FZ1
Resan är målet!
SMHI:s prognos för morgondagen ser ju inte så lovande ut (men just nu så säger dom att det bara är lätt molnighet och det spöregnar) men optimist som man är och det är uppehåll finns jag på McOrvars vid 12 imorgon.
SMHI:s prognos för morgondagen ser ju inte så lovande ut (men just nu så säger dom att det bara är lätt molnighet och det spöregnar) men optimist som man är och det är uppehåll finns jag på McOrvars vid 12 imorgon.
Hur blir det på Sön med körning?
Efter en tjugomilarunda på bl.a världens minsta asfaltväg utan spön är man åter hemkommen...Står det inte som spön i backen är vi där oxå...
Efter en tjugomilarunda på bl.a världens minsta asfaltväg utan spön är man åter hemkommen
Tyvärr var även nationella insatsstyrkan med konstapel Dennis Ö i spetsen ute och jagade samhällets fiender. Och ser man på, i nollvisionens anda lyckades fyra av dessa hjältar med den heroiska insatsen att bötfälla en hojbroder för en icke reglementsenlig registreringsskylt!
Man blir bara så trött, allt pappersifyllande tog närmare trekvart för fyra konstaplar, finns det inte bättre ting att lägga samhällsresurserna på
Vad sägs om en ny färd kl 12 från McOrvars imorgon?
Är man välkommen till orvars idag eller, vart ligger det har en bit att åka innan så jag vet
Är man välkommen till orvars idag eller, vart ligger det har en bit att åka innan så jag vet
prästköp är det en affär eller ett samhälle
Klart du ska hänga med!
Underbart Mc väder så vi ses på Orvars vid 12:00 idag.
kolla hitta.se på OKQ8
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...2f2BgzqBEwj%2fA%3d%3d&vad=ok&var=Norrk%f6ping
Adress
Stockholmsvägen 72
602 17 NORRKÖPING
//Johan
Du, jag har lagt till dig på msn om det är lugnt? använder du inte det? går snabbare att tala där igenom
ok nu vet ja vart korsningen ligger var där typ för 2 veckor sen och hämta ett slipon.
Du, jag har lagt till dig på msn om det är lugnt? använder du inte det? går snabbare att tala där igenom
ok nu vet ja vart korsningen ligger var där typ för 2 veckor sen och hämta ett slipon.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|