Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Ingen som åker fiddy här i stan?.
Hittade ingen bättre bild, men principen är den samma.
VV lägger en grussträng i samma nivå med och utanför asfaltkanten. Bilar genar i gruset och drar upp det på vägen som blir helt kontaminerad och livsfarlig för oss![]()
Allvarligt, har du aldrig varit nära i en sådan situation![]()
Tja (t)hoj boys (and girls)!
Det här går ju inte! Alldeles för lugnt på forumet! Måste väl finnas nåt att snacka om dessa dystra höstvinterdagar?Jag och theRocker snackade ihop oss om att det vore trevligt att hinna med en fika innan jag och Patrik lämnar stan. Måste ju få höra när "best moments of 2007" med inslag av bakhjulskörning och snabbaste körning på Kolmordenring kommer på DVD samt höra hur det gått för Tove med inkörningen, funkar alla blinkers på dom muskelstinna maskinerna nu eller lyser dom med sin frånvaro, hur många sidoslitna däck har micke till salu, hur länge kan Håkan ha den äldsta maskinen, kommer R6
rna överleva vintern
ojoj det finns massor av obesvarade frågor!
Vi ses på Fräcka fröken på Skvallertorget kl 12 på Söndag den 11:e och berättar (h)julhistorierför varandra över en bit mat
![]()
Fick precis sms av theRocker, är det meningen att telefonen skall vara påslagen även lördagar...Vi ses på Fräcka fröken på Skvallertorget kl 12 på Söndag den 11:e och berättar (h)julhistorierför varandra över en bit mat
![]()
Lite sent nu, men få en tjej som inte har hoj men är intresserd i hojar följa med på sådant?![]()
Firefox... håller på och knopar ihop dvd 2007 men jag suger duktigt på att redigera filmer så det kommer nog att ta ett tag. Ha det på västkusten och se till och ta en tur upp för lite helgåka någon gång nästa sommar för då har du väl bytt upp dig till en lite manligare maskin t.ex en honda eller........?
höres
Ringensmiskarn
Vet inte om våran senaste adept är nere i Norping i helgen men om så är fallet dyker du upp på helgkaffe.
Vad sägs om Fräcka fröken på skvallertorget klockan 12:00.
Hörs imorrn
The one and only
Sotarn alias ringensmiskarn
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |