Norrköping!

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
oj vad tidigt ni går upp :)
Kan meddela att jag klara uppkörningen och kan nu hänga på er norrköpingsbor. Dock har jag inte inhandlat ett skinnställ än så jag ser inte så "proffsig" ut haha :D

Du får gärna säga du till mig. ;) De där andra verkar vilja gå upp innan vi andra har gått och lagt oss. :)
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Uhh, kl 10, tänk att så'na dära sportfånar alltid skall gå upp med solen, är nog ingen idé att lägga sig om man skall hinna med o gasa :gnissla
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Vi får hoppas att den där eldräven hinner till 10, jag hörde att han skulle jogga från Gôtet på morgonen för att få upp ångan...
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Jaaaaa det blir fint väder i helgen!
Jag kommer upp redan fredagkväll så lördag kl10 blir inga problem. Jag står där o väntar så ser vi vilka som ids kliva upp. Annars kan dom andra ju sikta åt samma håll o mötas!
Kul att prova dom gamla hederliga vägarna o kanske en fika på Oskarshäll?
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
haha ok :D inte bara jag som gillar att sova länge alltså :p

Det är ju stallet med den ena bruden på morgonen - och så ska sambon morgonsmörjas och så ska Fiddyn tankas åt knatten och så är det en brud till som ska till ett annat stall...och den fjärde bruden ska visst åka med bakpå.......och så 10mil åka innan jag ens är på McOrvars. :D

Men ni är ju så förbannat goa i den där hålan så jag måste ju anstränga mig lite. ;)

10 vetitusan - hinner jag så är det med ett uns...annars ses vi väl på Oscarshäll. :)
 
Last edited:

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Det är ju stallet med den ena bruden på morgonen - och så ska sambon morgonsmörjas och så ska Fiddyn tankas åt knatten och så är det en brud till som ska till ett annat stall...och den fjärde bruden ska visst åka med bakpå.......och så 10mil åka innan jag ens är på McOrvars. :D

Men ni är ju så förbannat goa i den där hålan så jag måste ju anstränga mig lite. ;)

10 vetitusan - hinner jag så är det med ett uns...annars ses vi väl på Oscarshäll. :)

Haha jaa det va en del att göra innan...du får gå upp kl 04 och börja köra alla dit de ska.:)
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
ska nog kunna hinna till 10, om jag inte försover mig bara. jag har trots allt
6km till garaget där min cyckel bor :(
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
hmm verkar vara endel som har tungt på morgonen. Dock lär d väl som alltid bli en del snack så vi kommer väl iväg först 10.30. Känns det bättre för några :va Vi får väl helt enkelt göra några färre stop så vi hinner med dom gamla kära Norrköpingsvägarna såsom Kolmårdenring m.m.! :yoparty
 

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
YZF R1
Mycket snack lite verkstad *asg*

Ja ja hur blir det nu då:va

Gamlingarna :kryckor behöver tiden på morgonen för att vakna till och verkar vilja behålla vanliga tiden 12:00 vid McOrvars :D

Linköpings ge faren lika så.

Vi lite yngre förmågor som inte behöver den extra tiden för att mjuka upp leder osv kan tänka sig att träffas tidigare och sen mötas upp någonstans.

Så hur gör vi nu då? ska vi träffas vid Orvars vid 10-10,30 för att sedan möta upp gamlingarna och övriga sporthojs tokiga vid 12:00 på Hället istället:confused: :va

Har "Sickan" Ringensmiskarn & Co någon plan:tummenupp :sissy

hur som haver så "rullar" :rullandeu jag och Linda in på McOrvars vid 10:00 för att se om det blir någon uppslutning, för köra måste man ju iaf..
//Johan
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Vissa fick tydligen en uppenbarelse i Tyskland och ställer därför in hojen och skall dricka nattvardsvin och käka oblater i helgen. Som nyfrälst blir han nog borta i bön minst ett par veckor :D

Jag som är ogudaktig går inte och lägger mig ikväll utan kommer rullande in på McOrvars i okristlig gryningen vid 10 :tummenupp
 

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
YZF R1
Vissa fick tydligen en uppenbarelse i Tyskland och ställer därför in hojen och skall dricka nattvardsvin och käka oblater i helgen. Som nyfrälst blir han nog borta i bön minst ett par veckor :D

Jag som är ogudaktig går inte och lägger mig ikväll utan kommer rullande in på McOrvars i okristlig gryningen vid 10 :tummenupp

haha:Rockbanan låter bra, man kan ju inte lämna hojen hemma för att damma igen under så lång tid...

Även SportHoj måste ju ses som ett kall från åvan..//Johan
:hojcbr
 

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
YZF R1
Tänkte ta en kvälls tur här var det lider... Men tänkte vänta typ till 17:30-18:00 eftersom Norrköping med omnejd verkar helt invaderad av bilister precis överallt...
Går fan knappt att komma fram överhuvudtaget just nu...

Är det någon annan som känner för en kvällstur så hojta till så träffs vi vid Orvars senare..
//Johan
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Lördagsåkat blir inställt för min del. Efter att ha Jönsat runt med 4 virrpannor på en av världens bästa vägar, Nordschleife, så är det dags att lugna nerverna och avlägga bot i svenska kyrkans lokaler denna helg.
Ska nog bikta mig dessutom och det kan ju ta ett tag :rolleyes: .

Hoppas vädret de närmsta veckorna blir skit. Helst massor av regn då det behövs, säger iallafall de bönder jag har pratat med senaste veckan.

Har lagt upp lite bilder från resan och även ett par videosnuttar. Filmat med telefon av Ybertysken Frank som är son i huset där vi brukar bo. Notera gärna avståndet mellan mig och de andra på en av filmerna och då är jag ändå uppehållen av en löjlig sportbil som var bredare än hela banan:huvet .

Ska bli kul och höra The Rockers undanflykter:blah , bla, bla, bla, bla.

Även om det bär mig emot måste jag nog önska er en trevlig helg.

http://files1.bredband.net/cpuser_b608506/Nürburgring 2008/
 
Last edited:

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Lördagsåkat blir inställt för min del. Efter att ha Jönsat runt med 4 virrpannor på en av världens bästa vägar, Nordschleife, så är det dags att lugna nerverna och avlägga bot i svenska kyrkans lokaler denna helg.
Ska nog bikta mig dessutom och det kan ju ta ett tag :rolleyes: .

Hoppas vädret de närmsta veckorna blir skit. Helst massor av regn då det behövs, säger iallafall de bönder jag har pratat med senaste veckan.

Har lagt upp lite bilder från resan och även ett par videosnuttar. Filmat med telefon av Ybertysken Frank som är son i huset där vi brukar bo. Notera gärna avståndet mellan mig och de andra på en av filmerna och då är jag ändå uppehållen av en löjlig sportbil som var bredare än hela banan:huvet .

Ska bli kul och höra The Rockers undanflykter:blah , bla, bla, bla, bla.

Även om det bär mig emot måste jag nog önska er en trevlig helg.

http://files1.bredband.net/cpuser_b608506/Nürburgring 2008/

Grattis! Det ser ut som ni sluppit trafik på banan....?
 

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Norrköping
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Hej!

Till alla er som sett en Blå SV650S så är det jag! :tuttar
Back in action!...

Härligt Robban! :tummenupp Jag såg två sånna hojar igår, men den ena var en kompis och det andra en tjej - så jag måste ha missat dig!

Härligt hojväder idag oxå! Mc Orvars kl 12:00 för alla som vill ut och åka!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top