Norrköping!

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Hittade ingen bättre bild, men principen är den samma.
VV lägger en grussträng i samma nivå med och utanför asfaltkanten. Bilar genar i gruset och drar upp det på vägen som blir helt kontaminerad och livsfarlig för oss :mad:

Allvarligt, har du aldrig varit nära i en sådan situation :va


Tack för förklaringen FZ1.
Jo visst har jag varit det. Men jag har undrat hur gruset hamnar där. Inte visste jag att vv lägger ut det. Man hinner ju inte upptäcka det i tid om man inte är försiktig. Men nu vet jag vad jag ska hålla uppkik efter.

Tack för att du tog upp det och förklarade.
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
hoppas det blir nåra trevliga turer nästa säsong, förhoppningsvis i ett lugnt tempo så min kärringhoj hänger med ;)
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Fika!

Tja (t)hoj boys (and girls)!

Det här går ju inte! Alldeles för lugnt på forumet! Måste väl finnas nåt att snacka om dessa dystra höstvinterdagar? :gråta Jag och theRocker snackade ihop oss om att det vore trevligt att hinna med en fika innan jag och Patrik lämnar stan. Måste ju få höra när "best moments of 2007" med inslag av bakhjulskörning och snabbaste körning på Kolmordenring kommer på DVD samt höra hur det gått för Tove med inkörningen, funkar alla blinkers på dom muskelstinna maskinerna nu eller lyser dom med sin frånvaro, hur många sidoslitna däck har micke till salu, hur länge kan Håkan ha den äldsta maskinen, kommer R6:eek:rna överleva vintern :confused: ojoj det finns massor av obesvarade frågor!

Vi ses på Fräcka fröken på Skvallertorget kl 12 på Söndag den 11:e och berättar (h)julhistorier :tomten för varandra över en bit mat :hördu
 

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Lite sent nu, men få en tjej som inte har hoj men är intresserd i hojar följa med på sådant?:rolleyes:


Tja (t)hoj boys (and girls)!

Det här går ju inte! Alldeles för lugnt på forumet! Måste väl finnas nåt att snacka om dessa dystra höstvinterdagar? :gråta Jag och theRocker snackade ihop oss om att det vore trevligt att hinna med en fika innan jag och Patrik lämnar stan. Måste ju få höra när "best moments of 2007" med inslag av bakhjulskörning och snabbaste körning på Kolmordenring kommer på DVD samt höra hur det gått för Tove med inkörningen, funkar alla blinkers på dom muskelstinna maskinerna nu eller lyser dom med sin frånvaro, hur många sidoslitna däck har micke till salu, hur länge kan Håkan ha den äldsta maskinen, kommer R6:eek:rna överleva vintern :confused: ojoj det finns massor av obesvarade frågor!

Vi ses på Fräcka fröken på Skvallertorget kl 12 på Söndag den 11:e och berättar (h)julhistorier :tomten för varandra över en bit mat :hördu
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
...Vi ses på Fräcka fröken på Skvallertorget kl 12 på Söndag den 11:e och berättar (h)julhistorier :tomten för varandra över en bit mat :hördu
Fick precis sms av theRocker, är det meningen att telefonen skall vara påslagen även lördagar :confused:

Hur som, hoppas ni fick lite bra ljug även utan mig...
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Lite sent nu, men få en tjej som inte har hoj men är intresserd i hojar följa med på sådant?:rolleyes:

Självklart går det bra att hänga med! Bara trevligt med fler intresserade. Vet dock inte om jag hinner med nån fler fika i stan eftersom jag flyttar snart. Men blir det nåt så dyker det nog upp här på SH
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Ni kan väl hålla ögonen öppna efter min cross som blev stulen i lör.
Det är en gul suzuki 250.
Gröna skyltar med nr8 på
Den har 1rosa och 1 svart handtag
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
självklart ska vi hålla ögonen öppna, även om jag brukar titta bort varje gång jag ser en suzuki men jag ska göra ett undantag denna gång:D .
För övrigt, är det bara jag som sitter och har tristess och knyter nävarna och hoppas vintern ska gå över fort som f--n så man kan börja åka lite bakhjul igen. Missade ju fikat förra helgen men vi får se till att det blir ett återkommande fenomen. Alltid kul och sitta och ljuga lite.
Firefox... håller på och knopar ihop dvd 2007 men jag suger duktigt på att redigera filmer så det kommer nog att ta ett tag. Ha det på västkusten och se till och ta en tur upp för lite helgåka någon gång nästa sommar för då har du väl bytt upp dig till en lite manligare maskin t.ex en honda eller........?
höres
Ringensmiskarn
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Firefox... håller på och knopar ihop dvd 2007 men jag suger duktigt på att redigera filmer så det kommer nog att ta ett tag. Ha det på västkusten och se till och ta en tur upp för lite helgåka någon gång nästa sommar för då har du väl bytt upp dig till en lite manligare maskin t.ex en honda eller........?
höres
Ringensmiskarn

Låter ju perfekt med en dvd 2007! Kanske kommer tomten med något hårt litet paket som man kan lugna suget med :D

Hade äran att rocka loss med theRocker igår! Vi började smida stora planer för den kommande sommarn! För visst hänger ni med på vänernrunt, lite västkusttouring och MC-mässan i Januari. Har ju lite lämpligt skaffat mig en trea i Götet och jag har bokat helgen 24-27:e till er ära och tar på mig att fixa en middag och sängplats för dom i gänget som vill komma ner!
Har nu en vecka kvar på jobbet och sen en ledig vecka innan jag åker ner så känner ni för en kopp nån kväll så skriv en rad här så kommer jag!!

Eftersom dieselmannen var här inatt o hälde diesel i munnen dunkade en klubba i huvet och tog alla mina pengar så ska jag försöka komma igång... vi ses o hörs!
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hello boys n´ girls..

Jag har skaffat mig en anledning att hänga i Nkpg då & då. Så det är väl lika bra att flytta med 2-hjulandet också :tungan .

Jag kan ju ljuga och dricka öl såhär års iaf, så får vi se om jag får chansen att backa upp det med mina 2,5 meters stoppies på Östra promenaden i vår :yoparty .

Tänkte höra om det hände nånting nästa helg 23-25? Jag är lite inne på att åka ner, men kommer att bli lämnad åt mitt öde rätt stor del av tiden i så fall.

Kort sagt, nån som vill leka med 08a på vift?
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
kaffe är gott nu på vintern oxå

Jahaja.
datorn har varit offline ett par dagar på grund av lite missöden. Är ju ingen dataexpert lixom. Tack till håkan bråkan föresten, du vet inte vad du gör men det funkar ju ändå:va . Imorgon Söndag skulle det ju passa med en fika och lite ljug. Någon som känner sig sugen? Vet inte om våran senaste adept är nere i Norping i helgen men om så är fallet dyker du upp på helgkaffe. Vad sägs om Fräcka fröken på skvallertorget klockan 12:00. Fredrik, det skulle vara kul om du kom oxå, när du nu ska lämna oss för västkusten. Ska även försöke få tag på Fz1(micke) då han tydligen inte har MOBILEN på på helgerna:D .
Dvd 2007 är på gång, tar med kamaran för lite offstagefilmer som kan läggas in.
Hörs imorrn
The one and only
Sotarn alias ringensmiskarn
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
@ Firefox: Jag bokar en underslaf, ½flak Royal och en ryggbiff raw-done :tummenupp
@ Ringensmiskarn: "Du har kommit till sotarmästarn men jag kan inte ta dit samtal nu..." Med eller utan fon dyker jag upp imor'n kl 12 :mad:
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vet inte om våran senaste adept är nere i Norping i helgen men om så är fallet dyker du upp på helgkaffe.

Vad sägs om Fräcka fröken på skvallertorget klockan 12:00.

Hörs imorrn
The one and only
Sotarn alias ringensmiskarn

En vild gissning är att jag är adepten där :) .

Var faktiskt inte nere i helgen.. Dock sön-ons.. Ska försöka hålla lite bättre koll här, är ju ändå online typ 12 h / dag så det borde ju inte vara sååå svårt, eller?

Hur som, planerar ni nåt mer nån gång.. Eller utgång :tungan :öl så PMa mer än gärna!!

Som adept får man ju försöka adapta!

Tjing
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ett litet förslag från 08a-land...

Lördag den 15e, eller fredag den 21a.. Kanske det kan passa med en julöl (eller mat+öl om så) om alla inte är på julbord då?

Intresse?
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Hej på dig hund!
Som du kanske märker är det rätt dött här på sidan vintertid. Det beror på att
alla de andra jönsarna har bosatt sig i garaget för att hårdtrimma sina moppar så de kan hänga med i tempot :D . Ska väl kunna lura ut nån mer som kan tänka sig att ta en bira eller flera. Med andra ord allmänt upprop: vilka är sugna på pilsner eller framför allt vilka får gå ut och ta en för sina nära och kära??????????????
Kan tänka mig den 15:e själv, tror inte madde har nåt emot det :) . Om vi inte får dricka öl kanske en fika kan åstakommas åtminstone men öl låter bättre.
Hör av er
Sotarn
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Trådprenumeration istheshit.net! - Jädransch va snabb jag är.

Bira är alltid bättre, och gnälls det så ta med dem.. Kan man leva med dem borde man ju kunna parkera dem vid bordet bredvid åtminstone :tuttar :arsele .

Min tragik är att jag står inför en flytt under dec, men hoppas kunna lösa det på nåt smart sätt om det blir av där nere. Åker FYI ner ikväl igen.. Fast nu blir det galet lugnt, var på Flygeln igår och hade möte i Tokholm 09.00 så det är lite tugnt nu..

Ha´t
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Är sugen på en öl eller fler och lite tilltugg men tyvärr inte den 15:e, fredag 14:e kanske?



Undrar vart den där bombdvd:n blev av :va
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top