligger före dig på din avatarbild!!!
Varför visar du inte den hela bilden??
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |