Yrla
Ms T
Idag är det ju slicks-väder, inte bara torrspår som igår, så team Triumph Triple möter också upp vid 12:00 på Mc Orvars!
En fråga: Går hojen bättre med liten skylt?
En fråga: Går hojen bättre med liten skylt?
...Jag o min "mille-polare" kommer nog att infinna oss på McOrvars idag...kalasväder!
... undrar om man ska ta på sig den gröna Ö-skylten idag då , med tanke på att "Harry-Haffa" tycks roa sig med att stanna MC-åkare...
Du måste ha tappat grönskylten på vägen...såg den itne när du åkte från McOrvars.
Vill tacka dagens deltagare för en mjuk och fin körning utan några incidenter.
Samtidigt får jag be alla rejsputtar/or om ursäkt för det låga tempot, gubben är inte längre vad han var på den tiden det begav sig...
/Ihren reisleiter
Vill tacka dagens deltagare för en mjuk och fin körning utan några incidenter.
Samtidigt får jag be alla rejsputtar/or om ursäkt för det låga tempot, gubben är inte längre vad han var på den tiden det begav sig...
/Ihren reisleiter
Hej, har läst här om att ni brukar träffas på lördagar på Mc´orvars, och min fråga är om jag o svågern kanske skulle kunna få haka på om ni ska träffs något till helgen, måste dock varna om att jag är rätt så färsk på hoj, så kommer nog inte kunna hålla erat tempo, men det skulle vara kul att träffa andra hojägare och kanske hinna åka lite med samtliga
Självklart är ni välkommna och åka med.
Tempot behöver du inte vara orolig för, det varierar i gruppen men alla väntas in. Man vill ju ha många och slänga käft med när det fikas eller vad säger du Linda
I helgen är vi några stycken som åker ner till Nurburgring för lite gemensam gruppkörning men det är säkert några som kommer att träffas för lite körning, vädret ska ju bli kanon om man kan lita på smhi:s prognos.
Angående filmerna som läggs upp skulle det vara bra om ni skrev och talade om ifall de funkar. Ibland måste codecs laddas ner tydligen .
Ha det
På tal om helgen - vad händer när hela flocken med reislieters emigrerat till Eifelland? Blir det några samlingar "trots det"?
Hej, har läst här om att ni brukar träffas på lördagar på Mc´orvars, och min fråga är om jag o svågern kanske skulle kunna få haka på om ni ska träffs något till helgen, måste dock varna om att jag är rätt så färsk på hoj, så kommer nog inte kunna hålla erat tempo, men det skulle vara kul att träffa andra hojägare och kanske hinna åka lite med samtliga
Instämmer med föregående talare:
"Ringensmiskarn,Kringelmasken,Neonvobblern" kärt barn har många namn
Klart ni ska hänga med! de där gamla gubbarna hänger ni lätt av
Så kom ni ner till Orvars ni vid 12:00 på Lördag så åker vi en sväng...
//Johan
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |