Norrköping!

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Jag har tid fredag på dagen och hela lördan. Nåt åka blir det väl :) Fått tillbaka hojjen än robban?
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Blir inge åka den här veckan eller i helgen - håller på att konvertera den lilla röda till tååååringräser.
 

mr_jonsson

Medlem
Gick med
3 Jan 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10-R (Projekt RR, race replika)
Hojhoj!

Blir ingen åkning för min del på ett tag heller!

Har rasat ett vevlager och vevaxel.. Ska dock lämna in hojen till F.Papunen imorrn så vi får se när den är klar :)
 

Nobben

Bayrische Flugzeugwerke
Gick med
8 Mar 2008
Ort
Åby
Hoj
09 HP2-sport
Tjena! Är det någon därute som tänker åka till McOrvar idag?
Åker gärna vid 12.
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Vill bara påminna om att det är Trafikövning på Sviestad på torsdag.
Ni som varit där förut vet vad det handlar om, men ni som inte provat på bana tidigare rekommenderas verkligen att prova! Det indelas i olika hastighetsgrupper så alla hojar och förare passar in.
 

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
YZF R1
Vill bara påminna om att det är Trafikövning på Sviestad på torsdag.
Ni som varit där förut vet vad det handlar om, men ni som inte provat på bana tidigare rekommenderas verkligen att prova! Det indelas i olika hastighetsgrupper så alla hojar och förare passar in.

har dom med undan manöver test med rådjur oxå :D
Hade annars varit kalas, lite sent på tänkt nu då men bättre sent än aldrig *ler*

tänkte faktiskt att jag skulle provat men får nu tyvärr vänta i 5 veckor tills gipset plockas bort =):kryckor
// Johan
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Tänkte höra hur det är med er?!!!!!:smasha
Har ju varit lite dåligt med aktiviteter nu när sommaren ändå kommit igång.
(Syftar på förr) Då körde vi ju ändå lite i veckorna... hur är det med Norsholm fikat? är det aktuellt att kanske försöka köra varje torsdag iaf? att man samlas kl 5-6typ. vore ju kul att kunna åka lite i veckorna med tycker jag.
för man offrar ju inte varje helg till att åka hoj... :tungan
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Hejdå på en stund! Nu bär det neråt till Alicante med två stopp på den fantastiska ringen.Med lite tur ses vi v29 på McOrvars. Har satt på en globaltracker på hojen så att man kan logga resan till google-maps....funkar med bravur! Gjorde en liten testsväng till Götene nu ikväll för att se m bitarna håller. Tjing!

testsväng -> http://maps.google.com/maps/ms?ie=U...3201785166179064574.00044f6b16c24caefe394&z=9
 
Last edited:

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
har dom med undan manöver test med rådjur oxå :D
Hade annars varit kalas, lite sent på tänkt nu då men bättre sent än aldrig *ler*

tänkte faktiskt att jag skulle provat men får nu tyvärr vänta i 5 veckor tills gipset plockas bort =):kryckor
// Johan

skrotat? Eller håller det ihop så pass att Linda får gasa och du styra en tid framöver? :D
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Jo, men det är två eller tre stycken till där nere som håller på så där. Lyd mitt råd och ta en sväng till Skänninge och titta på lite chrom istället :kiss
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Jo, men det är två eller tre stycken till där nere som håller på så där. Lyd mitt råd och ta en sväng till Skänninge och titta på lite chrom istället :kiss

Haha - ta du tandborsten och följ med ner och var lite löjlig och omogen ett par dar istället. ;) Du har ju bara varit nere en gång år?
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Jaha, det börjar dra sig mot lördag, och därmed den obligatoriska lördagskörningen.

Man måste ju va hemma skapligt imorron för att ladda inför matchen :öl så vad sägs om 11 vid McOrvars?
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top