Norrköping!

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Eftersom Micke är kungen :Bugar eller åtminstone äldst så blir det den 14:e. Skulle kunna hitta på en massa bra ursäkter varför dvd:n inte är klar men det är eklare och vara ärlig, jag är lat. Ska försöka suga tag i projectet under veckan. Vem vet Tomten kanske har med sig några paket till den 14:e. Dessa får då dock inte öppnas innan julafton :ajjabajja . Hoppas lite fler hakar på nu bara ska väl inte behöva stå ut med Micke FZ en hel kväll ensam :D . Micke första :öl bjuder jag på.

Sotarn
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
14e är absolut ingen omöjlighet för mig, har dock möten back2back hela dan då, så jag blir inte tidig.

Vi kan väl hålla tråden lite levande under veckanm och se vad som händer och vilka som kan sluta upp?
 

theRocker

Flug- & Myggdödare
Gick med
29 Jul 2004
Ort
Norrtjööööping
Hoj
Dekaltrimmad ZX-10R -04
Öl ä alltid gott :öl

Jag ska ut å guppa båt å äta julbord på Bråviken fram till ca 22 den 14:e m'e jobbet, men jag kan kanske möta upp sen. Förmodligen har väl sjögången satt sig i benen så dags men jag kanske hittar nån som kan ställa mig i rätt riktning :D

Jag har juh, till skillnad från Micke, alltid telefonen på :7peta så att man är on-line med verkligheten, så mig kommer ni inte undan...
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ett litet upprop månne?

1. Hund - Johnnie
2. Ringensmiskarn/Sotarn -
3. theRocker -
4. FZ1 - Micke
5. ....?

Jag kan känna att 22 inte är fullt så sent som jag tänkt.. men inte långt därifrån. Jag kommer kanske ner runt 8-9 i så fall, och så ska man lasta av grejer, byta om och va trevlig en stund innan man går på ölen. Så det kan kännas rätt bra faktiskt!
 
Last edited:

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Nå killar, hur blir det, vilken dag och när?

Dricka lite och äta är ju inget fel :)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Fredag den 14 december.. Buden ramlar in mellan 20-22, verkligheten brukar ju stanna nånstans därimellan då :)!

Be there?
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Jag, Micke och Håkan samlas utanför Golden Bangkok på Drottninggatan klockan 19:30. Ronny kommer senare om han inte får pråmen att sjunka, sitt ner i båten Ronny!!!!!. Efter mat och öl blir det väl att gå vidare för ännu mera öl om ingen har nåt emot detta:va . För er som inte känner oss så är det bara att leta efter 3 smått förvirrade typer som står och ser skumma ut, förmodligen rycker det i samtligas gashänder. Måster ju torrträna inför våren.... Ska se till så Micke har fonen på så att du kan nå honom Ronny om man nu hör vad du säger man blir ju sååååå lätt sjösjuk. Hoppas vi nu ses där. Skulle ju vara kul om även JoUh kunde komma med. Han är ju som jesus, alla Känner till han men ingen har sett honom :D . Bagarn, lever du? Strömma, får du gå ut en fredag??. Frågorna är många kanske får vi svar på Fredag.
Väl mött
Sotarn
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Nytt värstingbatteri i fonen, så nu hj*vlar skall det ringas :mad:

Om Bagarn dyker upp får vi väl hoppas att även Häger är med så att det blir jämnvikt mellan skiten som går upp och spolas ned, sotarn pratar ju för två :tungan

Pratade med Robban (däckmoj) han kunde inte men jag skulle hälsa
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Och jag fick styrfart min agenda.. Avslutar förhoppningsvis dagen i fantastiska Trosa (hehe) och kanske kan vara på plats tidigare än jag hoppades på.

Drottninggatan.. Är det den som går utanför Gyllene måsen och Sol&Motion?
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hahhaa,,, Då är det ju där jag "bor"!! Stenkoll jag har då.

Hoppas på att hitta bara :tummenupp !
 

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Om Bagarn dyker upp får vi väl hoppas att även Häger är med så att det blir jämnvikt mellan skiten som går upp och spolas ned, sotarn pratar ju för två :tungan


Det vore jäkla trevligt att hänga på, dock ska Häger och jag käka julbord på La mansion med jobbet kl 18.
När det stöket är avklarat borde inte klockan vara alltför mycket, så hur ska man få tag i er är frågan?
Själv har jag 0706-992733

:öl
:crash
 

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Norrköping
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Jag ska också ut med jobbet ikväll. Vi ska till Flygeln på ABBAsolutely X-mas show!
Får se hur sent det blir (det håller på till 22:30 sa någon) ev. möter jag upp efter...
Jag vet ju hur jag kan få tag på er!
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Tack för igår boys.. :fyllisar

Mådde som en gammal kastrull halva dan idag :huvet

Omtag :tummenupp
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Speedbully

Hej!

Råkade surfa in på Speedbullys hemsida, klubben som skulle samla sporthojar och motarder i Norrköping. Forumet där är nedsölat med spam och en del mycket otrevligt material... Är det någon här som kan göra något åt det? Vet att det var Sajk som var drivade i speedbully, träffade honom sommaren innan han gick bort...men det kanske är någon mer som kommer åt hemsidan.

/Marcus
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hej!

Råkade surfa in på Speedbullys hemsida, klubben som skulle samla sporthojar och motarder i Norrköping. Forumet där är nedsölat med spam och en del mycket otrevligt material... Är det någon här som kan göra något åt det? Vet att det var Sajk som var drivade i speedbully, träffade honom sommaren innan han gick bort...men det kanske är någon mer som kommer åt hemsidan.

/Marcus

Vad var syftet med sidan?? Går det inte att samla folk här istället :va ?

Det blir ju betydligt mer lätttillgängligt för alla då en spec. site kräver kännedom för att vara levande!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top